The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Sydney Auckland
Ad Wim Wrote:Balen van Mannarino, die had ik constant maar heb ik uiteindelijk met Gil en Kubot gewisseld voor Querrey. Ben benieuwd.

Wel mooi dat de gehypte Radek eruit is.

En Ad ook direct weer op zijn niveau qua wisselen :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Allez Richard!
Reply
Voorlopig alleen B. Becker kwijt, maar dat was ik direct na de deadline al :8:
Reply
Haase sleept em eruit =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Knap van Haase, Tiebreakking :Big Grin
Reply
En stille maar zeggen dat ie geen wapens heeft...

Zonder zijn mentaliteit had ie niet eens top 100 gestaan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Belangrijkste wapen in het hedendaagse tennis is mentaliteit.

Nadal is daarin de koning.

En ook Haase valt hieronder.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Knappe winst van Haase! Zeker na die lange reis en weinig rust. Morgen tegen John Isner
Uh Ad : als we uitspraken van jou uit het verleden erbij moeten pakken en daar op moeten afrekenen...haben Sie einde Stunde

Wel een uitermate teleurstellende dag met 2 winst uit 5 partijen. Morgen knallen!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haase ging er toch hard af? Deze top-amateur doet het weer uitstekend, maar blijft hier maar negatieve posts krijgen, onbegrijpelijk. Klasse jongen, hier blijft het vertrouwen wel!
Reply
1x is leuk ML, maar nu is het niet meer om te lachen. Verzin eens wat nieuws
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik ben niet de eerste die na één set een negatieve, voorbarige conclusie hier plaatst.... Op 1 of andere manier heb jij het niet op Haase, zeg dat dan ook gewoon.

Ik roep hier al 1,5 jaar dat ik in hem de beste Nederlander zie, en blijf dat ook volhouden (ook in minder goede tijden overigens).
Reply
Ik vind ook dat ML een beetje doorslaat, maar dat kennen we van hem. Maar dat is nog niets vergeleken met het eeuwig opportunistische gelul van Stille.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb helemaal niets tegen Haase. Na de 1e set 1e ronde Chennai zeg ik dat het een amateur is omdat ie 2 breaks en 4-1 in de TB weggeeft. Dat is toch triest en het woord amateur gebruik ik vaak in het dagelijkse leven. Ook als iemand een fout op het werk maakt. dan zeggen we hier : amateur. Dat jij er dan constant over doorgaat vind ik een beetje vervelend aan het worden

Vraag maar eens aan Haggie wat ik van Haase vind. Vorig jaar zaten we bij Haase-Blake op Wimbledon.... Ik heb Haase 10x liever dan De Bakker btw. Alleen Schoorel vind ik leuker om naar te kijken met zijn harde grounstrokes en omdat ie links is
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Ik vind ook dat ML een beetje doorslaat, maar dat kennen we van hem. Maar dat is nog niets vergeleken met het eeuwig opportunistische gelul van Stille.

Ach zo heeft iedereen zijn mindere punten :Big Grin Houdt een beetje leven erin he :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat ik de indruk krijg dat jij iets tegen hem hebt vind ik vrij logisch. Keer na keer lees ik bij een mindere prestatie hoe vreselijk slecht hij toch niet is. Dat jij wel positief over hem bent als hij wint verbaast me dan weer niet, dus dat Haggie zal bevestigen dat je ook een keer positief bent geweest geloof ik best. Het gaat mij er meer om dat zodra het een beetje tegenvalt, jij net doet of hij er niets van kan.

Enkele voorbeelden ter illustratie:
Stille Wrote:Die Haase, wat is die verschrikkelijk slecht zeg

Stille Wrote:Genante vertoning van Haase!

Stille Wrote:En idd Hasse vond ik ook dramatisch slecht

Stille Wrote:HAASE AMATEUR!!!

Het zal best dat ik soms wat doorsla, ben de eerste om dat toe te geven, maar dit soort posts bij zo'n beetje iedere verloren set zijn toch tenenkrommend? En je zou zeggen, leer ervan, en zie dat Haase een vechter is bij wie een verloren eerste set weinig zegt, maar ook deze week volgt alweer een voorbarige post die een negatieve afloop van de partij voorspelde.

Ik vind het prima om erover op te houden, graag zelfs, maar lok het dan niet week na week uit.
Reply
Als ik mijn mening niet meer mag geven, dan houdt het op. Als je terugleest zie je ook dat ik het mooi vind dat Haase gewonnen heeft. Nogmaals heel knap na de lange reis en het tijdverschil. Als het goed is zeg ik het ook, als het slecht is ook. Dat jij alleen reageert als ik wat slechts zeg.....tja

Maar ik heb er geen meer in om over zoiets onbenulligs verder te kwebbelen punt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Morgen mag Haase alweer aan de bak.
Hij speelt om half 8'ochtends tegen Isner.
Reply
Off topic : Krajicek, Haarhuis en Eltingh bij DWDD
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Nogmaals heel knap na de lange reis en het tijdverschil

Je overdrijft echt met dit punt. Het seizoen is net begonnen, die jongens zijn fris en gretig, zijn gewend te reizen, zijn nog relatief jong, zijn fit, kortom het is imo gelul in de ruimte. :wink:
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Stille Wrote:Off topic : Krajicek, Haarhuis en Eltingh bij DWDD

Daar hebben we dus een topic voor: <!-- l --><a class="postlink-local" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=10168&start=1410">viewtopic.php?f=3&t=10168&start=1410</a><!-- l -->
Reply
Overdune Wrote:
Stille Wrote:Off topic : Krajicek, Haarhuis en Eltingh bij DWDD

Daar hebben we dus een topic voor: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.competitieteam.nl/phpBB2/viewtopic.php?f=3&t=10168&start=1410">http://www.competitieteam.nl/phpBB2/vie ... start=1410</a><!-- m -->

In een slechte bui Overdune :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:lol: :oops:
Reply
Wat een week! Zelden zoiets meegemaakt. Nog 3 man over hahahahahahaha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik heb je gewaarschuwd. Je hebt een drama team.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Poeh, Haase staat goed te spelen zeg, mooi!
Reply
Hop, en de set met een dubbele break, terwijl Isner wel "gewoon" 9 aces slaat.
Reply
Lekker hoor Robin!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haase heeft Isner al 2x gebroken. Zelf pas 4 punten weggegeven in 5 servicegames. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Je hebt Isner natuurlijk nooit in de tas voordat die laatste bal geslagen is. Als ie zich naar een TB worstelt moet ik 't nog zien.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het zou wel een hele fijne zege voor Haase zijn!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: