The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

AFC Ajax - PSV
kooltje Wrote:
kuiper Wrote:
kooltje Wrote:
gittermaster Wrote:als MvB Gabri opstelt voorzie ik geen probleem, die vult alle gaten op
Hou toch eens op man met je Gabri...Kan beter op hardlopen gaan...elk stukje techniek/passing/overzicht ontbreekt. Dat hij af en toe een bal afpakt zorgt ervoor dat mensen als jij geil van hem zijn...

Sorry kooltje, ik twijfel niet aan jouw kennis over de tennissers, maar met deze opmerking trek ik wel de conclusie dat je geen verstand van voetbal hebt. Dan vind je Simons van PSV ook geen goeie speler denk ik. :roll:

Ik vind Simons een prima voetballer...Goed overzicht als hij aan de bal is, veel meer rust aan de bal. Speelt een beetje veel breed en achteruit maar in ieder geval naar een ploeggenoot.
Dat Gabri redelijk veel ballen afpakt zei ik ook gewoon.
Gelukkig dat AJAX PSV vandaag kapot speelde zonder Gabri in de basis omdat van Basten er waarschijnlijk hetzelfde over denkt.

gelukkig kwam ie er met 1-1 in en werd t 4-1.
edit: zie dat Mukkus me al voor was
The great old Ludwig von...
Reply
Ekslem Wrote:Die ja, maar die Blom zat er alleen maar naast. Echt ongelooflijk hoe slecht die gast was!

Gast, wat lul je nou? Blom floot een puike pot. Wat deed hij dan allemaal zo ontzettend fout volgens jou (behalve de beoordeling van die aanslag van - dacht ik - salcido)?
Reply
Verder: fijnste middag in jaren in de ArenA!!! =D> =D> =D> Briljant om mee te maken, na vele jaren (al dan niet terechte) pakken slaag van psv.
Reply
Dat halfvolle uitvakje pisvlekken heeft er door de minuut 'stilte' onbedoeld voor gezorgd dat zowel Ajax als zijn supporters nog eens extra waren opgeladen. pusvee stond daardoor eigenlijk al bij het begin met 1-0 achter.
En wat Affellay betreft heeft Fabian gelijk: hij deelde flink uit en vergat te voetballen. Dat gaat hem niet worden in een andere competitie, daar krijgt hij wat meer tikken terug dan hij in NL krijgt en je weet wat er met glas gebeurt als je dat niet voorzichtig behandelt of wilt behandelen. Pieters was niet alleen ongelooflijk slecht maar ook nog eens een vieze jankerd; als hij de bal raakte, deed hij al alsof hij zijn enkelbanden scheurde. De rest van pusvee was vooral in de eerste helft volledig onzichtbaar.

Urby koning van de wedstrijd. Jammer dat hij geen doelpuntje meepikte.
Reply
Flixieluv Wrote:
Ekslem Wrote:Die ja, maar die Blom zat er alleen maar naast. Echt ongelooflijk hoe slecht die gast was!

Gast, wat lul je nou? Blom floot een puike pot. Wat deed hij dan allemaal zo ontzettend fout volgens jou (behalve de beoordeling van die aanslag van - dacht ik - salcido)?

OMFG, u gotta be kiddin me. Van beide kanten waardeloos. Kaarten die geen kaarten waren. Rood was ie vergeten mee te nemen. Niet fluiten voor 100% overtredingen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik vond m ook niet verkeerd fluiten hoor, maakte hier en daar een foutje, maar verder viel t echt wel mee. Krijgt van mij een voldoende.
Al had ie het doelpunt van PSV kunnen afkeuren. Icon_twisted
Reply
Ekslem Wrote:
Flixieluv Wrote:

OMFG, u gotta be kiddin me. Van beide kanten waardeloos. Kaarten die geen kaarten waren. Rood was ie vergeten mee te nemen. Niet fluiten voor 100% overtredingen.

:eeeek: jij hebt echt een andere pot gezien dan! Blom deed bijna niets verkeerd, had iedere wedstrijd maar zo'n scheids.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:Minder spannend dan gehoopt maar wel met drie punten en das altijd lekker!

treurig dit hoor. in de 70ste minuut op 2-1 komen door een buitenspeldoelpunt, ik wil wel eens weten wat er gebeurt als die gewoon afgekeurd wordt. dat je daarna uitloopt naar 4-1 zegt helemaal niets.

ik heb de eerste helft gezien, en iedereen zegt dat ajakkes beter was, nou ze hadden een overwicht maar ik vond het allemaal weinig overtuigend. tot aan die (overigens prachtige goal) heb ik eigenlijk geen kans gezien. het 2de half uur was voor psvee en die maakten ook een schitterende goal. wat een randdebiel is die lazovic maar dit deed op op z'n romario's.

ajakkes zal daarna wel sterker geweest zijn maar ook de 1-2 kon gewoon vallen. wat minder hoog van de toren blazen zou je toch wel sieren bumme.

en dan die minuut stilte. tsja, dat gebeurde ook toen michels een minuut stilte kreeg in de kuip. iemand in het vak: huh, moet ik mijn muil houden voor een jood?

zulke treurmuizen zullen er helaas altijd bestaan. erg jammer, gewoon geen aandacht geven lijkt me het beste.
Reply
Flixieluv Wrote:

blom is ook een neus, dat is dus niet verrassend. jammer dat zijn grensrechter ook een neus bleek. :razz:
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:Minder spannend dan gehoopt maar wel met drie punten en das altijd lekker!

treurig dit hoor. in de 70ste minuut op 2-1 komen door een buitenspeldoelpunt, ik wil wel eens weten wat er gebeurt als die gewoon afgekeurd wordt. dat je daarna uitloopt naar 4-1 zegt helemaal niets.

ik heb de eerste helft gezien, en iedereen zegt dat ajakkes beter was, nou ze hadden een overwicht maar ik vond het allemaal weinig overtuigend. tot aan die (overigens prachtige goal) heb ik eigenlijk geen kans gezien. het 2de half uur was voor psvee en die maakten ook een schitterende goal. wat een randdebiel is die lazovic maar dit deed op op z'n romario's.

ajakkes zal daarna wel sterker geweest zijn maar ook de 1-2 kon gewoon vallen. wat minder hoog van de toren blazen zou je toch wel sieren bumme.

en dan die minuut stilte. tsja, dat gebeurde ook toen michels een minuut stilte kreeg in de kuip. iemand in het vak: huh, moet ik mijn muil houden voor een jood?

zulke treurmuizen zullen er helaas altijd bestaan. erg jammer, gewoon geen aandacht geven lijkt me het beste.

Die 1-1 had ook echt afgekeurd kunnen worden Waf. Beide doelpunten waren twijfelachtig.
Volgens mij kreeg Ajax in de eerste minuut een hele grote kans, maar Kennedy kan niet koppen, das jammer.
Verder viel het met kansen inderdaad wel mee, dat komt imo zeker door het gemis van Huntelaar, maar het overwicht in de eerste helft was wel erg groot.

Laat Bumme nou lekker hoog van die toren blazen, is erg lang geleden dat we thuis gewonnen hebben van PSV en ook nog eens het betere team waren.
Reply
Waarom minder hoog van de toren blazen als je na jaren thuis eens geen kind hebt aan die laffe Eindhovenaren. Ze waren echt een van de zwakste ploegen die ik dit jaar in de ArenA heb zien spelen. Groningen, Utrecht, NEC en Vitesse waren allemaal stukken beter. Alleen Sparta speelde misschien net zo flets als dit PSV. Echt spannend is het daarom nooit geweest, na vijf minuten was al duidelijk dat er voor dit PSV niets te halen viel in Amsterdam.
Reply
waf Wrote:

Gast, loop eens niet zo te izengrimmen!

Ajax had absoluut flink overwicht tijdens de eerste helft en speelde gewoon goed, ook zonder Ajaxbril was dat zichtbaar (bijv. Borst vond dat ook). Alsof die kansen van Kennedy verder niet bestonden! 2-1 goal had idd bij nader inzien moeten worden afgekeurd, maar was zeer gering buitenspel, en een scheids dient in twijfelgevallen het voordeel van de twijfel aan de aanvaller te geven, dus geen dikke fout of zo.

4-1 is inderdaad wat geflatteerd, al hing 5-1 ruim in de lucht (Leo schoot in 92e min van vijf meter afstand vol op izaakzoon), maar de overwinning is gewoon dik verdiend, ouwe huilebalk!
Reply
Bumme Wrote:Waarom minder hoog van de toren blazen als je na jaren thuis eens geen kind hebt aan die laffe Eindhovenaren. Ze waren echt een van de zwakste ploegen die ik dit jaar in de ArenA heb zien spelen. Groningen, Utrecht, NEC en Vitesse waren allemaal stukken beter. Alleen Sparta speelde misschien net zo flets als dit PSV. Echt spannend is het daarom nooit geweest, na vijf minuten was al duidelijk dat er voor dit PSV niets te halen viel in Amsterdam.

Nou nou nou, niet overdijven Bumster. Zeker NEC was echt minder dan psv, en sparta was zeker veel minder. Na de 1-1 vond ik het verder zeker best spannend, typisch psv nl. om zo'n wedstrijd alsnog volledig onterecht met 1-2 te winnen!
Reply
Duidelijk dat de Ajacieden al jaren niets meer gewend zijn aan alle reacties hier te lezen. Als Ajax gister goed was dan speelt PSV ook al jaren sprankelend Undecided
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Duidelijk dat de Ajacieden al jaren niets meer gewend zijn aan alle reacties hier te lezen. Als Ajax gister goed was dan speelt PSV ook al jaren sprankelt Undecided

Klopt! Wij zijn jaren niets gewend tegen PSV. Keer op keer met hoge verwachtingen naar het stadion en keer op keer teleurgesteld naar huis. De meeste keren een verdiende nederlaag maar soms ook onterecht en ongelukkig verloren. Dan mag ik toch best een keer hoog van de toren blazen als we PSV zo van de mat spelen als gisteren. Dat dit vooral aan de zwakte van PSV zelf lag maakt mij niets uit.
Reply
Bumme Wrote:
Ekslem Wrote:Duidelijk dat de Ajacieden al jaren niets meer gewend zijn aan alle reacties hier te lezen. Als Ajax gister goed was dan speelt PSV ook al jaren sprankelt Undecided

Klopt! Wij zijn jaren niets gewend tegen PSV. Keer op keer met hoge verwachtingen naar het stadion en keer op keer teleurgesteld naar huis. De meeste keren een verdiende nederlaag maar soms ook onterecht en ongelukkig verloren. Dan mag ik toch best een keer hoog van de toren blazen als we PSV zo van de mat spelen als gisteren. Dat dit vooral aan de zwakte van PSV zelf lag maakt mij niets uit.

Onderschrijf ik!
Reply
Bumme Wrote:Waarom minder hoog van de toren blazen als je na jaren thuis eens geen kind hebt aan die laffe Eindhovenaren. Ze waren echt een van de zwakste ploegen die ik dit jaar in de ArenA heb zien spelen. Groningen, Utrecht, NEC en Vitesse waren allemaal stukken beter. Alleen Sparta speelde misschien net zo flets als dit PSV. Echt spannend is het daarom nooit geweest, na vijf minuten was al duidelijk dat er voor dit PSV niets te halen viel in Amsterdam.

Het stond na 73 minuten 1-1 met balbezit voor PSV en dan ist niet spannend en weet je zeker dat je gaat winnen? Keep on dreaming. Als Ajax zo blijft spelen als gisteren wordt AZ fluitend kampioen.
Reply
Heren Ajacieden, felicidados. Was erbij gisteren, ondanks dat het er gezellig was in het uitvak, viel er van PSV weinig te genieten.

Van PSV kant is de opstelling i.m.o. onbegrijpelijk. Met drie aanvallend ingestelde spelers en slechts 1 speler met diepgang in zijn spel (Bakkal) beginnen, is het vragen om problemen. De middenvelders waren goed aanspeelbaar, maar konden de bal niet kwijt bij gebrek aan mensen voorin.
Wuytens kwam continu tegen Van der Wiel te staan en voegde zowel verdedigend als aanvallend niets toe. Huub had hem na 10 minuten al kunnen wisselen voor Dzsudzsak, dan was er over links wat mogelijk geweest.
Afellay en Marcellis parkeren op rechts heeft in het verleden niet gewerkt en werkte nu natuurlijk ook niet. Bij het zien van de opstelling had ik de hoop dat Mendez op rechts zou spelen, Bakkal naast Simons en Afellay achter Koef; maar zo werd het niet uitgevoerd.

Achterin speelde Salcido de eerste helft heel behoorlijk, maar viel ver terug na zijn verbanning naar de rechterkant. Het was jammer dat Stevens het nodig vond zijn hele verdediging te wijzigen bij het uitvallen van Marcellis. Verdediging komt te vaak onder druk te staan door balverlies op het middenveld, wat weer te maken heeft met gebrek aan afspeelmogelijkheden in de aanval.

Koevermans voorin krijgt hele ladingen commentaar. Huub vraagt hem echter iets te doen, waar hij niet goed in is: zonder aanvallende ondersteuning voor gevaar zorgen. Koef zal nooit een wereldvoetballer worden, maar ik ben ervan overtuigt dat hij er met voldoende support voorin er 20-25 inschiet in een jaar. Met deze formatie kun je beter met Lazo beginnen, die kan tenminste een bal vasthouden en was de enige PSVer die een 7 verdiende voor zijn optreden gisteren (al mogen moeten die gebaren na ons doelpunt wel achterwege blijven).

Ajax speelde een redelijke wedstrijd; echt goed was het niet, maar dat hoefde ook niet. Urby en Suarez worden geroemd, maar vooral Enoh vond ik uitstekend spelen.

Over 1-minuut stilte
Iedereen in het uitvak was stil, tot een applaus klonk uit de Ajax-vakken. Op zich mooi, maar geen stilte. Tijdens het applaus natuurlijk gepraat in het uitvak. Daarna volgde enkele malen 'kan**r-boeren' uit de Ajax-vakken, waarna reactie kwam van klein aantal PSV-supporters. In de trein duidelijk omgeroepen een minuut stilte te houden, 95% van de uitsupporters doet dat, 5% niet. Niet goed te praten, ook niet onbegrijpelijk.
Jammer dat aan beide kanten idioten in het stadion aanwezig waren die Sjakie niet het respect gaven dat hij verdiend heeft.
Reply
Peter Wrote:

Het stond na 73 minuten 1-1 met balbezit voor PSV en dan ist niet spannend en weet je zeker dat je gaat winnen? Keep on dreaming. Als Ajax zo blijft spelen als gisteren wordt AZ fluitend kampioen.

PSV mocht absoluut niet mopperen met 1-0 bij rust, had ook 4-0 kunnen zijn. Het eerste kwartier na de wissel Wuytens - Lazovic had PSV de wedstrijd in handen, na het uitvallen van Marcellis en de entree van Sulemani kreeg Ajax weer de overhand. Al met al dik verdiend verloren, niets op af te dingen.
Reply
Djabs Wrote:
Peter Wrote:

PSV mocht absoluut niet mopperen met 1-0 bij rust, had ook 4-0 kunnen zijn. Het eerste kwartier na de wissel Wuytens - Lazovic had PSV de wedstrijd in handen, na het uitvallen van Marcellis en de entree van Sulemani kreeg Ajax weer de overhand. Al met al dik verdiend verloren, niets op af te dingen.

Peter jij kijkt puur naar de stand (en tijd) op het scorebord, ik heb het meer over het hele wedstrijdbeeld.
Wat ik zo vreemd vond was dat PSV voetbalde om niet te verliezen terwijl iedereen in Amsterdam (publiek + spelers) altijd in de broek poept als de ploeg uit Eindhoven op bezoek komt. Door de instelling waarmee ze nu begonnen gaven ze Ajax heel snel het idee dat het best mogelijk zou zijn om te winnen.
Reply
Flixieluv Wrote:
waf Wrote:

Gast, loop eens niet zo te izengrimmen!

Ajax had absoluut flink overwicht tijdens de eerste helft en speelde gewoon goed, ook zonder Ajaxbril was dat zichtbaar (bijv. Borst vond dat ook). Alsof die kansen van Kennedy verder niet bestonden! 2-1 goal had idd bij nader inzien moeten worden afgekeurd, maar was zeer gering buitenspel, en een scheids dient in twijfelgevallen het voordeel van de twijfel aan de aanvaller te geven, dus geen dikke fout of zo.

4-1 is inderdaad wat geflatteerd, al hing 5-1 ruim in de lucht (Leo schoot in 92e min van vijf meter afstand vol op izaakzoon), maar de overwinning is gewoon dik verdiend, ouwe huilebalk!

flixiebif, een overwicht interesseert mij helemaal niets. je weet namelijk nooit of dat komt door het inzakken van de een of het spel van de ander. psvee speelde vorig jaar ook een heel seizoen terughoudend, maar werd wel kampioen. dat telt.

ik oordeel neutraal op wat ik gezien heb. wat hugo borst ervan vind zal me jeuken, zoals je weet ben ik van mening dat je pas verdient te winnen als je meer scoort dan een ander. wat heb ik aan een overwicht tegen ac milan of een willekeurige duitse club en aan het eind met lege handen staan? niks! psvee opende terughoudend (en onzeker) en dat is helemaal niet gek als je de resultaten van hun laatste wedstrijden ziet. ajakkes had een overwicht, maar creerde niets, behalve die goal van sneuarez.

fyi: zeer gering buitenspel is ook buitenspel. het was dus geen geval van twijfel, het was een fout. ik kan me goed indenken dat die fout gemaakt wordt, maar dat is wat anders. het aloude adagium komt weer bovendrijven: ingeval van twijfel krijgt ajakkes het voordeel. dat is heel wat anders dan die regel waar jij je op beroept. kutsjaars!
Reply
gittermaster Wrote:Die 1-1 had ook echt afgekeurd kunnen worden Waf. Beide doelpunten waren twijfelachtig.
Volgens mij kreeg Ajax in de eerste minuut een hele grote kans, maar Kennedy kan niet koppen, das jammer.
Verder viel het met kansen inderdaad wel mee, dat komt imo zeker door het gemis van Huntelaar, maar het overwicht in de eerste helft was wel erg groot.

Laat Bumme nou lekker hoog van die toren blazen, is erg lang geleden dat we thuis gewonnen hebben van PSV en ook nog eens het betere team waren.

die 1-1 had afgekeurd kunnen worden, de 2-1 had afgekeurd moeten worden. dat is het verschil. ik vond trouwens dat er weinig aan de hand was bij die 1-1.

en als iemand die niet kan koppen de bal voor zijn hofd krijgt, is het uiteraard geen kans. :razz:

zoals eerder gezegd, het overwicht was er, maar dat zegt mij niet zoveel. ik snap wel waarom bumme zo hoog van de toren blaast, maar ik voel me geroepen dat te relativeren. een smiley hier en daar had ik opportuun gevonden. begrijpie?
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Die 1-1 had ook echt afgekeurd kunnen worden Waf. Beide doelpunten waren twijfelachtig.

die 1-1 had afgekeurd kunnen worden, de 2-1 had afgekeurd moeten worden. dat is het verschil. ik vond trouwens dat er weinig aan de hand was bij die 1-1.

en als iemand die niet kan koppen de bal voor zijn hofd krijgt, is het uiteraard geen kans. :razz:

zoals eerder gezegd, het overwicht was er, maar dat zegt mij niet zoveel. ik snap wel waarom bumme zo hoog van de toren blaast, maar ik voel me geroepen dat te relativeren. een smiley hier en daar had ik opportuun gevonden. begrijpie?

Relativeren doen wij Ajacieden de laatste jaren vooral eind april, tot die tijd genieten we van dit soort momenten en roepen we om het hardst dat we kampioen worden!

Urby Emanuelson wees in het Algemeen Dagblad naar de recente historie van Ajax-PSV: 'Vandaag is toch een soort ommekeer. PSV in Amsterdam, dat betekende als Ajacied altijd op zijn minst twee punten inleveren. PSV incasseert ook nooit veel doelpunten, maar vandaag verliest het en dan gelijk met vier tegengoals. Het is allemaal niet des PSV's, maar daar ga ik verder niet over.'
Reply
Bumme Wrote:
Djabs Wrote:
Peter Wrote:

Peter jij kijkt puur naar de stand (en tijd) op het scorebord, ik heb het meer over het hele wedstrijdbeeld.
Wat ik zo vreemd vond was dat PSV voetbalde om niet te verliezen terwijl iedereen in Amsterdam (publiek + spelers) altijd in de broek poept als de ploeg uit Eindhoven op bezoek komt. Door de instelling waarmee ze nu begonnen gaven ze Ajax heel snel het idee dat het best mogelijk zou zijn om te winnen.

Nou dan ist toch spannend geweest? :razz:
PSV-Volendam vond ik ook echt spannend toen het na 70 minuten nog 0-0 stond ook al had PSV al 20 kansen gemist en Volendam nog niks gecreeerd.
Reply
Bumme Wrote:Urby Emanuelson wees in het Algemeen Dagblad naar de recente historie van Ajax-PSV: 'Vandaag is toch een soort ommekeer. PSV in Amsterdam, dat betekende als Ajacied altijd op zijn minst twee punten inleveren. PSV incasseert ook nooit veel doelpunten, maar vandaag verliest het en dan gelijk met vier tegengoals. Het is allemaal niet des PSV's, maar daar ga ik verder niet over.'

als je een beweging stopt is er niet opeens een ommekeer. eerst volgend jaar maar eens kijken.
Reply
waf Wrote:
Bumme Wrote:Urby Emanuelson wees in het Algemeen Dagblad naar de recente historie van Ajax-PSV: 'Vandaag is toch een soort ommekeer. PSV in Amsterdam, dat betekende als Ajacied altijd op zijn minst twee punten inleveren. PSV incasseert ook nooit veel doelpunten, maar vandaag verliest het en dan gelijk met vier tegengoals. Het is allemaal niet des PSV's, maar daar ga ik verder niet over.'

als je een beweging stopt is er niet opeens een ommekeer. eerst volgend jaar maar eens kijken.

Precies met Von Bommel, Ooijert en een echte spits is PSV weer helemaal terug volgend jaar. Hakkuh
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:

Precies met Von Bommel, Ooijert en een echte spits is PSV weer helemaal terug volgend jaar. Hakkuh

ik denk eerder dat het nog belabberder wordt als ajakkes moet voetballen met berg en leonardo voor de verkochte huntelaars en sneuarez. :razz:
Reply
van Bommel die komt niet naat PSV volgend jaar en het feit dat Ajax de laatste jaren steeds verloor van PSV, had niet alleen te maken met de kwaliteit van PSV, maar ook met de zwakte van Ajax.
Ik ben ervan overtuigd dat MvB een goeie weg in is geslagen en dat Ajax de komende jaren een stuk beter zal worden dan de afgelopen 10 jaar.
Reply
Peter Wrote:PSV-Volendam vond ik ook echt spannend toen het na 70 minuten nog 0-0 stond ook al had PSV al 20 kansen gemist en Volendam nog niks gecreeerd.

Die wedstrijd mocht jij ook helemaal niet kijken want die had [Image: thumbnail.aspx?q=291229475435&id=2f64015...60c5072204]

Gisteren was [Image: thumbnail.aspx?q=291222330926&id=32ee25d...fffd2f74b8] met slechts een klein beetje [Image: thumbnail.aspx?q=291309618834&id=d5adaa4...b73d7cf363]
Reply
gittermaster Wrote:van Bommel die komt niet naat PSV volgend jaar en het feit dat Ajax de laatste jaren steeds verloor van PSV, had niet alleen te maken met de kwaliteit van PSV, maar ook met de zwakte van Ajax.
Ik ben ervan overtuigd dat MvB een goeie weg in is geslagen en dat Ajax de komende jaren een stuk beter zal worden dan de afgelopen 10 jaar.

2003-2004 verbeteren of zelfs evenaren zal (ook de komende jaren) toch echt erg lastig worden...
Reply

Forum Jump: