The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
Quote:En daar komt Federer er geen een van tegen tot de SF. Murray heeft Roddick en Gasquet. Djoko heeft Soderling. Federer heeft Tsonga.

:| :wink:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Eve pakt de weekwinst als Nadal het toernooi wint of in de finale verliest van Tsonga.
Tennistempel pakt de weekwinst als Djokovic het toernooi wint of in de finale verliest van Murray.
Mitch pakt de weekwinst als Murray-Tsonga de finale wordt.
Reply
[-o< Mitch [-o< [-o<
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Helemaal vergeten. Wat een geluk dat ik zondag nog wat had aangeklikt. Dit team is dus van zondagmorgen en niet weer gekeken naar de uitslagen van gisteren.
Met geluk niemand verloren, wel een paar gemist zo. Wie weet pakt het nog goed uit. [-o<
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Altijd verstandig om vast een 'prototeam' neer te zetten, mocht je het vergeten is dat altijd beter dan 80% laagste score.
Reply
Geniaal! Ik zie dat ik mijn vakantie precies heb geboekt na de start van de US Open, en vervolgens weer terug ben in het Davis Cup weekend, op tijd om weer voor Metz/Boekarest mijn team te maken. Van de US Open zal ik dan weinig meekrijgen, wel altijd leuk om 's ochtends even het sportkrantje te halen met de uitslagen (ja, tijdens vakantie probeer ik mij van telefoon / internet te onthouden Smile)
Reply
Probeer? Dat is juist het geniale, terugkomen van vakantie en dan zien dat Alex Bogdanovic ineens een toernooi gewonnen heeft. Scheelt ook een hoop ergernis als het onverhoopt wat minder gunstig is verlopen.
Reply
_Tampie Wrote:Geniaal! Ik zie dat ik mijn vakantie precies heb geboekt na de start van de US Open, en vervolgens weer terug ben in het Davis Cup weekend, op tijd om weer voor Metz/Boekarest mijn team te maken. Van de US Open zal ik dan weinig meekrijgen, wel altijd leuk om 's ochtends even het sportkrantje te halen met de uitslagen (ja, tijdens vakantie probeer ik mij van telefoon / internet te onthouden Smile)

Wel knap dat je dat kan. Ik zou het absoluut niet kunnen. FTM here and everywhere :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als ik mijn team zou moeten maken dan zoek ik internet op. Heb ik nog niet op mijn telefoon. De telefoon gaat mee maar staat uit. Bepaalde mensen kunnen me sms'en als het echt nodig is, dan bel ik ze als ik even rustig zit. Verder wil ik mij tijdens vakantie niet met werk bezighouden.
Reply
Hetzelfde geldt voor mij.

Nu FTM drama gaat, houd ik me er waarschijnlijk helemaal niet mee bezig.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik kan het helaas ook niet, al gaat me het nog het minst om FTM.
Maar sinds Vodafone van die goedkope tarieven in het buitenland heeft, kost het ook geen drol meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ik naar het buitenland kan ik voor 5 euro per maand extra vanuit mijn nationale internettegoed(1GB) internetten. Ideaal.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ben benieuwd hoe lang die goedkope tarieven in buitenland gehandhaafd worden. Al sje nu al hoort dat ze de prijzen in Nederland willen gaan verhogen..pff
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het wordt juist alleen maar goedkoper in het buitenland. Het was ook achterlijk duur, sloeg nergens op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
iemand idee wat de tarieven bij telfort zijn?
kan niks vinden.
ga volgende week op vakantie.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is wederom niet heel makkelijk deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Er is zoveel budget, dat je bijna geneigd bent dure, onzekere jongens te gaan nemen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Precies
Reply
Das idd zo maar die gasten hebben vaak al een bye en bij 1 rondje winst al 45 punten. Zo zit ik nu met Marcos. Ik vond hem op Wimbledon goed spelen dus ik hoop dat ie de hf kan halen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Ramos gewoon wint, dan staat mijn team.
Reply
Groeten vanuit een zonnig Malgrat de Mar :lol:
Ik heb weinig tijd om een team te maken, maar toch snel even wat aangeklikt.

Proost dan maar weer. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Kuiper, jij in Malgrat? Ouderlijk toezicht op Musse? :8:
Wel geinige plaats trouwens, ik raad je de Costa aan.
Reply
Je weet toch dat Kuip zich nog altijd 16 waant?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja, daar heb ik ook last van, maar de pogingen bij het vrouwelijk schoon in die doelgroep worden met het jaar vruchtelozer :8:
Reply
En treuriger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat schijnt ja Hakkuh
Reply
Zojuist de statistieken pagina vernieuwd.

De tabellen worden op een andere manier gegenereerd waardoor nu elke kolom makkelijk te sorteren is. Ook hoeft de pagina nu niet meer ververst te worden bij het sorteren.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Bij positieve ervaringen zal ik de rest van de tabellen gaan vervangen door deze versie.
Reply
Zag het toevallig net ook al. Qua layout vind ik het er beter uit zien, behalve dan de scrollbars.

En ik mis de kleurtjes in het onderste tabelletje.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kun je eens een screenshot plaatsen/sturen van hoe het er bij jou uitziet?
Reply
Ziet er prima uit.

Alleen spelers die out zijn, zijn niet rood gekleurd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: