The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Australian Open 2006
dat kan het voordeel voor Davydenko zijn.

30-30 nu, op service van Fedex
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu wel mooie rally, met fout van Fedex op besluit!

Breakkans nu.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Davydenko wordt alle kanten opgestuurd, maar Federer maakt wel de fouten. Maar de vraag is hoe lang Davy dit volhoudt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
3-0 in sets overwinning wordt dit. Zoals de commentator al zei;
"Federer speelt zakelijk" en zo gaat hij het afmaken ook.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
federer meer slecht dan zakelijk vind ik...elke service beurt levert hij minstens twee punten in.
Reply
schitterend davy! kom op nou!!!
Reply
yes!!!!!!
Reply
Hmm :roll: .. Break voor Davy!

Kom op, Federer... ff winnen!!

(Ik zie ineens ook weer kansen voor Kiefer de volgende ronde :wink: )
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
klasse jongen 0-30 maar game pakken
Reply
Federer loopt echt onwijs te kloten. Jammer dat ie dat niet tegen Haas deed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
goed hoor davy je pakt de tweede set. das al 1 set meer dan alle forummers je hadden toegedicht!
Reply
En ja hoor, dubbele break en de set voor Davy, 6-3
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
dubbele break tegen fedex :eeeek: .. 2e set 6-3 naar Davy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Set naar Davy met dubbele break :eeeek: :eeeek:
Reply
4 keer hetzelfde bericht :roll:

Zo slecht heb ik Federer al een tijdje niet meer zien spelen. Slecht serveren en vreselijk veel onnodige fouten. HIj moet heel snel zijn niveau gaan upgraden anders kan hij gaan zitten strakjes....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Davy gaat gewoon rustig verder en Federer blijft matig. Het vervelende van hem is alleen dat je weet dat hij zomaar ineens zijn niveau weer op kan pakken en nooit echt drie sets slecht speelt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
We hebben het trouwens alleen maar over Federer, maar Davydenko staat ook echt goed te spelen. Hoog tempo, weinig fouten, goed serveren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mooi davy goede versnelling! klopt helemaal ad en hij raakt ook niet in paniek op een puntje tegen
Reply
federer komt er weer beter in...hou je service davy!!
Reply
Ik had Davy voorspeld als degene die het verst zou wegzakken uit de top 10. Ik begin te denken dat ik hem behoorlijk onderschat heb. Hij heeft ook niet echt sterke wapens en ik heb bij hem altijd het idee dat hij van iedereen kan verliezen op iedere ondergrond.
Reply
Ik ga eens even lunchen. Ik neem aan dat Federer gewoon heeft gewonnen in 4 als ik terugkom.
Reply
_Tampie Wrote:Ik ga eens even lunchen. Ik neem aan dat Federer gewoon heeft gewonnen in 4 als ik terugkom.

Ik begin steeds meer te denken dat hij er opnieuw door een Rus uitgeslagen wordt.....
Reply
ik gelukkig op hem gegokt. had in mijn hoofd dat hij nu van haas zou winnen...alles is zeer degelijk.. redelijk snel, constante service en goede volleys
Reply
twee breakpunten!! kom op jongen grijp je kans!
Reply
Ik wilde net gaan zeggen dat Federer weer goed begon te spelen, maar nu drie missers in zijn eigen game en een mooie passeerslag, break Davy!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
0-30 nu, kom op Davy, maak het af!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
schitternd punt federer...slordig davy
Reply
Nu laat Davy Federer alle hoeken van de baan zien, maar Davy maakt het niet af!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat staat die Davydenko te spelen zeg, 3040
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
break terug..nu federer maar weer breken
Reply


Forum Jump: