The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tokyo / Beijing
Dubbel Tipsa/Petzschneer heeft trouwens een walk-over gegeven. Hopelijk is het Petje die ziek is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
petzschner is al weken niet fit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(04-10-2012, 03:21 PM)Ad Wim Wrote:
(04-10-2012, 02:37 PM)_Tampie Wrote: wedstrijd is suspended tussen Ito en Tursunov. En ik maar denken dat het een indoor toernooi is Blush

Serieus? Het is zelfs al eerder suspended geweest deze week.
Dit toernooi is altijd buiten geweest.
Wat anders dan Bangkok, waar ik een paar jaar geleden mooi naast zat.

Sterk optreden van Querrey trouwens, opvallend gemakkelijk.

Ik weet niet waarom, maar ik heb altijd het gevoel dat er na de US Open niet meer buiten gespeeld wordt.
Reply
Toen ik de week aanmaakte had ik het ook bijna verkeerd gedaan inderdaad.
Reply
Om op de zaken vooruit te lopen, Shanghai is ook gewoon outdoor. Al hebben ze daar wel een dak...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Morgen Nishi - Berdych een hele belangrijke.

Berdych ongeveer 70/30 favoriet, als Nishi kan stunten wordt het een aardige week.
Reply
Als Nishi weet te stunten is het een uitmuntende week!
Reply
Wat een contrast met LTM. Daar verliest iedere speler de eerste ronde, en nu sta ik nog 2e met kans om het nog wel even vast te houden als de eerste geplaatsten hun werk doen.
Reply
(04-10-2012, 03:33 PM)Ad Wim Wrote: Dubbel Tipsa/Petzschneer heeft trouwens een walk-over gegeven. Hopelijk is het Petje die ziek is.

Tipsy met Tonsilitis, oftewel ontstoken keelamandelen via via gehoord.
Reply
Come on Milos.
Pak die Tipsa. Nog één TB!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Lekker Milos! Heerlijke backhand DTL op 7-7 in de TB!
Reply
Klasse Milos!!!Eusa_clapEusa_clap
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Pff, daar gaat de topweek. Tipsa ook nog mp gehad, laat het dan gewoon even meezitten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Behoorlijk zuur. Raonic doet het niet op de momenten dat ik het nodig heb.
Reply
Raonic volgens de stats duidelijk de betere.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Murray. Prima voor zweeler en FTM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
NID natuurlijk Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(05-10-2012, 09:09 AM)buurs Wrote: Raonic volgens de stats duidelijk de betere.

Dat komt natuurlijk door die tweede set.

Wawrinka er gelukkig gewoon uit. Tsonga naar de finale dan stijg ik weer een plekje. En nu maar hopen op een stunt van Nishi!
Reply
Baan is erg snel in Tokyo, maar de hth geeft mij hoop.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Komt hier een double bagel voor Kerber aan?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De gammele Tipsarevic is er zoals verwacht uit. Jammer van Wawrinka maar de overige uitslagen zijn prima!
Reply
Baghdatis gaat natuurlijk van Tursunov winnen, belangrijke extra punten voor buurs.
Reply
(05-10-2012, 10:00 AM)mindlight Wrote: De gammele Tipsarevic is er zoals verwacht uit. Jammer van Wawrinka maar de overige uitslagen zijn prima!

gammel en overschat Smile (ad-mode)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nishikori - Berdych zo enorm belangrijk voor goud. Voor nu: Hup Tursunov & Querrey.
Reply
Fout Rhubarb Wink. Voor jou (en voor mij ook) is Djokovic-Melzer veel belangrijker!
Reply
Haha, ja dat had ik al gezien inderdaad. Om 'de meute' achter ons te houden is Nishi-Berdych belangrijk, voor goud gaat het om Djoko - Melzer idd.
Reply
Djoko-Melzer kan net zo goed schriftelijk worden afgedaan. Totaal kansloze missie voor Tuna.

Tsonga een duidelijk POC / NID!

Bij het meest waarschijnlijke verloop zilver en brons voor jullie; goud voor ollie1 door een F voor Berdych.
Reply
Ollie wie?
Reply
Hup Nishi!
Reply
Nishikori trekt zijn lijn door en mist direct een 15-40 FU

en direct alweer 0 uit 3 Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: