The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2009
Haggie Wrote:
kooltje Wrote:
mindlight Wrote:
kooltje Wrote:Misschien heb ik de discussie gemist maar wat weinig mensen met Murray? Toch een outsider vind ik. Zijn enkel wat rust kunnen geven met zijn verplichte rust door de griep. Die is weer topfit!

Tsja, vanochtend stond er nog op zijn website "als hij speelt", maar hij lijkt inderdaad van start te gaan. Topfit is hij zeker niet, dat geeft hij zelf ook al aan.
Hij speelt zaterdag pas zijn enkel partij. Helaas gaat hij ook weer dubbelen...dat is al vrijdag
Ik wel erg veel vertrouwen in hem want geen Tsonga

Wanneer je Murray in je team neemt, kun je ook moeilijk Tsonga erbij nemen. Het is het 1 of het ander :Big Grin
De andere met Murray hebben ook nog Tsonga.
Dan wel een hele zure week mocht Simon in vorm zijn haha.
Reply
Prima Berrer =D>
Op naar Nadal!
Reply
Daar gaat Buurs al, Koellerer al mp tegen had en nu een break voor in de 3e :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Sam =D>
Kom op Tommy!! Jouw toernooi!
Reply
klasse kool. Juich al je eerste ronde spelers maar flink aan. Ik ga volgende week zondag juichen voor nadals toernooizege Hakkuh
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:klasse kool. Juich al je eerste ronde spelers maar flink aan. Ik ga volgende week zondag juichen voor nadals toernooizege Hakkuh
Heb maar drie eerste ronde spelers...Die lijken alle drie te gaan winnen. Haas nog drie games nodig.
Laten wij nou maar samen juichen voor Gonzo
Reply
Prima Tommy...1 zwakke game in heel de partij...nu door naar iig de kwartfinale!
Reply
kooltje Wrote:Prima Tommy...1 zwakke game in heel de partij...nu door naar iig de kwartfinale!

Kwartfinale? Undecided
Dat mochten we willen.
Reply
Youzhny :letitallout:

edit: Ik zie nu de stats pas Undecided. Die is volgens mij mentaal gewoon helemaal stuk gegaan, geloof niet in een fysieke blessure.
Reply
Massu Schwank nog steeds bezig.
Youzhny meer bps maar dat moet je toch wel kunnen hebben als prof.
Vanavond begint het echt. Murray opent (won zn dubbel), Federer pas laat op het schema helaas, verder voor FTM belangrijke potjes Hewitt Gonzalez en Verdasco Belucci.
Alle serveerders zijn door...Kan dus zomaar gebeuren dat Roddick gaat vlammen dit toernooi.
Reply
GEEN Davydenko. =D> =D>
Maakt het toch een stukje gemakkelijker voor Kohlschreiber. Nu eerst Patience als LL maar verslaan.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Davydenko heeft zich teruggetrokken en wordt vervangen door Patience. Daar heeft Kohllie nog een zware dobber aan. =P~
Reply
Jaaa lekker hoor! =D>

Maakt weinig uit, Kohl had Davy ook wel gepakt, maar dit is natuurlijk stukken mooier! Hakkuh

Gonzo echt heel erg belangrijk, eigenlijk elke wedstrijd van hem.. [-o<
Reply
Haas wint en Davy trekt zich terug, dat kan nog een vervelende last-minute wissel worden zo :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:Vanavond begint het echt.
Dat gevoel heb ik ook.
Reply
Wel apart dat Patience dan in het schema komt. Nu hebben ze dus blijkbaar wel geloot, want anders zou er wel iemand anders in komen als hoogstgeplaatste LL...
Reply
Ad Wim Wrote:Wel apart dat Patience dan in het schema komt. Nu hebben ze dus blijkbaar wel geloot, want anders zou er wel iemand anders in komen als hoogstgeplaatste LL...

Het gaat natuurlijk ook om beschikbaarheid he, met een aantal mooie challengers volgende week kan ik me voorstellen dat Patience de hoogstgeplaatste overgebleven speler was.
Reply
Dan begint het juichen voor Montanes zometeen, hij is in vorm Undecided [-o< =D>
Reply
Wooooow.. Montanes - Murray *2-1.

Kijken of Murray nu wakker is of..... [-o<
Reply
Doe even normaal Hag...zo een game is heel zelden
Reply
Set Murray! speelt heel behoorlijk =D>
Reply
haha. Je schrok toch wel even. Maar goed, robredo heeft de vorm nog. Die gaat cilic pakken.
Reply
haha. Je schrok toch wel even. Maar goed, robredo heeft de vorm nog. Die gaat cilic pakken.
Reply
gaat kut zeg. cilic verliest de tb van fucking cilic terwijl ie in de set met 5-3 voorstond. en kohli al 2x een break voorsprong verprutst tegen patience. Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Cilic en Patience =D>
Reply
Patience Undecided :-({|=

Kom op nou Cilic, dit moet je echt simpel kunnen winnen.
Gasquet start als een raket, allez Richard!
Reply
Gasquet van 4-0 naar 4-3, die prutser gaat toch niet weer een partij weggeven he.

Cilic pakt de tweede set, keurig

Patience break achter, winst voor hem zou ook te mooi zijn.
Reply
Set verdasco...eerste bp is raak \Big Grin/
Federer is begonnen evenals Karlo en Ancic
Reply
Verdasco heeft meteen de break in de tweede...
Ancic geeft op
Federer begint met goed tennis
Reply
Ik zie het hier niemand vermelden maar ondertussen is het alweer een buursweek.

PHM van *1-4 achter in de 3e set naar 6-4.. #-o

Dit kost mij de poll ook nog eens
Reply

Forum Jump: