The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Mac :-({|= Notworthy Erg gaaf zeg!
Reply
Ad Wim Wrote:
Mac Wrote:Willen jullie het nog eens proberen?
Bij mij nog steeds hetzelfde helaas.

vreemd, ik heb het zojuist op de htc desire van mn broertje geprobeerd en daar werkt het ook vrij goed. Alleen de home pagina lijkt iets naar links te staan, maar inloggen en de rest van de pagina's bekijken werkt perfect. Ik zal straks even op de telefoon van m\n pa kijken, zou wel fijn zijn als ik het zelfs eens kon bekijken.
Reply
Dat is het dus, dat alles te veel naar links staat en daardoor de essentiële info (spelersnamen) niet zie.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heerlijk MAC! Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Volgens mij kan Arco niet meer achterhaald worden, en mocht dit wel het geval zijn zal het hem waarschijnlijk een worst zijn. Ik begreep namelijk van hem dat we van geluk mogen spreken dat hij volgende week überhaupt nog in staat is een team te maken, aangezien hij vrijdagavond een (buiten zijn schuld) zeer ernstig auto-ongeluk heeft gehad.

Gelukkig is onze Seuter inmiddels weer uit het ziekenhuis ontslagen, mankeert hij weinig, en kan hij wellicht vanavond genieten van zijn eerste gouden plak van het seizoen.

Arco-week!
Reply
pfff, sterkte Arco!!!

En ook feli met je gouden plak!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
heftig! sterkte arco!
Reply
Gelukkig dat het met een sisser afloopt, als ik het goed begrijp! Sterkte Arco!
Reply
Zo dat is effe schrikken! Beterschap Bommie!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
kooltje Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Ik zal na deze week in de top 10 staan.

Welke 3 figuranten laat je deze week achter je?

Borino, The Player en Arco ga ik inhalen.
Thuis 3 staat denk ik nog net iets te ver weg.

Borino en The Player inmiddels voorbij.

Michael K komt ook in zicht.

Jouw team is op het begin van de week gericht...Aan het eind van de week ga jij niemand meer inhalen...

Tegenvallend voor je...vandaar die stilte ook Smile...11de Buursje!
Zelf op 14...Na deze week op 12 is het doel...
Reply
Buurs gewoon voorgebleven deze week, zelfs iets uitgelopen :-({|=
Doel van deze week; top 10 handhaven! Is ook meteen het doel voor het hele jaar!
Blue White Army!
Reply
The Player Wrote:Buurs gewoon voorgebleven deze week, zelfs iets uitgelopen :-({|=
Doel van deze week; top 10 handhaven! Is ook meteen het doel voor het hele jaar!
Lekker vooruitstrevend :lol:
Reply
kooltje Wrote:
kooltje Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:
buurs Wrote:
buurs Wrote:Doelstellingen tot aan juni:

Na deze week: top 15

Per 1 maart: top 10

Per 1 april: top 7

Per 1 mei: top 5

Per 1 juni: top 3

Ik zal na deze week in de top 10 staan.

Welke 3 figuranten laat je deze week achter je?

Borino, The Player en Arco ga ik inhalen.
Thuis 3 staat denk ik nog net iets te ver weg.

Borino en The Player inmiddels voorbij.

Michael K komt ook in zicht.

Jouw team is op het begin van de week gericht...Aan het eind van de week ga jij niemand meer inhalen...

Tegenvallend voor je...vandaar die stilte ook Smile...11de Buursje!
Zelf op 14...Na deze week op 12 is het doel...

Tegenvaller inderdaad.
Gat met nr. 10 is nu ook nog eens 250 punten.

In Buenos Aires viel helaas alles verkeerd, wat maar verkeerd kon vallen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:
The Player Wrote:Buurs gewoon voorgebleven deze week, zelfs iets uitgelopen :-({|=
Doel van deze week; top 10 handhaven! Is ook meteen het doel voor het hele jaar!

Lekker vooruitstrevend :lol:

Vorig jaar was ik 18e of 19e.. Dus ga niet naast me schoenen lopen, top 10 zal mooi zijn :-"
Blue White Army!
Reply
Mager jaartje tot dusver. Gelukkig moeten de Haggie-weken nog komen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik heb er een paar bugjes uitgehaald.
Bij het tabelletje vorige week werd het toernooi niet goed weergegeven en het aantal punten niet. Ook werkte de 'live' update functie niet goed van de plaats bovenin het scherm.
Reply
Mijn team klopt niet!
Reply
Ik had geen geen Brown, Youzhny en Mayer
Ik had wel: Baghdatis, Querrey en Davydenko

Kijk maar wat er mee te doen...
Reply
ik ben bang dat je vergeten bent te submitten...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
klinkt als een last-minute wissel gezien de ommekeer bij brown...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jij hebt Brown, Youzhny en Mayer niet aangeklikt en de ingenieuze database heeft deze voor jou aangeklikt? :roll:
Reply
Krijgen we dit weer, niet de eerste keer Kolemans.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Jij hebt Brown, Youzhny en Mayer niet aangeklikt en de ingenieuze database heeft deze voor jou aangeklikt? :roll:
Deze uiteraard wel gehad...
jammer zo een reactie...zeker van organisatie...van Buurs verwacht je zoiets...
Reply
:eten:

je bent vergeten te submitten, kooltje!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Krijgen we dit weer, niet de eerste keer Kolemans.
Inderdaad...
en ik ben geen debiel met computers...
Snap er werkelijk helemaaal niets van
Reply
Dat geloof ik best, maar je gaat iets minder snel aan de software twijfelen als het vaker bij één iemand gebeurt en bij de rest nooit...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat geloof ik best, maar je gaat iets minder snel aan de software twijfelen als het vaker bij één iemand gebeurt en bij de rest nooit...
Lijkt wel of het aan mijn pc ligt inderdaad...maar kan me niet voorstellen wat...
Of Buurs heeft mijn ww...
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:Jij hebt Brown, Youzhny en Mayer niet aangeklikt en de ingenieuze database heeft deze voor jou aangeklikt? :roll:
Deze uiteraard wel gehad...
jammer zo een reactie...zeker van organisatie...van Buurs verwacht je zoiets...

Zeg dat dan ook. Je deed het voorkomen alsof het een raadsel was dat je die gasten had, en dat kan natuurlijk niet. Een submit zal wel niet doorgekomen zijn of je bent vergeten te submitten. We zullen het nooit weten.
Reply
Dat is het! Buurs probeert zijn figuranten zo uit te schakelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: