The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2010
Ik zeg juist dat Ad Blake links heeft laten liggen (kortom, ik heb Blake wel, hij niet). Nee, Blake past niet zo bij Ad, dat Dent ontbreekt verbaast me wel weer.
Reply
De Bakker gaat zich helaas verslikken in Kukushkin.
Reply
Eigenlijk heb ik een CC-team en CC een Scholten-team. Kijken hoe dat uitpakt.
Reply
Ik heb tegen beter weten in toch maar Baghdatis gekozen. Je weet dat je in zo'n kleine week ook kleine spelers moet hebben, maar met zijn vorm (ja Ad ik ben overtuigd) moet hij toch ver kunnen komen. Hij zal wel ergens lafjes opgeven.
Reply
Ja Scholten, daar vrees ik ook voor.
Reply
Ik ook, Baghdatis doet dat wel vaker voor een GS.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Ik zeg juist dat Ad Blake links heeft laten liggen (kortom, ik heb Blake wel, hij niet). Nee, Blake past niet zo bij Ad, dat Dent ontbreekt verbaast me wel weer.
Had ik eerst ook, maar toen Stepanek begon te walsen, paste het niet meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
spelers die 1 ronde hebben gewonnen, hebben 10 punten.

daarom zijn spelers als luczak, kukushkin, dent, young, marchenko in mijn ogen must-picks.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Scholten! Wrote:De Bakker gaat zich helaas verslikken in Kukushkin.

dat denk ik dus ook.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:spelers die 1 ronde hebben gewonnen, hebben 10 punten.

daarom zijn spelers als luczak, kukushkin, dent, young, marchenko in mijn ogen must-picks.
Must-picks sowieso niet, maar wel logische keuzes gezien de onvoorspelbaarheid van dit toernooi en de loting in de tweede ronde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:spelers die 1 ronde hebben gewonnen, hebben 10 punten.

daarom zijn spelers als luczak, kukushkin, dent, young, marchenko in mijn ogen must-picks.
Must-picks sowieso niet, maar wel logische keuzes gezien de onvoorspelbaarheid van dit toernooi en de loting in de tweede ronde.

daarom zeg ik ook in mijn ogen.

10 punten klopt toch na 1 ronde?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja, en +5 voor qualis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Yep, klopt.

Bij mij is (o.m.) Beck gesneuveld voor Stepanek, dus die mag wel verliezen. Daarbij vind ik verlies van Marchenko de laatste maanden sowieso wel mooi.
Reply
buurs Wrote:spelers die 1 ronde hebben gewonnen, hebben 10 punten.

daarom zijn spelers als luczak, kukushkin, dent, young, marchenko in mijn ogen must-picks.

In de FTM krijgen spelers in de 2e ronde slechts 5 punten. Staat het hier verkeerd?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het staat verkeerd in FTM. Helaas niet eerder hier door mij opgemerkt, maar wel iets dat altijd al verkeerd is gegaan bij 64 draws in 250 toernooien.
Reply
Altijd de ATP-draws aanhouden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ik heb het aangepast zodat het de volgende keer goed gaat. Ook aangepast voor het huidige toernooi.

excuses dat het gister niet goed stond.
Reply
Ik zie nou pas dat ik vorige week van 17 naaar 8 ben gegaan 8-[ en dan te bedenken dat de Stille weken er nog aankomen :-({|= Maar ja verschil met plaats 12 is nog geen 130 punten. Staat allemaal erg dicht op elkaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
en het verschil met plek 7? :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Daar kijk ik voorlopig niet naar Big Grin In 1 week 9 plaatsen stijgen is al heel wat. Ik hoop in de top 10 te eindigen. Dan heb ik het na een dramatisch 1e half jaar nog redelijk gedaan. Op de US Open kunnen trouwens wel gekke dingen gebeuren
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Pff als de Stille weken nog moeten komen, en er in een week waarin 9 plaatsen wordt gestegen al zoveel geklaagd wordt, denk ik dat de komende 1.000 posts enkel zullen vermelden hoe slecht het allemaal wel niet gaat.
Reply
Ik zeg net tegen Roffaboy let op : binnen 10 min staat er een reactie vam ML.
en ML : ik heb alleen op dag 1 vorige week geklaagd en wel 3x , ga maar terug lezen, ZEIKWIJF !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zal je even helpen :
17 aug om 13.08, 17.23 en 17.33
succes met verder zoeken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
:lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ja gek hè, vind het knap dat je nog 3x reden hebt gevonden om te gaan zitten zeuren. En je vergeet emails..... Het zat op alle fronten mee vorige week.
Reply
:Big Grin van Stille kan ik dat altijd wel hebben. In het echt is het gelukkig niet zo'n zeikstraal. Als Seppi speelt, blijft Stille altijd positief.
Reply
Zie mails 17-8 16:20 & 16:26, bijvoorbeeld.
Reply
Ik heb geen ene klaagmail naar je gestuurd maar ja dat is door de rest niet te controleren he. Ik weet niet in welke hoek je mij wilt drijven maar ik vind het knap irritant aan het worden
En ik geef toe dat idd een keer mee zat vorige week, dat ontken ik zeker niet
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zou de betreffende teksten zo kunnen plakken hoor, heb de mails hier bij de hand :lol:
Reply
Oh je bedoeld deze:

From: Rien Strootman
Sent: Tuesday, August 17, 2010 4:20:25 PM
To: rene de jong


Hehe, die formules komen, dat beloof ik. Maar FTM hebben we allebei een klote jaar. Ach ja, het boeit mij totaal niet meer (zie ook mijn team van deze week), volgend jaar ga ik weer serieus spelen.


From: rene de jong
Sent: Tuesday, August 17, 2010 4:17 PM
To
Subject: RE: Rangen en standen na de 2e ronde


ik weet het , er is iets niet goed gedaan
je had in de 1e ronde ook al 6 punten dus je hebt er nu 21 totaal

tijd voor een sheet met allerlei formules
kan je ook een sheet maken waarin de winnaars met FTM komen
dan kan ik die gewoon overnemen en wint er misschien eens een speler
een toernooi. Het is echt rampzalig dit jaar, ik zak steeds verder weg (smilie)

----


Nou nou wat een geklaag zeg, echt heel erg!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: