The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Scenariocalculator
mindlight Wrote:Tomic heeft een WC toch?

Ik ook ga ik zo ff op zitten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Heb het ook maar weer eens ingevuld, en het is idd exact hetzelfde als bij Wimbledon. Bij een finale DJoko-Nadal word ik winnaar als Nadal wint en word ik 10e als Djoko wint. In dat geval wint Scholten goud. 10e zou niet best zijn, maar iig wel weer kans om goud te pakken, en dan heb ik het niet eens heel positief voor mezelf ingevuld. Zo heb ik bijna alle qualis laten verliezen, terwijl er toch wel een paar zullen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jahoor, als ik in Tampies schema alleen Federer en Djoko om wissel pak ik goud. Voor resp Mac en ML.

Kom op GOAT!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mac wint in mijn voorspelling, omdat Fish natuurlijk Murray pakt.
Reply
Allemaal leuk en aardig maar Djokovic wint de finale van Murray. Daarnaast komt Federer niet in de HF maar verliest ie van een Tsonga of Gasquet [-o<
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Klopt, Tomic had een WC. In de tweede versie even wat beter gekeken of alles klopt, dus ook voor Tomic even zo ingevuld dat hij op 0 moet uitkomen en toen gesaved. Dat Tomic van Lu wint is uiteraard NID!
Reply
Mooi die scenariocalculator. Ik kom tot Overdune als weekwinnaar.
Reply
zowel cc als ml mij in de top3, kan niet fout lijkt me
Reply
andre Wrote:Mooi die scenariocalculator. Ik kom tot Overdune als weekwinnaar.

[-o<
Reply
_Tampie Wrote:Aangepast. Haggie blijft weekwinnaar.

Zulke lage punten, en toch ging er geen lampje branden. :oops: .

=P~
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Overdune Wrote:
andre Wrote:Mooi die scenariocalculator. Ik kom tot Overdune als weekwinnaar.

[-o<

Wanneer Mur def Nad. Nad def. Mur wordt ik het. Leuk zo'n berekening! :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Na dag 1 niets veranderd in mijn sheet, aangezien alles ging zoals ik ingevuld had. Eens kijken hoe de 2e dag verloopt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Na de ontwikkelingen van gisteren word ik zelfs 7e als Nadal de finale verliest, en pak ik 700-800 punten op managers boven me. Kun je nagaan als Nadal wint!
Reply
Voor de liefhebber, SC voor Cincinnati. Enigszins gekleurd ingevuld :wink: .

Attached Files
.xlsx   Scenario Calculator v4 Cincy.xlsx (Size: 64.21 KB / Downloads: 5)
Reply
Dank u!
Reply
Ik word 8e als ik het invul hoe ik denk dat het gaat. Dus met top 4 in de SF. Had ik wel verwacht, heb een safe team muv Murray en Roddick.

Jij hebt Potro stunten tegen Federer, dat lijkt me wat ver gaan. Zou wel mooi zijn, eve (uiteraard) en Kraai missen Potro.
Reply
Vorige week had bijna iedereen Potro en vond je 'm overschat en nu noem je de managers die hem missen als zijnde een mustpick. En vorige week was iedereen laf met Murray en wist je zeker dat ie ging falen en nu heb je 'm zelf. Vreemd.
Reply
Nalbi als halve finalist Tamp? Was hij vorige week niet dramatisch tegen Waw?
Reply
Moet ik dit echt uitleggen? Zo moeilijk is het allemaal niet namelijk.
Reply
Doe toch maar.
Reply
Ik vind Potro hier nog steeds overschat. Vorige week had ie nog niet gewonnen en zat ie bij Djokovic, waar ik hem heel zeker van zag verliezen. Federer is echter zo onzeker, dat Potro hier wel van kan winnen. Al zal het waarsch niet, maar de kans acht ik veel groter. En hij heeft nu al 45 punten. Ik vind het echter geen must-pick, zeg ik ook nergens.

Murray vond ik vorige week laf, omdat managers zich niet durfden te branden aan een veel duurdere Djokovic of Nadal, ook al hadden die veel betere papieren.
Nu wist ik dat mensen Murray links zouden laten liggen, omdat dat typisch FTM is. Al had ik niet verwacht dat echt helemaal niet gekozen zou zijn. Want ik vond het vorige week laf, maar ik heb niet gezegd dat ie niks kan. Ik vond alleen zijn loting met Anderson en Fish zeer lastig, dus daarom heb ik hem toen geen moment overwogen.
Nu is zijn loting stukken beter en lijkt ie me gewoon veruit de favoriet voor de SF in zijn stuk. Met kans op meer, al is dat weingi kans.

Duidelijk?
Reply
Wat ik op mijn beurt vreemd vind, is dat je vorige week Djokovic niet hebt, en nu wel. Leg dat eens uit.
Reply
Ach beetje subjectief allemaal. Potro gewoon de underdog tegen Federer, Fedex was tegen Tsonga helemaal niet zo slecht. En Murray is als hij uit vorm is ook echt heel slecht, zie IW/Miami. Die gaat hier echt niet ineens de halve finale halen.
Reply
Het is altijd subjectief, maar wel gebaseerd op feiten. En ik zeg ook dat Potro de underdog is. En Federer was wel degelijk slecht tegen Tsonga in de 3e set.

En als je zo over Murray denkt, waarom had je hem vorige week dan?
Reply
Omdat vorige week niet bekend was hoe Murray er voor stond. Dat is pijnlijk duidelijk geworden. De kaarten zijn vorige week geschud. De verhoudingen zijn duidelijk. Djoko steekt er met kop en schouder boven uit. Hij gaat ook Cincy winnen mits ie niet afzegt of opgeeft.
Reply
centre court Wrote:Nalbi als halve finalist Tamp? Was hij vorige week niet dramatisch tegen Waw?

Je weet dat als Nalbi het licht heeft gezien dat hij dan veel kan. Maar ik zeg erbij 'enigszins gekleurd ingevuld' en dan doel ik met name hierop natuurlijk. Ik zie hem nog wel winnen van Nishi (50/50) maar tegen Murray wordt het exit lijkt me. Bogo had meer voor de hand gelegen.
Reply
centre court Wrote:Omdat vorige week niet bekend was hoe Murray er voor stond. Dat is pijnlijk duidelijk geworden. De kaarten zijn vorige week geschud. De verhoudingen zijn duidelijk. Djoko steekt er met kop en schouder boven uit. Hij gaat ook Cincy winnen mits ie niet afzegt of opgeeft.
Dat je niet wist hoe Murray ervoor stond, kan ik nog inkomen. Daarom durfde je waarsch ook geen duurdere spelers aan.
Maar hoe veel meer moet Djokovic doen om je daarvan te overtuigen? Uiteraard was ie vorige week keihard favoriet. Nu nog steeds, maar minder, omdat er onzekerheid bij komt, wat je zelf ook aangeeft.
Reply
Ik snap de redenatie van CC wel, na 1,5 maand ofzo zonder dat de top 4 heeft gespeeld is het gewoon even onduidelijk hoe de vorm er bij staat. Vorige week was Murray dramatisch, en waren FedEx en Nadal slecht. Djoko was gewoon nog oppermachtig. Hij heeft wat extra uren op de baan gestaan, maar dat zou geen belemmering hoeven zijn om deze week weer te excelleren. Afzegging of overbelasting en een daaruit volgende nederlaag zijn de grootste risico's. Ander risico is een FedEx die een superdag heeft tegen hem, maar het is nog maar de vraag of Roger zo ver komt. Harrison, Isner, Monfils tot de SF; mag toch geen probleem vormen? Ik denk dat Isner nog het gevaarlijkst is als zijn service goed loopt.
Reply
Deze discussie hoort natuurlijk in het TMS Cincy topic thuis, overigens.
Reply
Ik kan er ook wel inkomen, maar dat was dus puur op zeker gaan vorige week, en enigszins laf, omdat jullie het gewoon niet aan durfden om zo'n dure speler te nemen. Ondanks dat ie dus dik favoriet was. En nu nemen jullie hem opeens wel, terwijl ik hem nu onzekerder vind dan vorige week. Maar dat is dus typisch aan FTM-managers. En zeker CC. Ik kan me zo veel voorbeelden herinneren dat hij de 1e week de winnaar niet had, die de 2e week nam, en dan ging schelden als die er vroeg uit lag.
Het is gewoon heel lastig om echt 2 weken/toernooien achter elkaar te presteren. Kijk maar eens hoe veel mensen Canada en Cincy achter elkaar hebben gewonnen...
Djoko kan het zeker, maar naarmate het jaar vordert, wordt het natuurlijk steeds lastiger. Zeker met het laatste GS voor de deur.
Reply

Forum Jump: