The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Parijs TMS
Nummers 1 t/m 14 nog in het toernooi... Hoezo de grote jongens falen in Parijs....?
Reply
Vorig jaar stond ook de complete top 8 in de kwartfinales.
Morgen verwacht ik ook weinig verrassingen.
Djokovic - Murray
Ferrer - Nishikori
Berdych - Anderson
Bautista Agut - Federer
Reply
Met die week vrij ertussen kunnen ze hier natuurlijk ook nog best even voluit gaan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Toch wint Djoko, Fed of Murray dit toernooi niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Op z'n minst 2 vd 3 niet denk ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(30-10-2014, 09:32 AM)centre court Wrote: Op z'n minst 2 vd 3 niet denk ik.

Er kan er maar één de winnaar zijn!?Big Grin

Laat ik eens ''gek" doen:

Monfils - Murray
Ferrer - Nishikori
Berdych - Wawrinka
Bautista - Federer
Reply
Zoek anders nog even de betekenis van het woord 'of' op.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djokovic-Dimi
Ferrer-Nishi
Berdych-Waw
Bautista-Federer

Dit denk ik. Zou niet zo heel slecht zijn voor me.

(30-10-2014, 10:56 AM)Ad Wim Wrote: Zoek anders nog even de betekenis van het woord 'of' op.

Ik vind het maar een rare zin. Ik neem aan dat je wil zeggen dat je een outsider ziet winnen ipv één van deze 3 toppers?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat deze dag meteen goed beginnen dan. Berdych van 5-2 naar 5-5...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch easy uiteindelijk, zou ook te gek zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Tomas. Potentiële winnaar bij afhaken van Murray, Djoko en Fed.
Ik ben het niet eens met Ad trouwens, dat niet een van deze 3 topfavorieten de toernooizege gaat pakken. Het lijkt er op dat het wel een doel is voor met name FedEx en Djoko. Murray geloof ik echt niet in.

Nu Anderson exit graag.
Reply
Vraag me ook af in hoeverre Djoko/Fed met die nummer 1 plek bezig zijn. Kunnen zeer belangrijke punten zijn in die race natuurlijk.
Reply
Ik denk Federer meer dan Djoko.
Maar op die WTF zijn er meer punten te behalen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik denk voor beiden dat het wel een doel is om het jaar als nummer 1 af te sluiten. Ik denk dat Djoko zijn voorsprong op dit moment comfortabel acht, dus als Federer verliest zie ik Djoko ook wel tanken, maar anders niet.
Reply
(30-10-2014, 02:00 PM)_Tampie Wrote: Ik denk voor beiden dat het wel een doel is om het jaar als nummer 1 af te sluiten. Ik denk dat Djoko zijn voorsprong op dit moment comfortabel acht, dus als Federer verliest zie ik Djoko ook wel tanken, maar anders niet.

Denk je echt? Verschil is 490 punten. In deze fase van het toernooi is de voorsprong inderdaad redelijk comfortabel maar het verschil tussen winst of runner-up deze week is gigantisch natuurlijk. Laat staan als Djoko eerder verliest.


Quote:Ik denk Federer meer dan Djoko.
Maar op die WTF zijn er meer punten te behalen.

ook weer niet belachelijk veel meer natuurlijk. Bovendien een verschil maken hier kan het verschil betekenen tussen WTF moeten winnen of niet.
Reply
Ik weet niet hoe berekenend ze zijn, maar ze kunnen het per dag bekijken.
Federer heeft sowieso een veel makkelijkere loting. Die kan zonder heel veel inspanning de finale halen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Netjes Berdych! Ook favoriet om SF te halen.
Ferrer 6/1, lekker hoor.
Come on Kevin.
Reply
Ik zou als Djokovic zijnde ook niet zo zeker zijn van die eerste plek. Die 490 punten voorsprong is niet genoeg als hij de WTF finale verliest van Federer (gegeven even veel punten in groepsfase en parijs)

Daarnaast speelt Federer ook nog de davis cup finale. Met 2 winstpartijen in het enkelspel verdient hij er nog eens 225 punten bij. (2x 75 voor winst en 75 pt bonus als Zwitserland ook nog eens kampioen wordt)

Al met al wordt de WTF en vooral hun onderlinge wedstrijd in de halve of finale erg belangrijk, maar er zijn scenario’s waarin Djokovic die wint en toch Federer #1 is.
Reply
Ferrer mag dit wel winnen, en dan morgen tanken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Topdag!
Berdych, Ferrer en Anderson door.
Nu Murray nog...Wink
Reply
Heerlijk weer... Berdych en Anderson continue in mijn team gehad.
Op het laatst maar besloten meer risico te nemen... Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Berdych, Anderson en Ferrer.

Als ik wat meer research had gepleegd dan had ik nog gedacht dat Ferrer doodmoe zou zijn. CC week!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(30-10-2014, 04:45 PM)centre court Wrote: Klasse Berdych, Anderson en Ferrer.

Als ik wat meer research had gepleegd dan had ik nog gedacht dat Ferrer doodmoe zou zijn. CC week!


Je hebt hetzelfde team (minus Murray) als maartendinkelman die boven je staat... ik wil de pret allerminst bederven, maar ik geef het wel even aan! Smile
ik volg jullie titanenstrijd op de voet, succes allemaal !
Reply
Cc mist ook nog Murray Wink
Reply
Murray staat vrij eenvoudig Dimi eraf te poetsen. Dan ben ik gezien. Succes allen...
Reply
Respect voor murray
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
4 uit 4 !!
Reply
Nu even die Fransen eruit. Hup Nishi en Djoko.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(30-10-2014, 05:41 PM)_Tampie Wrote: Murray staat vrij eenvoudig Dimi eraf te poetsen. Dan ben ik gezien. Succes allen...

Ik ook, tenzij het finale Nishikori-Berdych wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: