The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Dat team had ik eerst ook, maar ik moet toch een keer echt gaan stijgen. En hoop dat te gaan doen emt Davy en Robredo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik weet niet wie ik in mijn team heb :Big Grin Ik had een voorlopig team en mijn vriendin zou de uitslagen in de gaten houden. Als het goed is zijn Karlovic en Goldstein (waar ik toch al geen vertrouwen in had) vervangen, maar ik weet niet door wie. Ik ben bang door alleen Ferrero, terwijl ik toch wel heel erg hoop dat ik Mirnyi heb [-o<

De instructie was dat als Goldstein zou verliezen, Mirnyi erin zou worden gezet. Als er veel zouden verliezen, zouden Ferrero en Acasuso ook in mijn team mogen. Ik ben benieuwd.

P.s. We wonen dan wel samen, maar vandaag ben ik even een dagje naar de Achterhoek geweest. Ik ga haar er niet voor wakker bellen. Alhoewel... :wink:
Reply
Voor TM had je het gedaan :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Voor TM had je het gedaan :Big Grin

Nee, want dan kan ik het meteen om 22 uur op de site zien :Big Grin
Reply
Het is blijkbaar Ferrero geworden hehe Wink

Voor volgend jaar ga ik weer proberen een webinterface te maken Smile
Reply
Elikian Wrote:Het is blijkbaar Ferrero geworden hehe Wink

Voor volgend jaar ga ik weer proberen een webinterface te maken Smile

=D> =D>
Reply
wat is ferrero geworden? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:wat is ferrero geworden? :8:

Choker was hij al.... :8:

Dus....een meisje Icon_question :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:Ik weet niet wie ik in mijn team heb :Big Grin Ik had een voorlopig team en mijn vriendin zou de uitslagen in de gaten houden. Als het goed is zijn Karlovic en Goldstein (waar ik toch al geen vertrouwen in had) vervangen, maar ik weet niet door wie. Ik ben bang door alleen Ferrero, terwijl ik toch wel heel erg hoop dat ik Mirnyi heb [-o<

De instructie was dat als Goldstein zou verliezen, Mirnyi erin zou worden gezet. Als er veel zouden verliezen, zouden Ferrero en Acasuso ook in mijn team mogen. Ik ben benieuwd.

P.s. We wonen dan wel samen, maar vandaag ben ik even een dagje naar de Achterhoek geweest. Ik ga haar er niet voor wakker bellen. Alhoewel... :wink:

En ze kiest niet voor Mirnyi en Acasuso, maar voor Ferrero. Jaja, ze heeft er kijk op!! :lol:
Reply
Ik lijk de weg naar boven weer gevonden te hebben. Mijn eerste top5 / top10 / top20 klassering dit jaar.... \Big Grin/

Nu doorzetten. Had alle 6 de finalisten kunnen hebben, maar New Port werkte even niet mee. Ach ja, van 'had'jes hebben we allemaal een zolder vol van liggen, nietwaar?

Ciao!
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
Ja, die 'hadjes' zijn er genoeg. In weken met veel kleintjes helpen '4 van de 6' niet. Die heeft iedereen wel. Het gaat erom welke, of alle Wink
Reply
Hoe zit het met de budgetten, Elikian? Is je buitenlandse vriend van de budgetstatistieken al terug van vakantie?

Greetzz
Ben je benieuwd naar de tussenstand van de tennispoll? Kijk dan op [url]http://home.casema.nl/c.vanderlinde/index.html[/url]
Reply
zoals je ziet: Fredrik is nog steeds op vakakntie Sad

Maar goed, ik gun het hem wel. Budgetten moet ik dus vanavond allemaal zelf bijwerken in de update Smile
Reply
Hoi Michiel,

Klopt het dat het invul-html niet kan worden gedownload door de nieuwe serverperikelen? Of is het een 'lokaal probleem'?
Roofmagic
Reply
sorry, ik zie het al. Ik wacht het rustig af. :wink:
Roofmagic
Reply
tja, dat het ging verdwijnen zat er dik in, maar waarom dat op een dinsdag moet?

...

Moment.
Reply
hmm, dat wil ook niet vlotten. :cry:
Roofmagic
Reply
Probeer deze eens te downloaden?

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/NL/MVForm-NL.xls">http://www.competitieteam.nl/elikian/NL/MVForm-NL.xls</a><!-- m -->
Reply
Held! :8:
Roofmagic
Reply
Rest nog het budget. Ik kan niet zien op de sheet hoeveel ik deze week te besteden heb. Gaat dat ook goedkomen? :Big Grin
Roofmagic
Reply
Jazeker, als je je naam invult ...
Reply
:Big Grin :oops:
Roofmagic
Reply
ik voel hier een merijn vs. elikian topic aan komen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
waar kunnen we nu de TM Stats vinden Eli?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zijn er nog niet.

Gaat ook nog wel effe duren. Heeft vandaag geen prioriteit. Als iedereen al kan insturen voor vanavond ben ik al heel blij....

Nieuwe homepage MV Game: <!-- m --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian">http://www.competitieteam.nl/elikian</a><!-- m -->

Resultaten vorige week staan er nog niet op enzo, tis nog ff behelpen. for christs sake, waarom moet dit op een dinsdag??

BEDANKT AAN JAZZ EN MAC dat ik het hier kan hosten!
Reply
centre court Wrote:waar kunnen we nu de TM Stats vinden Eli?
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.competitieteam.nl/elikian/TMStats">http://www.competitieteam.nl/elikian/TMStats</a><!-- w -->
Reply
Deze spelers die er nog inzitten, hebben minimaal 40 entry-punten te verdedigen:

Ginepri 200
Gaudio 175
Gonzalez 175
Calleri 120
Seppi 60
Berdych 60
Bastl 50
Goldstein 50
Roddick 50
Bracciali 40
Massu 40

Deze resultaten vallen dus weg en daar komen hun 19e resultaten voor in de plaats als ze deze week niet beter presteren. Op zich hoeft dat geen nadeel te zijn voor iedereen. Ik kan me voorstellen dat Roddick en Massu er niets op achteruit gaan, maar daar heb ik niet naar gekeken. Overigens zal het 19e resultaat bij weinigen verschillen dan die die bij de tennisfacts staat ook al is die een paar weken nog niet geupdate.

Doe er je voordeel mee als je er nog niet naar had gekeken.
Reply
Eli!! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik weet niet of MV's emailadres nog wel werkt, dus ik zal hem ook eens hier neergooien:

Acasuso
Berdych
Djokovic
Ferrer
Gasquet
Goldstein
Kunitsyn
Martin
Massu
Mayer
Monaco
Roddick
Safin
Spadea
Tursunov
Wawrinka
Reply
Mijn teampie ook maar ff:

Berdych 1615
Calleri 728
Djokovic 901
Ferrer 1475
Gasquet 775
Goldstein 521
Haas 1320
Kunitsyn 440
Martin 764
Moya 830
Roddick 1805
Safin 425
Spadea 435
Tursunov 980
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: