The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Valencia / Basel
#61
De prijzen zijn voor mij sowieso niet van belang. Leuke bonus, meer niet. Nooit geweest ook.

Maar prima Tampie, de eer is toch het belangrijkst.

Maar eens een stream erbij pakken voor de laatste ballen van held JCF. Lijkt me lastig voor Nico, om zijn grote vriend met pensioen te moeten sturen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#62
Haha, Nico aait JCF over z'n bolletje tijdens een change-over.

Wtf ben je aan het doen, Radek?!
Het is fucking Baker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#63
Ik bedoelde trouwens dat het podium niet meer haalbaar is (ik schreef belangrijk). Het podium is wat mij betreft nog wel eervol en dat niet zozeer vanwege de prijzen, al is dat leuk meegenomen.

Gelijk Steppie eruit, goeie stap! Hopelijk heeft Potro er zin in deze week.

Kadootje voor de mug, met een df laat Nico hem terugkomen.
Reply
#64
Wat is dit dan weer?! Hij walst door de qualis heen en verliest dan van Baker die al maanden niks presteert?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#65
Stepanek stond met 3*-0 voor in de 2e set...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#66
Nico heeft veel last van z'n schouder, walkover voor Querrey denk ik.
Reply
#67
90 punten haalt ie nog wel, Ferrer was toch al wel de max geweest.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#68
JCF Eusa_clap
Reply
#69
Wat een held, bedankt voor de mooie jaren. Het waren er nogal wat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#70
Idd, mooie carrière gehad en een tof persoon.

Grote klasse van Chiudinelli trouwens, mooie overwinning.
Reply
#71
(23-10-2012, 07:04 PM)Ad Wim Wrote: Wat een held, bedankt voor de mooie jaren. Het waren er nogal wat.

Toch te weinig hoor... afscheid nemen op 32 met toch al een paar kwakkeljaren, na 2004 volgens mij nooit meer in de top 10 teruggekomen.

Maar uiteraard een mooie en sympathieke speler, altijd graag naar gekeken. Maar 1 wedstrijd dat ik tegen hem was.
Reply
#72
Tsonga-Malisse en Wawrinka-Davydenko; bij beide duidelijk de eerste favoriet maar er is een hoop te winnen bij een upset! Waw kan een dure worden als hij de SF haalt.
Reply
#73
Tsonga mag er wel uit ondanks dat ie in de top niet heel veel gekozen is.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#74
Tsonga mag er idd uit, goed voor Melzer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#75
Opgave Tsonga. Sjonge jonge man!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#76
Tsonga geeft op, NID natuurlijk. Nu Potro nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#77
(23-10-2012, 07:45 PM)Stille Wrote: Opgave Tsonga. Sjonge jonge man!

Was wel te verwachten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#78
Ja klopt. Ik heb hem ook niet maar het komt verdraaid slecht uit
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#79
Waw speelt dramatisch...wat een fouten
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#80
(23-10-2012, 07:46 PM)Ad Wim Wrote: Tsonga geeft op, NID natuurlijk. Nu Potro nog.

Goed gezien inderdaad, dure misser van mijn kant.
Reply
#81
Daar gaat die Wawrinka weer, voor eigen publiek nog wel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#82
Nog niet gedaan dit!
Reply
#83
Hij staat strak van de spanning.

Kan geen bal voluit slaan.
Hij is alleen maar aan het pushen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#84
Ook Tipsa weg, prima.

Alleen die kut Anderson presteert geen reet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
(23-10-2012, 09:11 PM)Ad Wim Wrote: Ook Tipsa weg, prima.

Alleen die kut Anderson presteert geen reet.

Hoezo prima als ik vragen mag? Niemand in de top heeft Tipsa, terwijl Vos Simon heeft.
Reply
#86
Gunstig voor Raonic.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#87
Dat is zo, maar hij met eerst maar eens van Muller en Dolgopolov zien te winnen.
Reply
#88
Haha, die Wawrinka. Ik val in herhaling, maar wat een ongelooflijke drol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#89
Tampie heeft tot nog toe echt een topweek!
Reply
#90
(23-10-2012, 09:30 PM)Ad Wim Wrote: Haha, die Wawrinka. Ik val in herhaling, maar wat een ongelooflijke drol.

Verliezen van Davydenko is dramatisch inderdaad, en dat in eigen huis. Gelukkig heeft hij ook perioden dat hij op top-10 niveau speelt, dat mag alleen wel wat vaker.
Reply


Forum Jump: