The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV - Hee
Ik zie het nu pas, maar de tweede penalty was absoluut onterecht en bij de eerste was de rode kaart ook echt niet terecht. Zo gaat het wel makkelijk ja. En dan zeiken dat de scheidsrechters altijd op de hand zijn van Ajax...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie het nu pas, maar de tweede penalty was absoluut onterecht en bij de eerste was de rode kaart ook echt niet terecht. Zo gaat het wel makkelijk ja. En dan zeiken dat de scheidsrechters altijd op de hand zijn van Ajax...

Calimero Xtragaap4de
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Voyou Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie het nu pas, maar de tweede penalty was absoluut onterecht en bij de eerste was de rode kaart ook echt niet terecht. Zo gaat het wel makkelijk ja. En dan zeiken dat de scheidsrechters altijd op de hand zijn van Ajax...

Calimero Xtragaap4de
Mooi dat je het met me eens bent.

En ook voor jouw opmerking Xtragaap4de
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Voyou Wrote:

Calimero Xtragaap4de

Adje, staaf je mening eens met feiten. Calimero
PSV speelde de 1e helft dermate goed dat het zelfs met 1-0 achter en een man minder nog gewonnen had. Als je tegen Heerenveen Alves uit de wedstrijd kunt spelen (wat niet eens echt lukte gisteren) is het een zeer pover elftal. Als de zege binnen is gaat het tempo er helaas steeds uit en is er weinig meer aan, maar tot die tijd speelt PSV thuis al het hele seizoen geweldig. Het zou me zeer verbazen als dit seizoen nog iemand in Eindhoven wint in de competitie. Over 2 weken mag AZ het proberen, ik geef ze weinig kans.
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:
Voyou Wrote:

Calimero Xtragaap4de

Adje, staaf je mening eens met feiten. Calimero
PSV speelde de 1e helft dermate goed dat het zelfs met 1-0 achter en een man minder nog gewonnen had. Als je tegen Heerenveen Alves uit de wedstrijd kunt spelen (wat niet eens echt lukte gisteren) is het een zeer pover elftal. Als de zege binnen is gaat het tempo er helaas steeds uit en is er weinig meer aan, maar tot die tijd speelt PSV thuis al het hele seizoen geweldig. Het zou me zeer verbazen als dit seizoen nog iemand in Eindhoven wint in de competitie. Over 2 weken mag AZ het proberen, ik geef ze weinig kans.

Ookal speelden ze goed of niet...dat was zeker geen rood....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vind ik na het zien van de beelden ook niet, maar ik dacht in 1e instantie in het stadion ook aan rood, dus kan begrijpen dat Luinge hem gaf. Maar zoals ik al zei: ook met 11-11 had PSV gewonnen van SC Alves.
Reply
Peter Wrote:Vind ik na het zien van de beelden ook niet, maar ik dacht in 1e instantie in het stadion ook aan rood, dus kan begrijpen dat Luinge hem gaf. Maar zoals ik al zei: ook met 11-11 had PSV gewonnen van SC Alves.

Ja met 9 lampjes ook nog...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Peter Wrote:Adje, staaf je mening eens met feiten. Calimero
Ik had het niet over PSV zelf, ik had het over de scheids.
PSV is gewoon erg goed, als ze dan ook nog eens zo geholpen worden, heeft de rest helemaal geen kans meer.
Reply
Ad Wim Wrote:
PSV is gewoon erg goed, als ze dan ook nog eens zo geholpen worden, heeft de rest helemaal geen kans meer.

Als je het zo zegt heb je gelijk, in 1e instantie suggereerde je dat PSV zo goed is door hulp van de scheids. Das natuurlijk lulkoek 1e klas.
Reply
Peter, hoe is het met de Kone goals weddenschap met Rico?
In welk topic werd die weddenschap ook alweer besproken?
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Peter Wrote:
Ad Wim Wrote:

Als je het zo zegt heb je gelijk, in 1e instantie suggereerde je dat PSV zo goed is door hulp van de scheids. Das natuurlijk lulkoek 1e klas.
Dat heb ik dus ook niet gezegd. Ik heb alleen gezegd dat PSV gehlopen is door de scheids gisteren.
Reply

Volgens de regels is het gewoon rood Ad, doorgebroken speler.
Als je een 'kerel' bent als scheids, dan geef je hem niet omdat je de pot niet al na 14 min wilt vermoorden, maar dat is een ander verhaal.
Luinge heeft hier de reglementen achter zich.

Die 2e pingel was ronduit belachelijk.
Reply
Vret Mien Gras Wrote:Peter, hoe is het met de Kone goals weddenschap met Rico?

Pff.. geen idee. Ergens waar heel het forum lekker meeging met de mediahype dat Koné er niks van kon, terwijl hij vaak beter speelt dan Farfan (zeker toen) en super veel pech had met balletje op de paal, weergaloze reddingen keepers.
Volgens mij is ie nu op 2/3e en heeft hij nog 13 wedstrijden om 5 goals te maken. De afgelopen 15 maakte hij er 10 en hij wordt alleen maar effectiever. Ik denk dat Rico voorzichtig mag beginnen met overmaken. :razz:
Reply
Fabian Wrote:

Volgens de regels is het gewoon rood Ad, doorgebroken speler.
Als je een 'kerel' bent als scheids, dan geef je hem niet omdat je de pot niet al na 14 min wilt vermoorden, maar dat is een ander verhaal.
Luinge heeft hier de reglementen achter zich.

Die 2e pingel was ronduit belachelijk.

Beaam, hoewel het mijns inziens niet uitmaakt dat Jong-a-Pin die overtreding maakt in de 14e of 84e minuut. Doorgebroken speler = rood.

Tweede was duidelijk waarom 'we' die peruviaan 'Valdan' noemen. Stiekem hoop ik dat ie ooit zijn poot breekt bij zo'n valpartij.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik vind ook niet dat het uitmaakt in welke minuut het gebeurt. In mijn ogen ben je juist een 'vent' als je hem in de 14e minuut trekt als hij terecht was.
Maar wat ik me ervan herinner, was het niet overduidelijk een doorgebroken speler.
Reply
Peter Wrote:

Pff.. geen idee. Ergens waar heel het forum lekker meeging met de mediahype dat Koné er niks van kon, terwijl hij vaak beter speelt dan Farfan (zeker toen) en super veel pech had met balletje op de paal, weergaloze reddingen keepers.
Volgens mij is ie nu op 2/3e en heeft hij nog 13 wedstrijden om 5 goals te maken. De afgelopen 15 maakte hij er 10 en hij wordt alleen maar effectiever. Ik denk dat Rico voorzichtig mag beginnen met overmaken. :razz:

Ho ho, ik was het met jou eens.
Aangezien ik niet mag gokken van mij geloof.....
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
Ad Wim Wrote:
Voyou Wrote:

Calimero Xtragaap4de

Als jij eens wat originelere opmerkingen plaatst ipv het altijd over de scheidsrechter te hebben of te zeiken over het 'saaie' spel zal ik origineler antwoorden goed?
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Peter Wrote:

Ik ging iig niet mee in de mediahype, ik vond hem bij roda altijd al een notoire kansenmisser, en bij psv was hij dat in het begin ook, want ze hebben een paar belangrijke CL duels verloren doordat hij voor open doel de bal er niet inkreeg.
Maar die 10 euri gun ik je van harte als hij die 15 maakt hoor :Big Grin

Maar hopelijk krijgt hij tegen arsenal niet weer last van die faalangst...
Reply
Peter Wrote:Hoogtepunt van de avond:
[Image: 137807_661_1169318521194-Sfeeractie200107-Gomes468.jpg]
En dan vooral de blik van Gomes daarbij, bijna in tranen. Wat een man. Notworthy

[Image: 1371.gif]

Pot was natuurlijk vrij eentonig. Zeer sterke eerste 10 minuten, toen terechte pingel 1-0 voor en tien-elf. Dan is het gespeeld. Rest 1e helft zeer goed spel, mooie kansen. 2e helft zakte Heerenveen in, had PSV geen zin meer en was de sfeer in het stadion geweldig. Leuk avondje al met al. Weer (zoals bijna elke thuiswedstrijd dit seizoen) een weergaloos PSV tot de beslissing geforceerd is, daarna niet veel aan.

Gomes verbijsterd door eerbetoon van PSV-fans

In het Brabants Dagblad laat Heurelho Gomes weten overdonderd en verbijsterd te zijn over het indrukwekkende eerbetoon aan de doelman. De Eindhovense aanhang had voor de gelegenheid de gehele West-tribune versierd met kleuren van de Braziliaanse vlag. Bovendien hing er een enorm spandoek met daarop een lovende tekst over de keeper en waren er twee megahandschoenen te bewonderen. De 25-jarige Braziliaanse keeper noemt het zelfs de mooiste triomf in zijn loopbaan.
PSV Netwerk
"Sommige spelers krijgen zo'n eerbetoon aan het eind van hun carriere of als ze een club verlaten. Dat dit midden in het seizoen gebeurt, is heel erg bijzonder. Al het werk wat ik voor PSV doe en gedaan heb, wordt zo honderd keer terugbetaald. Dat geeft wel aan dat PSV een grote, hechte familie is. In alle geledingen van de club voel je warmte. Ik heb, door het overlijden van mijn vader, een moeilijk jaar gehad. Daarom is dit een heel belangrijk moment in mijn carrière. Ik ben dankbaar dat ik dit heb mogen meemaken. Het is de mooiste prijs die ik ooit gewonnen heb. Ik hoop de fans ooit terug te kunnen betalen wat ze voor mij gedaan hebben. Ik zal ze proberen te bedanken met mijn werk op het veld", aldus een geëmotioneerde Gomes.
Notworthy
Reply
erg mooi! =D>
Reply
Gomes, Gomes, jalalalalala Gomes, Gomes Notworthy
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Prachtig =D>
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:Gomes, Gomes, jalalalalala Gomes, Gomes Notworthy

Dat was nog het mooiste. Hoe vaak maak je nou mee dat een heel stadion massaal de naam van 1 speler scandeert. Wat een geluid. =D>
Reply
Peter Wrote:Hoe vaak maak je nou mee dat een heel stadion massaal de naam van 1 speler scandeert.

:roll: jij niet vaak kennelijk...
Reply
Ik vind het wel zielige spandoekjes met die handschoenen......laten maken bij een sociale werkplaats?
Reply
Mukkus Wrote:Ik vind het wel zielige spandoekjes met die handschoenen......laten maken bij een sociale werkplaats?

Hebben een week zitten kleuren :razz:
Reply
Ekslem Wrote:
Mukkus Wrote:Ik vind het wel zielige spandoekjes met die handschoenen......laten maken bij een sociale werkplaats?

Hebben een week zitten kleuren :razz:

Peter kan het niet geweest zijn, die kan nog niet binnen de lijntjes kleuren.....
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Hoe vaak maak je nou mee dat een heel stadion massaal de naam van 1 speler scandeert.

Hoe vaak scandeerd men in de kuip dan massaal een naam? Dus niet maar bv de helft van het stadion? :roll:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

Hoe vaak scandeerd men in de kuip dan massaal een naam? Dus niet maar bv de helft van het stadion? :roll:

Iedere week...

(Naam scheids) hoerenjong lalalala.......... :8:
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

vaak. en de helft van het stadion is nog ongeveer net zoveel als bij psvee he. :8:
Reply

Forum Jump: