The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

AFC Ajax - PSV
Erg matig Ajax geen enkele moeite met treurig zwak PSV. Zegt genoeg lijkt me. Echt kwestie van kwaliteit. 4-1 ietwat geflatteerd maar toch harde cijfers.

Feli Ajacieden.
En wat was die Blom trouwens drama. Gelukkig was hij daar wel consequent in.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
mwoah, ik heb ook vele andere koppen gezien, ajax was echt niet matig vandaag.
En dank EKS voor felicitatie.. Smile
The great old Ludwig von...
Reply
ik vond het niet spectaculair wat Ajax liet zien. Redelijk matig imo en das niet zeikerig bedoeld, want in die positie ben ik opt moment niet echt geloof ik :8:
Reply
Ik was er ook bij, wel undercover in een ajaxvak maar toch een leuke middag gehad (ondanks het verlies)
Wat mij vooral opviel waren de spreekkoren en de minuut stilte... daar gingen trouwens naar mijn idee niet alleen de PSV-supporters over de schreef ...

Verder verdiende overwinning... niets op aan te merken...
Wie dit leest is gek
Reply
klopt er waren ook een aantal ajax supporters die heel zielig reageerden
Reply
Kleine Jan Wrote:Ik was er ook bij, wel undercover in een ajaxvak maar toch een leuke middag gehad (ondanks het verlies)
Wat mij vooral opviel waren de spreekkoren en de minuut stilte... daar gingen trouwens naar mijn idee niet alleen de PSV-supporters over de schreef ...

Verder verdiende overwinning... niets op aan te merken...

Ook weer wat van die dronken malloten die dan weer menen te schreeuwen naar wat minder stille psv-ers, waardoor je een soort domino d-day effect krijgt....
Maar dat ze erna gingen zingen vond ik echt respectloos....
Overigens ook de enige keer dat ze te horen waren, stelletje treurmuisjes in een vakkie zeg....

Affelay , aanstellen, aanstellen en vallen... Voor de rest denkt hij dat HIJ psv IS, en loopt over heel het veld, heel z'n team te benadelen...
psv echt zwak, Ajax leek zo wel heel sterk trouwens.
Kwartier na rust was voor de boertjes, maar op de 4-1 valt weinig af te dingen, vind het niet eens geflatteerd....
Reply
De boete-razzia vooraf heeft trouwens nog 50 auto's en 90K harde valuta opgeleverd zie ik net op het journaal. Hulde aan het blauw! =D>
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Affelay , aanstellen, aanstellen en vallen... :lol:
Dat je dat met Suarez in je team durft te zeggen. Die had rood moeten hebben btw.
Maar Salcido had er ondanks eerste onterechte gele kaart ook af gemoeten.
Reply
idd Fabian zeg niks over Affelay want er was ook nog nergens iets gezegd over het gedrag van Suarez die ook weer erg lekker bezig was.

Ekslem, jij hebt het neem ik aan over die sliding van Salcido van achter? Dat was ook idd rood, dacht ook dat er was afgesproken dat van achter op de achillespees altijd direct rood was? Die gast staat er ongeveer naast en hij denkt er nog niet eens over om geel te geven :crazy: .
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
Die ja, maar die Blom zat er alleen maar naast. Echt ongelooflijk hoe slecht die gast was!
Reply
Gerben Zonderland Wrote:De boete-razzia vooraf heeft trouwens nog 50 auto's en 90K harde valuta opgeleverd zie ik net op het journaal. Hulde aan het blauw! =D>

ah vandaar dat dat stoeltje naast mij leeg was!
Wie dit leest is gek
Reply
Er was vandaag helemaal niets te halen voor PSV.
Fijn dat Suljemani weer wat minuten heeft kunnen maken in een echte wedstrijd. Kunnen we volgende week, als we misschien wel wat tegenstand krijgen, misschien ons voordeel mee doen.

Dat zingen bij die minuut stilte was inderdaad respectloos maar ik durf toch wel met zekerheid te zeggen dat de debielen onder de Ajacieden dat ook zouden doen als bijvoorbeeld Mart vd Heuvel herdacht moet worden voor PSV-AJAX. Alleen die keer met Michels bleef het mooi stil. Jammer dat dit niet meer mogelijk is.

Na de 3-1 zong de ArenA "oh wat zijn die boeren stil" en wat zongen de boeren terug: "Oh wat is die Sjakie stil" heerlijk wat een niveau!

Affelay is veel te goed voor dit PSV, zou echt zonde zijn als hij het seizoen in Eindhoven af zou maken. Die moet heel snel beter worden in Engeland of Spanje.

En dan de keeper van PSV............het lijkt mij echt diep triest als je na 4 jaar Gomes deze clown als vervanger krijgt. Wat een ongeloofelijke flapdrol is dat, overal schiet hij onderdoor en van een bal klemmen heeft hij ook nog nooit gehoord.

Al met al een leuke middag gehad. Minder spannend dan gehoopt maar wel met drie punten en das altijd lekker!
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Affelay in Engeland is als een olifant in een porseleinkast.... maar dan andersom... :wink:
Wie dit leest is gek
Reply
[Image: NaNpeter%20beense.jpg]

Peter Beense was er ook.... met zijn opblaashand...
Wie dit leest is gek
Reply
Nog bedankt voor het biertje trouwens Hoef.. !
Na deze uitslag is de nasmaak nog lekkerder :wink:
Reply
Feli ajacieden... :cry:
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
harry_bierdop Wrote:idd Fabian zeg niks over Affelay want er was ook nog nergens iets gezegd over het gedrag van Suarez die ook weer erg lekker bezig was.

.

Bepaal zelf wel wat ik zeg, over welke speler.
Ik mag nog altijd m'n eigen mening geven, affelay is een jankebal pur sang, en ik heb hem vandaag al 2x Enoh gewoon een klap op z'n hoofd zien geven. Voor het idee als ' aardig ' bedoeld, maar dan toch elke keer even wat harder. Bij 3-1 ook een gefrustreerde tackle met 2 benen, etc etc.. Hij moet zich bezighouden met voetballen, dan is hij misschien net zo beslissend als Luis.... :wink:
Reply
Lang geleden dat het seizoen van PSV half november al compleet verloren was. Feli Ajacieden, succes in de titelstrijd met AZ.
Reply
EB Sports Wrote:Uitslag zelfs goed voorspeld.

cry

Notworthy
Reply
Moker Wrote:
Mukkus Wrote:En Peter, gewonnen vandaag?

FC Peter van 't Forum

3.50M / 133.00M
Da Silva (12.55M) 8
Knol (5.55M) 13
Zwaanswijk (11.85M) 13
Kwakman© (11.20M) 24
De Fauw (10.30M) 8

Rose (4.90M) 5
Pranjic (15.85M) 12
Martens (12.30M) 2

Berg (16.15M) 7
El Hamdaoui (13.65M) 2
Sibon (15.20M) 6

Ik denk wel dat hij heeft gewonnen....100 punten voor Peter!! :eeeek:

Je neemt me de woorden uit de mond. Hakkuh
Baal overigens wel van mn last-minute wissel Castro en Granqvist UIT, Luciano en De Fauw IN omdat ik er opeens aan dacht dat de Fauw eigenlijk meer scorend vermogen heeft dan die Granqvist. Sad
Reply
Jammer (eigenlijk mooi voor mij) dat je bij Topcoach een ander team had Smile
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Jammer (eigenlijk mooi voor mij) dat je bij Topcoach een ander team had Smile

Ja ben daar lekker aan het dalen de laatste weken. Sad
Reply
Ronnie D. Wrote:
gittermaster Wrote:Wel erg jammer dat het "sympathieke" PSV publiek echt massaal aan t zingen was tijdens de minuut stilte.

Respectloze k*utboeren. :roll:

Ja want het gemiddelde Ajax-uitvak zou zoiets natuurlijk nooooooooooooit doen! Helaas gewoon de weerspiegeling van een deel van de NL-maatschappij van tegenwoordig. Te triest voor woorden, maar je ziet t helaas overal. Dead
Reply
kuiper Wrote:
kooltje Wrote:
gittermaster Wrote:als MvB Gabri opstelt voorzie ik geen probleem, die vult alle gaten op
Hou toch eens op man met je Gabri...Kan beter op hardlopen gaan...elk stukje techniek/passing/overzicht ontbreekt. Dat hij af en toe een bal afpakt zorgt ervoor dat mensen als jij geil van hem zijn...

Sorry kooltje, ik twijfel niet aan jouw kennis over de tennissers, maar met deze opmerking trek ik wel de conclusie dat je geen verstand van voetbal hebt. Dan vind je Simons van PSV ook geen goeie speler denk ik. :roll:

Ik vind Simons een prima voetballer...Goed overzicht als hij aan de bal is, veel meer rust aan de bal. Speelt een beetje veel breed en achteruit maar in ieder geval naar een ploeggenoot.
Dat Gabri redelijk veel ballen afpakt zei ik ook gewoon.
Gelukkig dat AJAX PSV vandaag kapot speelde zonder Gabri in de basis omdat van Basten er waarschijnlijk hetzelfde over denkt.
Reply
kooltje Wrote:Gelukkig dat AJAX PSV vandaag kapot speelde zonder Gabri in de basis omdat van Basten er waarschijnlijk hetzelfde over denkt.

Gabri valt in de 73e minuut in bij een stand van 1-1....in de samenvatting leek het erop dat PSV pas toen kapot gespeeld werd, obv de samenvatting dan.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Mukkus Wrote:
kooltje Wrote:Gelukkig dat AJAX PSV vandaag kapot speelde zonder Gabri in de basis omdat van Basten er waarschijnlijk hetzelfde over denkt.

Gabri valt in de 73e minuut in bij een stand van 1-1....

Precies, vervolgens zie je hem bij elke goal wel opduiken, dan wel dat hij de bal afpakt, dan wel dat hij de opening ziet ( 2-1 ).....

Lindgren was kut vandaag, zoals elke week, en dan zet je Gabr ernaast..... :eeeek:
Reply
Hoewel PSV daar ook dankbaar aan meewerkte door Marcellis te wisselen voor Culina, waardoor Simons in het centrum ging spelen en de linksbenige Salcido naar de rechtsback ging..... :-s
Reply
Marcellis was volgens mij geblesseerd...?
Reply
Peter Wrote:
Ronnie D. Wrote:
gittermaster Wrote:Wel erg jammer dat het "sympathieke" PSV publiek echt massaal aan t zingen was tijdens de minuut stilte.

Respectloze k*utboeren. :roll:

Ja want het gemiddelde Ajax-uitvak zou zoiets natuurlijk nooooooooooooit doen! Helaas gewoon de weerspiegeling van een deel van de NL-maatschappij van tegenwoordig. Te triest voor woorden, maar je ziet t helaas overal. Dead

Ik heb al heel veel minuten stilte mogen aanschouwen, maar nog nooit eentje die zo "uitbundig" verstoord werd als deze.....
De Ajax supporters die reageerden tijdens de minuut hadden trouwens ook beter moeten weten.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
BIERTEAM.NET Wrote:Marcellis was volgens mij geblesseerd...?

Daar kom ik nu ook achter. Maar op dat moment is net een beweeglijke Sulejmani in het veld gekomen, en PSV reageert daarop om Marcellis te wisselen voor een middenvelder. Waardoor de enigszins statische Simons (meer middenvelder dan verdediger) een linie te laten zakken, terwijl je echte verdedigers als Addo en Brechet op de bank hebt zitten.

Vreemde wisselingen bij een 1-1 stand.
Reply

Forum Jump: