FTM Forum

Full Version: AFC Ajax - PSV
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7
Voor de wedstrijd koffie en voorbespreking in de Kleine ArenA?

Huntelaar zal er wel niet bij zijn maar evengoed verwacht ik een kleine overwinning op de stuntelende Brabanders: 2-1/
De enige pot van het seizoen die we op voorhand zeker winnen. Komt dus op een goed moment omdat we na woensdag ook al uit de beker liggen. 0-1.
Ga je ook Peter?
Bocaloca Wrote:Ga je ook Peter?

Wat denk je zelf ? Zag bij NEC ook weer het geweldige aantal van 3 mensen in dat uitvak staan.... :Big Grin
Fabian Wrote:
Bocaloca Wrote:Ga je ook Peter?

Wat denk je zelf ? Zag bij NEC ook weer het geweldige aantal van 3 mensen in dat uitvak staan.... :Big Grin

Rodriguez, Addo en Zonneveld zeker?
Fabian Wrote:
Bocaloca Wrote:Ga je ook Peter?

Wat denk je zelf ? Zag bij NEC ook weer het geweldige aantal van 3 mensen in dat uitvak staan.... :Big Grin

Nein ik ga niet. Vorig jaar al geweest en hoef niet 2x op rij naar dat stadion.

@Fabian-> verkoop is al gestaakt, max. aantal van 800 is verkocht. PSV wil weer maar 1 trein laten rijden zoals elk jaar. Dat er vorig jaar uiteindelijk nog eentje voor 400 man extra reed was een wonder.
Bumme Wrote:Voor de wedstrijd koffie en voorbespreking in de Kleine ArenA?

Ja, rond 10.53 zullen we er zijn. Spaatje rood voor Gitter, koffietje voor Bumme. Is genoteerd! Overigens kreeg ik een mail van de eigenaresse van de Kleine Arena: zondag zware controles op alcohol, openstaande boetes, belasting enz. in de Bijlmer. Verhaal is dat al het uitgaande verkeer wordt gecheckt... Of het klopt moet je afwachten maar je weet maar nooit.
Hoef Wrote:
Bumme Wrote:Voor de wedstrijd koffie en voorbespreking in de Kleine ArenA?

Ja, rond 10.53 zullen we er zijn. Spaatje rood voor Gitter, koffietje voor Bumme. Is genoteerd! Overigens kreeg ik een mail van de eigenaresse van de Kleine Arena: zondag zware controles op alcohol, openstaande boetes, belasting enz. in de Bijlmer. Verhaal is dat al het uitgaande verkeer wordt gecheckt... Of het klopt moet je afwachten maar je weet maar nooit.

volgens mij geldt dat vooral voor (en hebben ze hun handen vol aan) al die honda civics, datsuns en andersoortige negerauto's. :wink:
waf Wrote:
Hoef Wrote:
Bumme Wrote:Voor de wedstrijd koffie en voorbespreking in de Kleine ArenA?

Ja, rond 10.53 zullen we er zijn. Spaatje rood voor Gitter, koffietje voor Bumme. Is genoteerd! Overigens kreeg ik een mail van de eigenaresse van de Kleine Arena: zondag zware controles op alcohol, openstaande boetes, belasting enz. in de Bijlmer. Verhaal is dat al het uitgaande verkeer wordt gecheckt... Of het klopt moet je afwachten maar je weet maar nooit.

volgens mij geldt dat vooral voor (en hebben ze hun handen vol aan) al die honda civics, datsuns en andersoortige negerauto's. :wink:

Misschien heeft hoef zijn mail niet goed gelezen en schreef de eigenaresse van de Kleine Arene niet " zware-controles" maar " zwarte controles"
10:53 present. Spa rood en een patatje oorlog of biertje en een salade.... nog ff over nadenken.
mijn interpretatie van een balansdag
gittermaster Wrote:10:53 present. Spa rood en een patatje oorlog of biertje en een salade.... nog ff over nadenken.
mijn interpretatie van een balansdag

is het weer een balansdag?

dan zal het wel 0-0 worden.
nee, we moeten het balans herstellen tov vorig jaar. Een krappe overwinning derhalve
gittermaster Wrote:nee, we moeten het balans herstellen tov vorig jaar. Een krappe overwinning derhalve

In dat geval dus een 1-0 overwinning door een doelpunt uit een kans die geen kans was!
gittermaster Wrote:10:53 present. Spa rood en een patatje oorlog of biertje en een salade.... nog ff over nadenken.
mijn interpretatie van een balansdag

Wordt lastig want waarschijnlijk zijn er weer gratis broodjes en met welk drankje moet je die combineren? :-k Volle melk?
Hoef Wrote:
gittermaster Wrote:10:53 present. Spa rood en een patatje oorlog of biertje en een salade.... nog ff over nadenken.
mijn interpretatie van een balansdag
waarschijnlijk zijn er weer gratis broodjes

Oke, Flix komt dus ook.... :wink:
gittermaster Wrote:
Hoef Wrote:
gittermaster Wrote:10:53 present. Spa rood en een patatje oorlog of biertje en een salade.... nog ff over nadenken.
mijn interpretatie van een balansdag
waarschijnlijk zijn er weer gratis broodjes

Oke, Flix komt dus ook.... :wink:
Undecided

gratis broodjes? spelen jullie thuis tegen heracles of zo?
die gratis broodjes zijn in de kleine Arena, niet in de grote.
Daar betaal je 3 euro voor een broodje Bal die uit de magnetron komt.
Echt waardeloze catering. Ze presteren het zlefs om thee te cateren die niet te zuipen is, echt ongelooflijk
thee in een stadion? en als je dat drinkt ben je behoorlijk van god los. Undecided
ja maar Waf, geloof me. Ik was gewoon echt op zoek naar iets wat te zuipen is. Echt niets is te zuipen, helemaal niets. Toen dacht ik laat ik eens thee proberen, daar kan je toch weinig aan verneuken, maar hoe ze t doen weet ik niet; zelfs de thee is niet lekker.
Je mag er ook al niet meer roken en iets te eten is ook af te raden.
gittermaster Wrote:ja maar Waf, geloof me. Ik was gewoon echt op zoek naar iets wat te zuipen is. Echt niets is te zuipen, helemaal niets. Toen dacht ik laat ik eens thee proberen, daar kan je toch weinig aan verneuken, maar hoe ze t doen weet ik niet; zelfs de thee is niet lekker.
Je mag er ook al niet meer roken en iets te eten is ook af te raden.

Waarschijnlijk is die tent bij 118 gewoon heel slecht. Terwijl ik gisteren in 105 een heerlijke bier dronk en een broodje ossenworst at kregen ze bij jou in het vak een hartaanval van het slechte voedsel......
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:ja maar Waf, geloof me. Ik was gewoon echt op zoek naar iets wat te zuipen is. Echt niets is te zuipen, helemaal niets. Toen dacht ik laat ik eens thee proberen, daar kan je toch weinig aan verneuken, maar hoe ze t doen weet ik niet; zelfs de thee is niet lekker.
Je mag er ook al niet meer roken en iets te eten is ook af te raden.

Waarschijnlijk is die tent bij 118 gewoon heel slecht. Terwijl ik gisteren in 105 een heerlijke bier dronk en een broodje ossenworst at kregen ze bij jou in het vak een hartaanval van het slechte voetbal......

:razz:
waf Wrote:thee in een stadion? en als je dat drinkt ben je behoorlijk van god los. Undecided

Volgens mij ben je dan juist 'in de Here', of gewoon heaumeau natuurlijk.... Icon_twisted
waf Wrote:
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:ja maar Waf, geloof me. Ik was gewoon echt op zoek naar iets wat te zuipen is. Echt niets is te zuipen, helemaal niets. Toen dacht ik laat ik eens thee proberen, daar kan je toch weinig aan verneuken, maar hoe ze t doen weet ik niet; zelfs de thee is niet lekker.
Je mag er ook al niet meer roken en iets te eten is ook af te raden.

Waarschijnlijk is die tent bij 118 gewoon heel slecht. Terwijl ik gisteren in 105 een heerlijke bier dronk en een broodje ossenworst at kregen ze bij jou in het vak een hartaanval van het slechte voetbal......

:razz:

hehehe, was al in de 10e minuut en de openingsfase was erg goed, dus zal idd aan t voedsel hebben gelegen.
@ Bumme: Tja, die broodjes ossenworst die door Aegon betaald worden, zijn natuurlijk van een ander niveau dan die broodjes kaas en bal die ze bij mij serveren :razz:
gittermaster Wrote:
waf Wrote:
Bumme Wrote:
gittermaster Wrote:ja maar Waf, geloof me. Ik was gewoon echt op zoek naar iets wat te zuipen is. Echt niets is te zuipen, helemaal niets. Toen dacht ik laat ik eens thee proberen, daar kan je toch weinig aan verneuken, maar hoe ze t doen weet ik niet; zelfs de thee is niet lekker.
Je mag er ook al niet meer roken en iets te eten is ook af te raden.

Waarschijnlijk is die tent bij 118 gewoon heel slecht. Terwijl ik gisteren in 105 een heerlijke bier dronk en een broodje ossenworst at kregen ze bij jou in het vak een hartaanval van het slechte voetbal......

:razz:

hehehe, was al in de 10e minuut en de openingsfase was erg goed, dus zal idd aan t voedsel hebben gelegen.
@ Bumme: Tja, die broodjes ossenworst die door Aegon betaald worden, zijn natuurlijk van een ander niveau dan die broodjes kaas en bal die ze bij mij serveren :razz:

Het was wel eens leuk om op het pluche te zitten en koffie te drinken met Theo van Duivenbode maar ik zit toch liever tussen de gewone supporters. Zondag zit ik boven je in 418.
das wel lachen naast het uitvak...
Enige nadeel van mijn vak is dat ik het uitvak niet kan zien. Maar Danny maakt een hoop goed
gittermaster Wrote:das wel lachen naast het uitvak...

Inderdaad, ik had eens geen zin in mensen naast me dus heb ik kaarten gekocht naast het uitvak!
het wordt de dag van simmons
[Bredanaar mode] Het zit je wel hoog he dat PSV de laatste jaren zoveel beter presteert Bumme.[/Bredanaar mode]
Winstonicus Wrote:het wordt de dag van simmons

Dat lijkt me prima. Wie is Simmons?
gittermaster Wrote:
Hoef Wrote:
gittermaster Wrote:10:53 present. Spa rood en een patatje oorlog of biertje en een salade.... nog ff over nadenken.
mijn interpretatie van een balansdag
waarschijnlijk zijn er weer gratis broodjes

Oke, Flix komt dus ook.... :wink:

Ik zit er nu al! :wink:
Pages: 1 2 3 4 5 6 7