The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Ad Wim Wrote:Als ie straks van Haas en dus ook het toernooi wint, krijgt hij wel gelijk.

Maar zelfs achteraf kun je een keuze voor Roddick niet goedpraten. Je kan er een keer mee wegkomen als ie inderdaad het toernooi wint, maar het hoeft maar 1x te mislukken en je bent de Sjaak.
Reply
Roddick is natuurlijk topfavoriet gezien zijn toekomst in Houston. Hij is meer zekerheid dan wie dan ook deze week. Er zijn ook mensen die voor Ferrero en Ferrer zijn gegaan. Die zijn samen duurder dan Roddick en die liggen er al uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Roddick is natuurlijk topfavoriet gezien zijn toekomst in Houston. Hij is meer zekerheid dan wie dan ook deze week. Er zijn ook mensen die voor Ferrero en Ferrer zijn gegaan. Die zijn samen duurder dan Roddick en die liggen er al uit.

Bedankt voor de tip, dan neem ik hem volgend jaar :wink:
Reply
Big Grin

Net 3 uur college gehad.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Big Grin

Net 3 uur college gehad.

Wat was het thema: How to manage a team of tennisplayers? :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
THE MAILMAN Wrote:
Ad Wim Wrote:Big Grin

Net 3 uur college gehad.

Wat was het thema: How to manage a team of tennisplayers? :razz:

Nee!

How to react when your players faile? control your emotions!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Helaas jongens, het thema was:

How to put your focus on the other game!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooie avatar Ad!! Alleen deze week even niet meer dat vuistje :wink:
Reply
Ik dacht, laat ik er ook maar eens aan beginnen, aan die plaatjes en onderschriften. Even duidelijk maken wie mijn enige persoonlijke favoriet is. En niet twee, zoals sommige anderen :Big Grin
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik heb er ook maar eens een zinnetje bij gezet...
Reply
Diep hoor, Tom.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi hoor, Geno :-s
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
He Haggie, zou je even een tussenstandje willen geven van de scores?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Code:
Weekscore      - Totaal score

Tampie      59 - 1691
Arco        67 - 1683
Buurs       74 - 1654
Bea Eenink  85 - 1542
Genomico    64 - 1532
Haggie      61 - 1525
Rick Eenink 70 - 1427
Ad Wim      62 - 1401
Scholten    59 - 1325


Met dank aan Haggie's excel-overzicht.
Reply
Dank je Geno
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Genomico Wrote:
Code:
Weekscore      - Totaal score

Tampie      59 - 1691
Arco        67 - 1683
Buurs       74 - 1654
Bea Eenink  85 - 1542
Genomico    64 - 1532
Haggie      61 - 1525
Rick Eenink 70 - 1427
Ad Wim      62 - 1401
Scholten    59 - 1325


Met dank aan Haggie's excel-overzicht.

Zou ik ook in dit staatje vermeld kunnen worden???
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
En ikke Smile Gaat alleen weer eg dramatisch deze week :S
Reply
Ad Wim Wrote:Ik dacht, laat ik er ook maar eens aan beginnen, aan die plaatjes en onderschriften. Even duidelijk maken wie mijn enige persoonlijke favoriet is. En niet twee, zoals sommige anderen :Big Grin

Friedrich Nietzsche is je enige persoonlijke favoriet?
Reply
kuiper Wrote:
Genomico Wrote:
Code:
Weekscore      - Totaal score

Tampie      59 - 1691
Arco        67 - 1683
Buurs       74 - 1654
Bea Eenink  85 - 1542
Genomico    64 - 1532
Haggie      61 - 1525
Rick Eenink 70 - 1427
Ad Wim      62 - 1401
Scholten    59 - 1325


Met dank aan Haggie's excel-overzicht.

Zou ik ook in dit staatje vermeld kunnen worden???

Voor aankomende week zal ik alle forumgangers wie regelmatig een bericht plaatsen verwerken in het excellschema! En hem (reeds eerder vernoemd Smile ) doorsturen naar iedereen die even zijn emailadres in de PB'tje doorstuurt.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jammer dat SImon wint maar met de winst van Almagro en de eventuele winst van Gaudio is mijn TM-week zo slecht nog niet. Gaudio en Almagro hebben namelijk niet veel mensen gekozen, dus dan heb ik een weinig gekozen finalist (en dan liefst Gaudio) met een goede kans op de overwinning.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Safin is favoriet tegen Gaudio :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik denk dat Gaudio te degelijk zal zijn voor Safin vandaag. Alleen als Safin onwijs goed serveert, zal hij winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:Safin is favoriet tegen Gaudio :wink:
Overal ook! Dat verontrust me wel een beetje. Hup Gaudio, loochenstraf de wedbureaus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Safin wint, heb ik alle halve finalisten in Valencia....

Zou leuk zijn!
Reply
RobbieDK Wrote:Als Safin wint, heb ik alle halve finalisten in Valencia....

Zou leuk zijn!

Als Safin, Haas en Spadea winnen,
dan heb ik 7 van de 8 halve finalisten :Big Grin

En het is niet eens onmogelijk :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
buurs Wrote:
RobbieDK Wrote:Als Safin wint, heb ik alle halve finalisten in Valencia....

Zou leuk zijn!

Als Safin, Haas en Spadea winnen,
dan heb ik 7 van de 8 halve finalisten :Big Grin

En het is niet eens onmogelijk :8:

+ overwinningen van Goldstein en Vicente maakt voor mij 6 van de 8. Alleen Almagro en Safin/Gaudio heb ik dan niet.
Reply
Als Gaudio wint, heb ik er 3 in Valencia. Als Haas, Montanes en Vicente winnen, heb ik er ook 3 in Houston.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Als Gaudio wint, heb ik er 3 in Valencia. Als Haas, Montanes en Vicente winnen, heb ik er ook 3 in Houston.

Als Safin wint heb ze alle 4 in Valencia,
Houston is wat minder, daar dan maar 1 speler in de SF (Melzer of Vicente).
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Carriere Sjeng Schalken aan zijden draadje


Het is twijfelachtig of Sjeng Schalken ooit nog terugkeert in het internationale tenniscircuit.

Hij heeft sinds het ABN Amro-toernooi in Rotterdam eind februari geen bal meer geslagen. Een slepende rugblessure lijkt een voortijdig einde aan de carrière van de voormalige nummer elf van de wereld te maken. Schalken sprak zijn twijfels uit tijdens de presentatie van het tennisboek 'De schildpad en de eendagsvlieg'. "Ik heb de moed nog niet helemaal opgegeven. Maar het leven zonder tennis bevalt me eigenlijk ook heel goed," zegt hij. Sjeng Schalken kondigde vorige week aan dat hij Monaco heeft verruild voor het Belgische Kessenich. Zijn vrouw Ricky is in verwachting van hun eerste baby.


Dit bericht was vandaag te lezen op de website van de regionale omroep in Limburg,
L1 Radio en TV.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
Dit is de nieuwe bijgewerkte weekscore, volgens mij:

Buurs: 1580 140

Bea 1457 139

Tampie: 1632 107

Genomico 1468 107

Scholten 1266 102

Ad Wim 1339 92

Arco: 1616 90

Rick 1357 86

Haggie 1464 85


Met de opmerking dat alleen Arco, Buurs, Bea en ik Almagro hebben; dat alleen Rick Tampie en Buurs Safin hebben; dat alleen Arco Haas niet heeft; dat alleen Scholten, Tampie, Buurs en Bea Melzer hebben; dat alleen Geno en Bea Simon hebben; en dat Scholten, Rick, Buurs en Geno Goldstein hebben.
Het blijft dus nog spannend, maar Arco heeft een kutweek Big Grin
En Haggie ziet er ook niet al te best uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: