01-05-2006, 12:17 PM
hehe I know ik heb altijd btje telefoons gehad die niemand anders had. Behalve de 3210 dan maar aangezien ik de 1e was die hem had kon ik nog niet weten dat de halve wereld er mee ging rondlopen.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
GSM
|
01-05-2006, 12:17 PM
hehe I know ik heb altijd btje telefoons gehad die niemand anders had. Behalve de 3210 dan maar aangezien ik de 1e was die hem had kon ik nog niet weten dat de halve wereld er mee ging rondlopen.
01-05-2006, 12:19 PM
ik denk trouwens dat mn volgende <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.mobile-review.com/review/nokia-7610-en.shtml">http://www.mobile-review.com/review/nokia-7610-en.shtml</a><!-- m --> word. meer functies mp3 speler en vette camera.
wel in deze kleuren trouwens:
01-05-2006, 12:26 PM
Ook een hele aparte telefoon.... ik zou me elke keer wezeloos zoeken naar de getallen die erop staan!
op de N80 zit pas een "vette" camera (zo zegt de jeugd dat blijkbaar tegenwoordig) Een 3.0 Mega pixels! :8:
Wie dit leest is gek
01-05-2006, 12:35 PM
ik zag t idd! kunnen zeer puike foto's mee gemaakt worden! Persoonlijk vind ik een camera in een telefoon leuk is voor in de kroeg trouwens maar verder niet heel veel toevoegt. Ze zullen toch nooit de kwaliteit halen van de echte digitale camera's
01-05-2006, 12:37 PM
Mac Wrote:ik zag t idd! kunnen zeer puike foto's mee gemaakt worden! Persoonlijk vind ik een camera in een telefoon leuk is voor in de kroeg trouwens maar verder niet heel veel toevoegt. Ze zullen toch nooit de kwaliteit halen van de echte digitale camera's Met een 3.0 komt het toch aardig in de buurt dacht ik zo...
Wie dit leest is gek
01-05-2006, 12:42 PM
ik heb zelf de mda 2(qtec)
een idiaal toestel telefoon, bleutooth, en een halve computer in een zitten helaas wel wat fouten in maar dat is met de nieuwe wel opgelost batterij is ruk maar 1,5 dag maar wij hebben er 2 batterijen bij stom stom d'rop rijden maar
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
01-05-2006, 12:44 PM
uiteraard komt aardig in de buurt van mijn digitale camera nu maar ik wil wedden dat je daar dingen als sluitertijd diafragma etc niet kunt instellen. Bovendien hoop ik de 1e stapjes van m'n kind toch met een iets betere camera vast te leggen dan een 3.2 megapixel van net aan 200 euro
01-05-2006, 12:59 PM
uniek Wrote:ik heb zelf de mda 2(qtec) Ik ken het toestel ja maar bij is voor mij toch wel wat te groot, voor mij moet een mobiel telefoon nog wel mobiel genoeg blijven om zo in mijn broekzak te stoppen.. en dat is bij deze niet, maar het is inderdaad een toestel waar je een hoop mee kan doen
Wie dit leest is gek
01-05-2006, 01:05 PM
d'r zit een klip bij kun je hem aan je broekriem hangen
plus ik heb worste vingers ik heb dus een groot toestel nodig #-o :wink:
Ik wordt van de zenuwachtigheid zo nerveus, dat ik er opgejaagd van ben en daar raak ik helemaal van in de stress.
01-05-2006, 01:19 PM
uniek Wrote:d'r zit een klip bij kun je hem aan je broekriem hangen plus ik heb worste vingers ik heb dus een groot toestel nodig #-o :wink: ..naast je enorme sleutelbos en gummi-knuppel, ouwe gevangenisbewaarder! :lol:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
01-05-2006, 01:20 PM
valt best mee jij bent ouwer :wink:
01-05-2006, 01:21 PM
Gerben Zonderland Wrote:uniek Wrote:d'r zit een klip bij kun je hem aan je broekriem hangen plus ik heb worste vingers ik heb dus een groot toestel nodig #-o :wink: :lol: Tevens vind ik het er ook niet echt cool uitzien.. z'n beeldscherm aan je broekriem... :wink:
Wie dit leest is gek
01-05-2006, 01:24 PM
uniek Wrote:valt best mee jij bent ouwer :wink: Lichamelijk wellicht, maar geestelijk ben jij een stuk ouder. Je hebt zeker ook ruitjes-pantoffels en zo'n houten krantenbak naast je gemakkelijke stoel voor de TV met speciale AB-houder? :wink:
01-05-2006, 01:24 PM
de mda 3 is al een stuk kleiner
en daar de opvolger weer van ook alweer kleiner en met de zelfde opties als de mda2 dus dat valt ook wel weer mee
01-05-2006, 01:26 PM
Gerben Zonderland Wrote:uniek Wrote:valt best mee jij bent ouwer :wink: haha nee geen pantoffels wel een staande asbak en een tafeltje naast mijn ligstoel :wink:
01-05-2006, 01:32 PM
uniek Wrote:Gerben Zonderland Wrote:uniek Wrote:valt best mee jij bent ouwer :wink:
01-05-2006, 01:39 PM
mooi he
01-05-2006, 01:41 PM
uniek Wrote:mooi he :lol: Skitterend!
11-05-2006, 07:18 PM
Is er iets van een site waar alle GSM + abbo aanbiedingen van de Telecom shops op een rijtje staan?
We can't, can not get, we can not get enough!!
12-05-2006, 09:00 AM
Ekslem Wrote:Is er iets van een site waar alle GSM + abbo aanbiedingen van de Telecom shops op een rijtje staan? http://gsm.pagina.nl is een site waar alle telecom-shops op een rijtje staan. Voor de aanbiedingen van de verschillende sites zal je toch even door moeten klikken. :8:
12-05-2006, 09:15 AM
Wat is dit? Het pimp je mobiel topic?
Mobiele telefoons vind ik het meest achtelijk om je geld aan uit te geven. Als ie belt en smst vind ik het genoeg, 't is ook dat ik gratis een Motorola A780 (met navigatiefunctie) heb gekregen anders had ik nooit meer dan 40 tot 60,- aan een mobiel uitgegeven...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
12-05-2006, 09:22 AM
Marshall Wrote:Wat is dit? Het pimp je mobiel topic? Sloeber! :lol: En er wordt hier niks gepimpt. Het gaat alleen om de keuze voor bepaalde telefoons en het hoe en waarom. Mensen die hun telefoon pimpen met glitters/stickers/lichtjes/etc. zijn homo of vrouw of beide.
12-05-2006, 09:43 AM
bovendien zijn de telefoons meestal gratis of 40 tot 60 euri als je er een leuk abo bij neemt.
12-05-2006, 10:02 AM
Mac Wrote:bovendien zijn de telefoons meestal gratis of 40 tot 60 euri als je er een leuk abo bij neemt. Psies. Ik heb geen vaste aansluiting, dus heb ik een wat dikker abo en krijg ik sowieso (bijna) alle telefoons gratis daarbij. Sim-only is voor sloebers! :8:
12-05-2006, 12:20 PM
Abbo is imo voor sukkels... Je een tot twee jaar laten vastleggen voor een bepaald bedrag per maand :roll:, hoe stom kun je zijn?
Gratis telefoon met een marktwaarde van 450,- (hoezo sloeber ) met een prepaid kaart. Ik bepaal zelf wel hoeveel ik per maand uitgeef aan telefoonkosten, heb geen provider nodig die me dat oplegt!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
12-05-2006, 01:15 PM
maar je betaalt wel 2x zoveel per belminuut!
12-05-2006, 01:15 PM
Mac Wrote:maar je betaalt wel 2x zoveel per belminuut! Sloeber Nee, valt reuze mee, hangt van provider af...
12-05-2006, 04:42 PM
Ik heb dik 3 jaar prepaid gebeld maar de laatste maanden liep het de spuigaten uit, ik was 50 tot 60 euro per maand kwijt aan beltegoedbonnen/mobiel opwaarderen. Bovendien belde en smste ik duur. Vorige week dinsdag heb ik de Nokia 6280 gekocht, met een Flex20 abbonnement van T-Mobile. Na 9 dagen toch maar geswitcht naar de Flex25, daarmee moet ik het gaan redden. Voor de leken (zoals ik tot voor kort): Met Flex20 kun je 110 minuten per maand bellen of 110 smsjes sturen. Aangezien ik vrij veel sms heb ik er voor â⬠2,50 een sms-verdubbelaar bijgekocht, waardoor ik voor â⬠22,50 per maand 110 minuten kan bellen én 110 smsjes kan sturen. Wanneer ik maar 70 minuten bel houd ik 40 smsjes over, etc. Wat overblijft gaat mee naar de volgende maand.
Marsh, dat lukt dus nooit met prepaid. Ik heb me jarenlang verweerd tegen een abbo, maar uiteindelijk was het gewoon de voordeligste optie.
12-05-2006, 04:43 PM
En het fotootje:
12-05-2006, 05:08 PM
Bakke Wrote:Ik heb dik 3 jaar prepaid gebeld maar de laatste maanden liep het de spuigaten uit, ik was 50 tot 60 euro per maand kwijt aan beltegoedbonnen/mobiel opwaarderen. Bakke, als jij 50-60 euro per maand weggooit met je mobiele telefoon ben je: 1. Een breezah-chickie 2. Een ontzettende mongool 3. Iemand die geen vaste telefoon heeft en dat misschien toch beter wel kan nemen Take your pick! Ik heb een vaste telefoon waar ik per maand, omgerekend in een drukke maand, 30 euro aan kwijt ben en een mobiel waarmee ik per 2 maanden 20,- kwijt ben... Oftewel, per maand in totaal max 40,- (en ja Tree, dan heb ik wel vrienden die ik bel...) |
« Next Oldest | Next Newest »
|