The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier/Sint-Petersburg/Wenen
Paire vliegt door zijn servicegames maar je voelt op je blote voeten aan dat Isner straks die TB wint. Icon_evil
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
PHM en Tipsa =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Isner =D>

Waarom heb ik Tipsa nou niet? Dat was nou een typische keuze voor mij geweest...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Heeft iemand al de nieuwe app van het scorebord op de Iphone getest? Ik zou donderdag de HTC Desire HD gaan bestellen maar ik heb misschien liever toch de Iphone
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Op de HTC desire doet ie 't prima.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ja denk dat ik toch voor die ga aangezien de levertijd van de Iphone vrij lang is. Welke abo heb je?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Iets van 30 a 35 geloof ik. Weet het niet helemaal zeker omdat ik er ook een partner-abo bij heb en gratis internet enz. Daarnaast is het, nadat ik 2 weken geleden m'n nieuwe mob heb uitgezocht zelfs nog iets goedkoper geworden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hi?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vodafone
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Heeft iemand al de nieuwe app van het scorebord op de Iphone getest? Ik zou donderdag de HTC Desire HD gaan bestellen maar ik heb misschien liever toch de Iphone


welke app is dat? ik ben m nog niet tegengekomen namelijk.
Reply
Hier het bericht dat op de ATP site staat:
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/2010/10/Other/Professional-Tennis-Official-iPhone-App.aspx">http://www.atpworldtour.com/News/Tennis ... e-App.aspx</a><!-- m -->
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
held!! Ongeveer het enige wat ik nog miste op de iphone, point by point tennis scores (alhoewel ik meeste voldoende had aan de livescore app).

Helaas zijn er geen wedstrijden bezig dus ik kan de livescore functionaliteit nog niet testen maar de rest is fantastisch. Volledige uitslagen en statistieken zelfs van de challengers.

thx voor de tip.
Reply
Ik zag het toevallig gisteren op de ATP site vorbij komen. Als het goed is heeft het precies dezelfde functies als op het echte internet. Ziet er mooi uit! Veel plezier ermee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ja ik zie het, werkt erg goed. Wordt tegelijk geupdate met de website. Het enige wat ik mis zijn die kleine tekstjes onderaan zoals 2nd serve of 2 mp's. Maar goed heel belangrijk zijn die niet aangezien je het meeste zelf ook wel kunt zien.
Reply
Ok dat met die 2ndserve kon ik net wel bij mijn collega zien. Ik ben om, heb toch maar de Iphone besteld. Over 2 weken moet ik hem binnen hebben. Forza goed werkend scorebord op mobiele telefoon!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ah ik zie het nu ook ja! was net gewoon niks te melden denk ik.
Reply
Belachelijk dat ze daar nu pas mee komen, zoveel vraag naar internationaal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Ok dat met die 2ndserve kon ik net wel bij mijn collega zien. Ik ben om, heb toch maar de Iphone besteld. Over 2 weken moet ik hem binnen hebben. Forza goed werkend scorebord op mobiele telefoon!

Simlock-vrij of met een abo? Wil er namelijk ook een, heb al een abo. Waar koop jij em?
Reply
Klasse Beckert!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Overdune Wrote:
Stille Wrote:Ok dat met die 2ndserve kon ik net wel bij mijn collega zien. Ik ben om, heb toch maar de Iphone besteld. Over 2 weken moet ik hem binnen hebben. Forza goed werkend scorebord op mobiele telefoon!

Simlock-vrij of met een abo? Wil er namelijk ook een, heb al een abo. Waar koop jij em?

Mijn Vodafone abo loopt 23 november af. Ik moet dus een nieuwe telefoon hebben en een nieuwe abo. Aangezien Vodafone vanaf 01-10-10 geen onbeperkt internet meer aanbiedt stap ik over. Het wordt nu dus een Iphone met abo van T-mobile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Iphone 4 neem ik aan? En waarom duurt het zo lang voordat je hem krijgt?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Levertijd 1-2 weken is redelijk toch. Ze zijn niet op voorraad bij 9 winkels die ik gebeld heb in Rotjeknor.
Ad vanavond nog naar Utrecht? ik ben er bij in het uitvak
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nieminen van 2-4 naar 7-5 in de tweede set. =D>
Reply
Dubbelpartij in Wenen : Nestor/Zimonjic-Seppi/Vagnozzi 6-0 6-0 in 33.30 min Undecided
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Levertijd 1-2 weken is redelijk toch. Ze zijn niet op voorraad bij 9 winkels die ik gebeld heb in Rotjeknor.
Ad vanavond nog naar Utrecht? ik ben er bij in het uitvak
Ik had mijn HTC een dag later toen ik bij GSMweb bestelde, vandaar. Maar voorraad kan natuurlijk een probleem zijn bij die Iphone 4.

En ik zit niet meer bij Utrecht sinds dit seizoen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat een kneus is die Serra! MP gehad volgens mij. Hij stond in ieder geval te serveren voor de match. Werkelijk alles zit tegen deze week, maar ja seizoen zit er toch al min of meer op
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
1-2 weken is nog redelijk schappelijk. In het begin liepen de levertijden op tot wel 6 weken. Ik heb zelf ook 3-4 weken moeten wachten voor ik hem kreeg.
Reply
Mac Wrote:1-2 weken is nog redelijk schappelijk. In het begin liepen de levertijden op tot wel 6 weken. Ik heb zelf ook 3-4 weken moeten wachten voor ik hem kreeg.

Het wordt we erg off-topic zo, maar hoe bevalt ie? Ik wil er ook een maar zit te denken om een iPhone 3 te kopen ipv 4 vanwege die ontvangstproblemen. Heb jij daar last van?
Reply
On-topic: Jarkko =D>
Reply
Troicki een set en een break achter is ook lekker. :razz:
Reply


Forum Jump: