FTM Forum

Full Version: Tokyo / Beijing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8
Een paar interessante 1e rondes in Tokyo, waarbij er toch wel twee wedstrijden uitspringen: Murray-Monfils en Tipsarevic-Simon. De volledige sheet is hier te zien: http://en.rakutenopen.com/Share/Event-Draws.aspx
Record aantal Japanners in 1 atp toernooi? 5 stuks en niet eens allemaal 'walking byes'.
Ik ben blij dat je er zin in hebt Tampie. Je kunt aan de slag aangezien de DB geopend is. Q's zullen geupdate worden naarmate het toernooi vordert.
(29-09-2012, 09:19 AM)_Tampie Wrote: [ -> ]Record aantal Japanners in 1 atp toernooi? 5 stuks en niet eens allemaal 'walking byes'.
De wildcards in Peking is weer een ander verhaal. 2 walking bye Chinezen en Marius Copil (??).

Edit: Dat geloof je toch niet: Wu tegen Zhang op een 500-toernooi. Al moet ik zeggen dat Wu voor een 21-jarige best lekker bezig is de laatste tijd. Finale en 2 SF challengers, en 3 van de 6 futurefinales gewonnen.
Die Cilic Idontgetit
Dat was een van de eersten die ik in m'n team had gestopt Exclamation En nu ook weer de eerste die er uit gaat.
Bij mij hetzelfde. Het leek de laatste maanden wel even aardig bij hem maar dit was wellicht van korte duur.
Vrees dat het een lastige week wordt om goed in te halen, met al die gespeelde partijen.
Het is makkelijk verdedigen zo.
Dan is het iig een stuk makkelijker om een onderscheidend team te hebben!
(01-10-2012, 11:03 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Vrees dat het een lastige week wordt om goed in te halen, met al die gespeelde partijen.
Het is makkelijk verdedigen zo.

Beijing
Met Berlocq en Dolgo ben je nog lang niet binnen, Zhang en Copil niet kiesbaar en alleen Mayer is een echte mp in Beijing. Komt de winnaar Baker-Anderson nog wel bij, en Verdasco-Querrey zal ook wel iedereen kiezen. Zeg maar 3500 aan vaste picks.

Tokyo
Lacko niet heel rendabel, maar neem ik wel voor 45, Waw met een plafond op 90 voor 1865 is discutabel, Troicki neemt iedereen. Berdych is een flinke investering, zeker geen mustpick. 2000 aan vaste picks zou ik zeggen.

Blijft er toch nog dik 16000 budget over om het verschil te maken, ik denk dan ook dat dat er wel zal zijn deze week.
Was een indekmoment van Ad.
(01-10-2012, 12:30 PM)_Tampie Wrote: [ -> ]
(01-10-2012, 11:03 AM)Ad Wim Wrote: [ -> ]Vrees dat het een lastige week wordt om goed in te halen, met al die gespeelde partijen.
Het is makkelijk verdedigen zo.

Beijing
Met Berlocq en Dolgo ben je nog lang niet binnen, Zhang en Copil niet kiesbaar en alleen Mayer is een echte mp in Beijing. Komt de winnaar Baker-Anderson nog wel bij, en Verdasco-Querrey zal ook wel iedereen kiezen. Zeg maar 3500 aan vaste picks.

Tokyo
Lacko niet heel rendabel, maar neem ik wel voor 45, Waw met een plafond op 90 voor 1865 is discutabel, Troicki neemt iedereen. Berdych is een flinke investering, zeker geen mustpick. 2000 aan vaste picks zou ik zeggen.

Blijft er toch nog dik 16000 budget over om het verschil te maken, ik denk dan ook dat dat er wel zal zijn deze week.

Maar juist Berdych kon je mee gokken, nu heb je er nooit een echte troef mee omdat meer mensen hem zullen nemen.
Zelfde met Cilic, om die weg te laten.
Zelfde met Querrey en Wawrinka. Dat zijn net mannen met een hoge piek en dus interessant als je in wilt halen. Maar een stuk minder als ze al gespeeld en gewonnen hebben.

Het is niet nieuw, want dat weet je bij een maandagavonddeadline, maar het zijn wel net een paar vervelende potjes die al gespeeld zijn.
Dan moet het echte gokken maar in Shanghai en Parijs gebeuren.
Klopt, het liefst vul je zo'n toernooi ook in voor er een wedstrijd is gespeeld, maar zo is het nu eenmaal niet. En dan zijn die 1000 punten wel een heel gat.
Maar die 800 (?) punten hoef je toch niet in 1 week goed te maken?

Er komen nog 3 toernooien, waarbij de deadline in principe voor de 1e wedstrijd ligt.
Monfils out, LL Karlovic in.
(01-10-2012, 05:48 PM)Mist Wrote: [ -> ]Monfils out, LL Karlovic in.

Ik zie ook de geruchten, maar nog niet bevestigd.

"Monfils retirement according to lequipe.fr!"

Is er een officiƫle bron, dan pas ik de draw aan.

http://www.lequipe.fr/Tennis/Actualites/...ait/316715
Zie bwin
(01-10-2012, 07:35 PM)buurs Wrote: [ -> ]Zie bwin

Tja dat is niet echt een officiele bron. Ik heb het dan over atp of toernooi site. Voorlopig staat Murray - Monfils bij de atp nog op het schema voor morgen, dan ga ik Karlovic nog niet in het schema zetten. Hij is kiesbaar onder de draws, dus als je de huidige bronnen gelooft dan kun je Karlovic kiezen.
Weinig tijd vanavond jongens.
Even snel een team in elkaar gezet, kijk later op de avond wel even of ik belangrijke spelers over het hoofd heb gezien.
Zonde, maar ik heb er echt niet veel tijd voor.

Succes allemaal weer!
Monfils verhaal ook al vanmiddag op twitter ergens gelezen
Zozo, Ad vol op de aanval! Wordt een leuk weekje aan de teams te zien Smile

Er kunnen behoorlijke verschillen worden gemaakt.
Top 3 vergelijkbare teams qua opzet (wel andere kleintjes). Ik mag toch hopen dat Ad Wim de hoogste score van de top 4 haalt. Net als vorige week hup Ad Wim maar weer.
Dank je dre, laten we hopen dat het dit keer wel lukt.
Hup Tipsa, Tsonga, Wawrinka en Berdych!
Tipsa lang over getwijfeld, maar link met Simon eerste ronde, Raonic derde ronde en ook zijn 0-3 record hier. Verder geen Querrey hier hoewel ik die graag gehad had ipv die vervelende Troicki. Maar goed, met Berdych en Tsonga moet je keuzes maken.
Nette overwinning van Robredo. High five, buurs! Raonic ook op weg naar de winst tegen Stepanek.
Robredo helemaal over het hoofd gezien HuhBlush
(01-10-2012, 10:05 PM)andre Wrote: [ -> ]Top 3 vergelijkbare teams qua opzet (wel andere kleintjes). Ik mag toch hopen dat Ad Wim de hoogste score van de top 4 haalt. Net als vorige week hup Ad Wim maar weer.

Dat zei ik dus, er is een duidelijk verdedigende tactiek. Dat maakte het voor mij wel iets eenvoudiger om troeven te hebben, maar die moeten wel van ver komen.

Het begint nog niet echt goed. Alleen het verlies van Tomic is leuk.
Anders mis je even 4 bp aan het begin van de 3e set, Haas... Idontgetit

De game erna wordt hij wel gebroken Angry
Keurig Haas FU
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8