The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Siemens Open
aadje Wrote:STILLE wijze raad van een moeder die haar kinderen altijd homeopatisch bijstaat:
1xper 4 dagen flinke dosis echinaforce druppels (Vogel) minimaal 75 druppels en 3x daags Nisyspray neusspray (VSM) deze is speciaal voor bijholte/voorhoofd ontsteking!
Sterkte en beterschap!

=D> =D> Dit is geweldig, ik hoop dat je ons nog vaker van dienst kan zijn Aadje :8:
Reply
aadje Wrote:STILLE wijze raad van een moeder die haar kinderen altijd homeopatisch bijstaat:
1xper 4 dagen flinke dosis echinaforce druppels (Vogel) minimaal 75 druppels en 3x daags Nisyspray neusspray (VSM) deze is speciaal voor bijholte/voorhoofd ontsteking!
Sterkte en beterschap!

Dank je wel Aadje, zo zie je dat we zelfs een medicijnenvrouw in ons midden hebben =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ben weer even in mijn wigwam gedoken en vond nog: cinuforce stoomdruppels (vogel errrg sterk maar errrg goed) en natuurlijk op je nachtkastje een halve verse ui (je stinkt je slaapkamer uit oke maar tis een weldaad voor je neus en holtes) tamtam :lol:
B&B "even uitwaaien"
Reply
Ik ben er woensdag ook niet bij. Donderdag ben ik er wel.
Reply
Ik ben er natuurlijk gewoon! Klote loting en klote afzeggingen wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Weersverwachtingen zijn trouwens vrij dramatisch...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Vrij veel poker en weinig tennis is het denk ik.. :-k :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Weersverwachtingen zijn trouwens vrij dramatisch...

Tering, inderdaad. Baal ik goed van.
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Fransen wint van Riba. Weliswaar door opgave, maar toch leuk voor iemand met ranking 1032...

Ook held Greul doet goede zaken, nu nog hopen dat ik hem morgen kan zien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ga jij alleen vanuit de hoofdstad ad?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Yep, dat is wel de planning ja. Hoezo?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
volgens mij zijn we met 3 man morgen! De echte harde kern is er altijd :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wordt zeker wel gezellig jongens. Tripple verwacht ik ook nog wel. Dan hebben we best een mooi groepje om tennis te kijken, potje te pokeren en evt 't HC te bezoeken. \Big Grin/
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk, Amsterdam-Baak, wat een combinatie!

Andere held Montanes ook gewonnen, al ging het behoorlijk moeizaam. Iig mijn twee helden in de tweede ronde, nu hopen dat ze morgen spelen. Dan nog Sluiter of Thiemo erbij en we hebben een topdag!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik baal er echt van maar no way dat ik het morgen ga halen :|
Reply
Jammer ML. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja, spijtig...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jazeker jammer, Cuevas en Benne zijn al door naar R2, dus die had ik graag gezien.
Reply
Koellerer ook goed op weg, die wil ik ooit nog zien spelen! Spelen ze morgen alle 2e rondes of maar 4? Dan krijgen we wss de winnaar van gisteren. Dat zou jammer zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Maar 4 lijkt mij...
Reply
Ja, de tweede ronde wordt verdeeld over woensdag en donderdag. Ik hoop op De Bakker - Koellerer =P~ . Lekker Crazy Dani uit de tent lokken :Big Grin .
Reply
Woensdag 8 juli 13:00 uur tweede ronde (7)

Dit staat op de website. Maar ik denk dat dit 3 enkels zijn en vier dubbels. Al stond er vandaag (11) en waren er ook daadwerkelijk 11 enkelpartijen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Thiemo wordt gebroken, maar breekt direct terug naar 4-4. Komop Thiemo, Crazy Dani is al door, and the motherfucker's waiting for you!
Reply
Als Sluiter wint, neem ik aan dat ze de Nederlanders over 2 dagen verspreiden. Maar goed, Sluiter gaat niet winnen van Maximo, maar wellicht trekt ie zich nog terug of is ie moe van vorige week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op zich ligt het voor de hand om morgen gewoon het onderste deel van het schema te spelen, en donderdag de bovenste. Daar hoop ik wel op, Montanes - Kretschmer, De Bakker - Koellerer, Darcis - Vanek en Chela - Greul is aan mooie line-up voor een dagje Scheveningen. En wellicht nog een interessante dubbelpartij.
Reply
Ja, verdomme, die wil ik dus ook allemaal! Maar heel vaak doen ze het niet helemaal onderste helft-bovenste helft, maar wel altijd in blokjes...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ja, verdomme, die wil ik dus ook allemaal! Maar heel vaak doen ze het niet helemaal onderste helft-bovenste helft, maar wel altijd in blokjes...

Ja klopt, waarschijnlijk 2 uit de bovenste en 2 uit de onderste helft morgen en donderdag opnieuw. Doe mij dan maar iig Montanes en Koellerer op donderdag.
Reply
tb 10-10 bij Thiemo...
Reply
en?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eitje voor Chela. De Bakker een break voor in de 3e set. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: