The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tms shanghai 2012
En tuurlijk, Cilic breekt gelijk Klizan terug... Ik ga maar niet meer aanmoedigen. Dat werkt alleen maar averechts.
Reply
Prima Cilic, laat zien dat vorige week een uitzondering was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zou lekker zijn als Mato de eerste set kan pakken in de tb.... Ik denk dat dan de benen van Milos wel wat zwaar worden.
Reply
(09-10-2012, 11:55 AM)Ad Wim Wrote: Milos vermoeid van een keer een finale halen?

Ad,

Vrijdag:
(6)Milos Raonic (CAN) d. (3)Janko Tipsarevic (SRB) 6-7(5) 6-2 7-6(7)

Zaterdag:
(6)Milos Raonic (CAN) d. (1)Andy Murray (GBR) 6-3 6-7(5) 7-6(4)

Zondag:
(8)Kei Nishikori (JPN) d. (6)Milos Raonic (CAN) 7-6(5) 3-6 6-0

Bij die laatste set was hij echt uitgeblust.
Reply
(09-10-2012, 10:54 AM)Stille Wrote: Het maakt me geen hol uit wie hier wint (dubbele belangen) maar er wordt behoorlijk gechoket zo te zien

De klagers van het forum (Buurs en Ad) Wat een strijd om een paar punten hier Smile

ha ha, niet te geloven

een 6-4 gemist in de tb

en het ging om 125 punten tussen mij en de rest van de top 5

maar opnieuw valt het verkeerd Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Buurs : als je al weet dat Ad de tegenstander heeft dan weet je toch wel genoeg.....
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(09-10-2012, 12:10 PM)buurs Wrote: 125 punten tussen mij en de rest van de top 5

115 (90-10 = 80 en 45-10 = 35).
En dan nog wel de mogelijke verdere punten erbij, die vooral voor Isner reƫel zijn.
Reply
Tja, het is een topsporter. Die moet toch wel op dinsdag weer kunnen presteren.
Bovendien duren zijn wedstrijden nooit echt lang.

Cilic heeft genoeg kansen om het af te maken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-10-2012, 12:14 PM)_Tampie Wrote:
(09-10-2012, 12:10 PM)buurs Wrote: 125 punten tussen mij en de rest van de top 5

115 (90-10 = 80 en 45-10 = 35).
En dan nog wel de mogelijke verdere punten erbij, die vooral voor Isner reƫel zijn.

Ik dacht dat jij rekenkundig wel aardig goed was Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Prima Marin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-10-2012, 12:22 PM)buurs Wrote: Ik dacht dat jij rekenkundig wel aardig goed was Wink

Blush

90-45....o ja.
Reply
Prima Milos en Marin.

Het begin is er, maar het valt of staat natuurlijk met Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-10-2012, 12:37 PM)_Tampie Wrote:
(09-10-2012, 12:22 PM)buurs Wrote: Ik dacht dat jij rekenkundig wel aardig goed was Wink

Blush

90-45....o ja.

Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-10-2012, 12:38 PM)Ad Wim Wrote: Prima Milos en Marin.

Het begin is er, maar het valt of staat natuurlijk met Roger.

Wat een spanning
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(09-10-2012, 12:38 PM)Ad Wim Wrote: Het begin is er, maar het valt of staat natuurlijk met Roger.

En die heeft een makkie tot de SF, maar gaat er dan af voor 360. Finale: Murray def. Djokovic. Hakkuh
Reply
Dan vergeet je dat Murray in R3 al verliest van Isner of Gasquet Cool
Reply
(09-10-2012, 12:51 PM)rhubarb Wrote: Dan vergeet je dat Murray in R3 al verliest van Isner of Gasquet Cool

Dat is knap!

van Isner of Gasquet verliezen als je tegen Simon of Dolgo speelt Smile
Reply
Mayer !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zal ik Lu maar vast door zetten naar 2R, dan hebben we dat gehad.
Reply
Die naamgenoot van me zet zich de laatste tijd behoorlijk voor lul zeg. Ga je nog verder zakken? Je gooit de naam te grabbel !
Reply
(09-10-2012, 01:03 PM)_Tampie Wrote:
(09-10-2012, 12:51 PM)rhubarb Wrote: Dan vergeet je dat Murray in R3 al verliest van Isner of Gasquet Cool

Dat is knap!

van Isner of Gasquet verliezen als je tegen Simon of Dolgo speelt Smile
R4 ook prima, Murray haalt de finale iig niet.
Reply
Hapt Ad niet genoeg Stille?
Reply
Waar heb jij het nou over? Ik ben Adje niet hoor
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
pfff, wat een zure nederlaag van Anderson zeg... Undecided

6-4 in de tb moet toch genoeg zijn met dat servicegeweld.

daarna nog 7-6 voorgestaan
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(09-10-2012, 01:13 PM)Stille Wrote: Waar heb jij het nou over? Ik ben Adje niet hoor

echt wel
Reply
Er zitten hier nog meerdere mensen onder hetzelfde IP nummer he
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(09-10-2012, 01:13 PM)Stille Wrote: Waar heb jij het nou over? Ik ben Adje niet hoor

Nee want ik ben Adje, the one and only !
Reply
das waar maar jij en roffaboy waren toch ook 1 persoon? Wink
Reply
(09-10-2012, 01:10 PM)mindlight Wrote: Hapt Ad niet genoeg Stille?

Je zou toch denken dat als je het een tijdje doodzwijgt, het vanzelf over gaat. Maar zelfs die jongens blijven me nog verbazen.

Zo'n alter ego creƫren, omdat ie verongelijkt en te trots is dat ik zijn eigen posts niet meer lees. Het is te treurig voor woorden eigenlijk...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(09-10-2012, 01:21 PM)Mac Wrote: das waar maar jij en roffaboy waren toch ook 1 persoon? Wink

Nee was jij toen niet in Ahoy erbij? Daar was roffa ook. Of was jij er al langer geleden bij?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: