The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




FTM 2011
ah, goeie dat ben ik inderdaad vergeten
Reply
fixed
Reply
Qua uiterlijk een forse verbetering, qua snelheid lijkt het een keer of 10 zo langzaam.
Reply
wat gaat er precies langzaam? het laden van de pagina of het sorteren?
Reply
Dat kan ik niet zien, de balk met "welkom mindlight etc" staat er onmiddelijk maar het duurt (zeker op kantoor) een seconde of 5 voor ook de rest van de pagina verschijnt.
Reply
Bij duurt dat ook langer dan normaal, al is het 1 seconde. En ik zie dus die scrollbars, wat lelijk is, maar geen probleem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Iets anders : bij mij klopt vaak de persoonlijke stand in de week niet. Als ik nu inlog staat er 19e in week terwijl het in werkelijkheid 13 is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
En over de stats : dat duurt bij ook ongeveer 5 sec
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Iets anders : bij mij klopt vaak de persoonlijke stand in de week niet. Als ik nu inlog staat er 19e in week terwijl het in werkelijkheid 13 is

Dat lost zich meestal na een paar minuten op hier.
Reply
Jullie hebben echt een snellere computer nodig, want bij mij duurt het echt minder dan een seconde.

Hier op werk heb ik trouwens die scrollbars niet, dus het ligt aan mijn laptop thuis.
Wat wel jammer is, is dat het beeld naar beneden verspringt telkens als je iets wilt sorteren.
Niet dat ik ooit sorteer op deze pagina, maar toch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
klopt het duurt een paar minuten voordat dat update. Om dat elke seconde te laten updaten zou een te grote impact hebben op de database.

Het kan inderdaad zijn dat langzamere computers er wat langer over doen om deze pagina te laden. De nieuwe manier vraagt wat meer van de computer zelf, maar ik zal deze week eens kijken of ik dat kan verminderen.

Ad: zou je eens kunnen laten zien welke scrollbars je bedoelt? Ik zie hier geen scrollbars namelijk.
Reply
Ik kan het nu niet laten zien, dat heb ik alleen thuis. Maar gewoon scrollbars aan de rechter- en onderkant van beide tabellen. Terwijl dat volgens mij niet nodig is gezien de grootte van m'n scherm.

Maar het is slechts detail.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op de zaak is de computer idd traag. Thuis wordt ie dat van die tientallen streams per week Sad
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Het is toch niet zo dat streams cumulatief vanuit het verleden je pc traag maken? Big Grin
Reply
Blijkbaar wel bij mij
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
dit heb ik echt veel te vaak
budget: 6746

Wat aanklikken overdag, en dan savonds vergeten te kijken :S
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Klik dan iig je hele budget overdag leeg. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Je weet toch dat Kuip zich nog altijd 16 waant?

Ja en ik hoop dat ook nog lang zo te houden. :lol: :lol:
Ik heb een hekel aan volwassen worden.

Maar het was super gezellig in Malgrat en heerlijk genoten van het mooie weer.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Stille Wrote:Iets anders : bij mij klopt vaak de persoonlijke stand in de week niet. Als ik nu inlog staat er 19e in week terwijl het in werkelijkheid 13 is

Ik heb hem iets aangepast waardoor hij iets effectiever is en nu ook vaker geupdate wordt.
Reply
Overigens kan ik op de Iphone de stats niet zien. Meer mensen last mee?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zie het inderdaad...ik zal er naar kijken.

op de mobiele versie moet je de stats nog wel gewoon kunnen bekijken natuurlijk <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://m.competitieteam.nl">http://m.competitieteam.nl</a><!-- m -->
Reply
Ik heb de oude pagina teruggezet, alleen wel de opmaak zo aangepast zodat hij nu eigenlijk bijna precies hetzelfde is als de nieuwe pagina.
Reply
Voor het eerst 1000+ los van de rest!! Hakkuh Nu vasthouden, ik hou niet van spannende ontknopingen.
Reply
Mac Wrote:Ik zie het inderdaad...ik zal er naar kijken.

op de mobiele versie moet je de stats nog wel gewoon kunnen bekijken natuurlijk <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://m.competitieteam.nl">http://m.competitieteam.nl</a><!-- m -->
Stats kan ik wel zien op m'n mobiel, maar als ik op een speler klik om te kijken wie die speler allemaal hebben, geeft ie een foutmelding.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waarom is het budget deze week 18.000 (250 en 500) terwijl dat bij Atlanta/Hamburg (ook 250 en 500) 17.000 was?
Reply
foutje van mij...had 17.000 moeten zijn inderdaad maar stond verkeerd in de tabel.

Ik stel voor om dat zou te houden aangezien er vast al een aantal mensen zijn die hun team hebben gemaakt.

Excuses.
Reply
Mac Wrote:foutje van mij...had 17.000 moeten zijn inderdaad maar stond verkeerd in de tabel.

Ik stel voor om dat zou te houden aangezien er vast al een aantal mensen zijn die hun team hebben gemaakt.

Excuses.

Eens, nu terugdraaien is geen optie meer.
Reply
Mooi weekje! Veel troeven maar ook veel ''zekerheidjes'' weggelaten. Dat Kohli er Riba er zsm uit moeten had ik wel verwacht(laffe keuzes immers :wink: ) maar dat er zoveel voor Tursu en Tipsa gaan snap ik niet. Tipsa twitterde gisteren dat ie onder de blaren zit, Tursu had vorige week tegen Russell een absolute wanprestatie geleverd. Die lijkt me vrij kansloos voor 90 punten met Monfils in z'n gedeelte.

Ouwe helden Davy en Nalbi mogen 't weer eens laten zien deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup troeven Lopez, Chela, Melzer, Stepanek, Verdasco en Troicki. Heb er zoveel over getwijfeld en zit met een naar gevoel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik zit met een topgevoel. Helden als Blake, Fish, Young, Granollers, Llodra, Fognini, Berrer en Cipolla zijn weinig gekozen =D>
Reply


Forum Jump: