The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Wie blust het zoveelste brandje ff tussen Ad Wim en Haggie :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:Vanwaar dan die opmerking? Ik heb, net als Buurs, geen moord en brand geschreeuwd toen Gasquet verloor.

Rustig maar Adje. Maak je niet druk. Ik heb je nog wel even horen vloeken toen hij verloor.. :wink:
Maar ik zal me over Gasquet stilhouden.
Praat nu alleen nog maar over Nalbi :razz: ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
TB
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ad Wim Wrote:Kut van Gasquet, bijzonder kut. Gegekot en verloren.

Maar wel mooi dat nalbi wint, al was het blijkbaar geen schoonheid. Bedankt voor het verslag, CC. En als ie zo speelt heeft ie inderdaad weinig kans tegen Berdych, maar Nalbi kan ook in een keer zijn niveau weer opkrikken. Hij heeft altijd problemen met eerste rondes.
Voor mijn doen is dit geen vloeken, hoor :razz:
Reply
_Tampie Wrote:Ljubicic en Calleri de baan op. Ik zeg dat het in een uur gedaan is met August.

Na 59 minuten is het 7-6 voor Ljubicic.
Dat gaat een hele snelle 2e worden :lol: :lol: :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Ljubicic en Calleri de baan op. Ik zeg dat het in een uur gedaan is met August.

Na 59 minuten is het 7-6 voor Ljubicic.
Dat gaat een hele snelle 2e worden :lol: :lol: :lol:

Blessure Calleri :Big Grin
Reply
Doe dan maar Ljubicic :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
calleri is mentaal sterker dan dat mening forummer denkt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij liep wel flink te fluimen tegen Massu in Indian Wells.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
_Tampie Wrote:Ljubicic en Calleri de baan op. Ik zeg dat het in een uur gedaan is met August.

Na 59 minuten is het 7-6 voor Ljubicic.
Dat gaat een hele snelle 2e worden :lol: :lol: :lol:

Dat was een erg lange eerste set. Het ging iets stroever dan ik had gedacht, geen enkele break in de eerste set en slechts 1 in de tweede set voor Ljubi. Maar als je de statistieken bekijkt kun je wel aannemen dat Ljubicic erg solide heeft gespeeld en eigenlijk alleen op de breakpoints te weinig deed.
Reply
Kan een mooie pot worden tussen nalbi en ljubo. nalbi lijkt wel erg sterk ineens.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat schemaatje van je betreffende scores, CC, waren die punten incl. de punten van de jongens die er nog in zaten?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oke, dan zal ik een nieuw schemaatje maken, omdat jij het bent.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mr. T 251 pnt
2: Ljubicic (45), Blake (25)

The Mailman 243 pnt.
3: Ljubicic (45), Blake (25), Roddick (25)

Haggie 229 pnt.
2: Ljubicic(45), Blake(25)

Juan Zueco 222 pnt.
2: Ljubicic (45), Nalbandian(45)

Genomico 214 pnt.
2: Nalbandian (45), Ljubicic (45)

Tafeltennis 210 pnt.
2: Nalbandian (45), Ljubicic (45)

Tampie 200 pnt.
3: Nalbandian (45), Ljubicic (45), Blake (25)

Kuiper 196 pnt.
2: Ljubicic(45), Blake(25)

Buurs 194 pnt.
2: Blake (25), Ljubicic (45)

Ad Wim 192 pnt.
2:Ljubicic (45), Nalbandian (45)

CC 189 pnt.
0:

Arco 187 pnt.
1: Ljubicic (45)

Scholten! 113 pnt.
1: Nalbandian (45)
Reply
Grote veranderingen zijn dat CC er keihard afgaat deze week met zijn team vol met kleintjes, dat Arco ook een dramaweek heeft, dat The Mailman een goede kans heeft om de titel te pakken en dat ik medelijden heb met Scholten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Mr. T 251 pnt
2: Ljubicic (45), Blake (25)

The Mailman 243 pnt.
3: Ljubicic (45), Blake (25), Roddick (25)

Haggie 229 pnt.
2: Ljubicic(45), Blake(25)

Juan Zueco 222 pnt.
2: Ljubicic (45), Nalbandian(45)

Genomico 214 pnt.
2: Nalbandian (45), Ljubicic (45)

Tafeltennis 210 pnt.
2: Nalbandian (45), Ljubicic (45)

Tampie 200 pnt.
3: Nalbandian (45), Ljubicic (45), Blake (25)

Kuiper 196 pnt.
2: Ljubicic(45), Blake(25)

Buurs 194 pnt.
2: Blake (25), Ljubicic (45)

Ad Wim 192 pnt.
2:Ljubicic (45), Nalbandian (45)

CC 189 pnt.
0:

Arco 187 pnt.
1: Ljubicic (45)

Scholten! 113 pnt.
1: Nalbandian (45)

Als ik zeg dat bij dat eerste schema de punten inclusief de punten voor de spelers die er nog inzitten zijn, moet je ze er natuurlijk niet allemaal nog eens bij optellen. :roll:

Mr. T 178 pnt.
2: Ljubicic (45), Blake (25)

The Mailman 169 pnt.
3: Ljubicic(45), Blake (25), Roddick (25)

Bea CC 164 pnt.
3: Blake(25), Ljubicic(45), Nalbandian(45)

Haggie 163 pnt.
2: Ljubicic(45), Blake(25)

Juan Zueco 156 pnt.
2: Ljubicic(45), Nalbandian(45)

Genomico 155 pnt.
2: Nalbandian (45), Ljubicic (45)

Tampie 149 pnt.
3: Nalbandian (45), Ljubicic (45), Blake (25)

Tafeltennis 144 pnt.
2: Nalbandian(45), Ljubicic (45)

Buurs 143 pnt.
2: Blake (25), Ljubicic (45)

Ad Wim 137 pnt.
2: Ljubicic (45), Nalbandian (45)

Kuiper 130 pnt.
2: Ljubicic(45), Blake(25)

CC 130 pnt.
0:

Arco 128 pnt.
1: Ljubicic (45)

Scholten! 84 pnt.
1: Nalbandian (45)
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
O ja, je hebt gelijk. Het is ook nog vroeg.
Shit, denk ik een keer iets goed te doen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Conclusies:
-Als Nalbi gewoon van Ljubo wint verlies ik 7 hele punten op het wonderteam van Adje.
- Mr. T heeft een zeer goed team maar mist Nalbi on fire. Kan dus nog ingehaald worden. Mailman mist hem ook maar heeft nog Roddick die waarschijnlijk er nog 20 punten bij krijgt.
-Topper Arco faalt volledig en Scholten! heeft pech met Nadal.
-Nieuw forumlid Bea(samen met Jet de enige vrouw) meldt zich in de top. Icon_twisted

Er kan nog veel gebeuren, verscheidene mensen missen Nalbi en Mailman heeft dus Roddick nog. Ljubo is door de meeste wel gekozen, Federer en Ferrer door niemand. Belangrijkste is dus wat Nalbi nog haalt dit toernooi. Mensen met Blake pakken normaal gesproken geen punten extra meer voor hem, maar wie weet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Conclusies:
-Als Nalbi gewoon van Ljubo wint verlies ik 7 hele punten op het wonderteam van Adje.
- Mr. T heeft een zeer goed team maar mist Nalbi on fire. Kan dus nog ingehaald worden. Mailman mist hem ook maar heeft nog Roddick die waarschijnlijk er nog 20 punten bij krijgt.
-Topper Arco faalt volledig en Scholten! heeft pech met Nadal.
-Nieuw forumlid Bea(samen met Jet de enige vrouw) meldt zich in de top. Icon_twisted

Er kan nog veel gebeuren, verscheidene mensen missen Nalbi en Mailman heeft dus Roddick nog. Ljubo is door de meeste wel gekozen, Federer en Ferrer door niemand. Belangrijkste is dus wat Nalbi nog haalt dit toernooi. Mensen met Blake pakken normaal gesproken geen punten extra meer voor hem, maar wie weet.
Euuuhhh, CC, ik heb Ljubicic en Nalbandian, dus ik heb sowieso 32 punten meer dan jij...
Reply
Ad Wim Wrote:Grote veranderingen zijn dat CC er keihard afgaat deze week met zijn team vol met kleintjes, dat Arco ook een dramaweek heeft, dat The Mailman een goede kans heeft om de titel te pakken en dat ik medelijden heb met Scholten.

Belangrijkste constatering: als Nalbandian in de finale Blake verslaat, win ik de week (we tellen Bea Eenink natuurlijk niet mee :wink: ).
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Conclusies:
-Als Nalbi gewoon van Ljubo wint verlies ik 7 hele punten op het wonderteam van Adje.
- Mr. T heeft een zeer goed team maar mist Nalbi on fire. Kan dus nog ingehaald worden. Mailman mist hem ook maar heeft nog Roddick die waarschijnlijk er nog 20 punten bij krijgt.
-Topper Arco faalt volledig en Scholten! heeft pech met Nadal.
-Nieuw forumlid Bea(samen met Jet de enige vrouw) meldt zich in de top. Icon_twisted

Er kan nog veel gebeuren, verscheidene mensen missen Nalbi en Mailman heeft dus Roddick nog. Ljubo is door de meeste wel gekozen, Federer en Ferrer door niemand. Belangrijkste is dus wat Nalbi nog haalt dit toernooi. Mensen met Blake pakken normaal gesproken geen punten extra meer voor hem, maar wie weet.
Euuuhhh, CC, ik heb Ljubicic en Nalbandian, dus ik heb sowieso 32 punten meer dan jij...

Dit keer heb jij gelijk Ad. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
_Tampie Wrote:
Ad Wim Wrote:Grote veranderingen zijn dat CC er keihard afgaat deze week met zijn team vol met kleintjes, dat Arco ook een dramaweek heeft, dat The Mailman een goede kans heeft om de titel te pakken en dat ik medelijden heb met Scholten.

Belangrijkste constatering: als Nalbandian in de finale Blake verslaat, win ik de week (we tellen Bea Eenink natuurlijk niet mee :wink: ).

Uiteraard niet. :wink: Maar ik zal haar aanmoedigen eens op 't forum te komen. Dan telt ie natuurlijk wel mee. :Big Grin
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Grote veranderingen zijn dat CC er keihard afgaat deze week met zijn team vol met kleintjes, dat Arco ook een dramaweek heeft, dat The Mailman een goede kans heeft om de titel te pakken en dat ik medelijden heb met Scholten.

Roddick is voor mij natuurlijk de man die de titel kan opleveren en dan zal Ljubicic moeten afrekenen met Nalbi.
Natuurlijk zou daarnaast een stunt van Blake tegen Fedex ook niet te versmaden zijn. In dat geval 3 man in de SF.

GO ANDY GO
GO JAMES GO
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Ik zie net dat Scholten een plaatsje boven me staat, dus die ga ik sowieso voorbij. Ook nog wel een paar anderen en ik beland waarschijnlijk zo ronde 40e plaats, beetje afhankelijk van Nalbi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik zie net dat Scholten een plaatsje boven me staat, dus die ga ik sowieso voorbij. Ook nog wel een paar anderen en ik beland waarschijnlijk zo ronde 40e plaats, beetje afhankelijk van Nalbi.

Beetje mager voor een spel waar er maar 75 serieus aan meedoen. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik zie net dat Scholten een plaatsje boven me staat, dus die ga ik sowieso voorbij. Ook nog wel een paar anderen en ik beland waarschijnlijk zo ronde 40e plaats, beetje afhankelijk van Nalbi.

Beetje mager voor een spel waar er maar 75 serieus aan meedoen. :8:

Je hoeft idd niet zo trots te zijn dat je Scholten passeert :razz:
Reply
Ik heb al gezegd dat ik medelijden met je heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als de HtH van Federer tegen Blake (3-0 en 8-0 in sets) niet goed genoeg is, hebben we altijd de HtH van Roddick tegen Blake nog (8-0 en 16-2 in sets) :Big Grin James haalt de finale niet :Big Grin
Reply
Maar dan moet Roddick de halve finale natuurlijk wel winnen...
Reply


Forum Jump: