The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Undecided Zegt hij nu bij 5-4...
Ook al Alzheimer? Of gewoon simplistisch proberen te scoren a la Buurs? Ik zei het toen ook al namelijk, zoek maar op.
Volgens mij wilde je wedden...Waarbij het er op neer kwam dat nadal deze set niet meer ging winnen...?
Reply
Prima Nando... =D>
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Undecided Zegt hij nu bij 5-4...
Ook al Alzheimer? Of gewoon simplistisch proberen te scoren a la Buurs? Ik zei het toen ook al namelijk, zoek maar op.
Volgens mij wilde je wedden...Waarbij het er op neer kwam dat nadal deze set niet meer ging winnen...?
Wat heeft dit er nou weer mee te maken?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat speelt NAdal trouwens weer slecht zeg. Het was even goed, maar nu is het weer slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ja idd, als er ooit een kans is, is het nu, maar Verdasco klapt al dicht bij de gedachte helaas.
Reply
Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|
Reply
kooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|
Verliest Nadal dan?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|
Verliest Nadal dan?
Nee weer niet...Terwijl hij matig speelt
Reply
Maak het nou eens af Nadal man, overwerk is totaal onnodig hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|
Verliest Nadal dan?
Nee weer niet...Terwijl hij matig speelt
En dat is dus wat ik al aan het begin van de week zei, blij dat je dat nu even bevestigt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsja, ik zou Djoko wel eens juichend willen zien op een gravel TMS Wink Dan zou het toch mooi zijn als Verdasco hier wint?
Reply
Geweldig dropshot op bp zeg =D>
Reply
mindlight Wrote:Tsja, ik zou Djoko wel eens juichend willen zien op een gravel TMS Wink Dan zou het toch mooi zijn als Verdasco hier wint?
Zul je zien dat Nadal verliest en Djoko dan niet wint, dat moeten we natuurlijk niet hebben...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou dat zou voor deze week nog beter zijn, maar dat lijkt me niet het waarschijnlijke scenario.
Reply
Wat een dramatische game van Nadal dit joh...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:
Ad Wim Wrote:
kooltje Wrote:Pfff Nou echt helemaal niemand in staat dit matige spel weg te slaan... :|
Verliest Nadal dan?
Nee weer niet...Terwijl hij matig speelt
En dat is dus wat ik al aan het begin van de week zei, blij dat je dat nu even bevestigt.
Klopt...Al was Melzer geen tegenstander die ik bedoelde. Verdasco kan die druk dus niet aan. Had ik wel gedacht als je overblijft uit dat sterke deel.
Reply
Ad Wim Wrote:Wat een dramatische game van Nadal dit joh...
En toch de game...
Verdasco Undecided
Reply
Buurs gaat gelijk krijgen met z'n 7-5 :dodgy:
Reply
Nee, wordt tiebreak voor Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het topic over de deadline ben je het waarschijnlijk mee eens Ad? Niks zeggen is bij jou toch de ander gelijk geven?
Reply
Wat is dit nou weer voor woorden-in-de-mond-leggen dan?!

Ik zal er morgen eens naar kijken, als je dat graag wilt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
4-1 voor maar geen momen kans op setwinst ](*,)
Reply
4-0 zelfs...

Typisch gevalletje never in doubt dit. Ben wel een beetje bang voor Djoko, maar die gun ik het ook wel...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Wat is dit nou weer voor woorden-in-de-mond-leggen dan?!

Ik zal er morgen eens naar kijken, als je dat graag wilt.
Nee hoor...Aub niks voor mij doen
Reply
Oke, dan doe ik het niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jezus Verdasco...Heel zwak optreden...Terechte zege
Reply
Had jij niet nog een mooie term voor deze laatste game, ML?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ligt helemaal aan rafa.

hij pakt deze set nog met 7-5
Wedje? :lol:

dit was bij een stand van 0-4..

dit lijkt mij nu al de voorspelling van het jaar :-({|=
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:Nee, wordt tiebreak voor Nadal.
Scheelde niet veel...
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:ligt helemaal aan rafa.

hij pakt deze set nog met 7-5
Wedje? :lol:

dit was bij een stand van 0-4..

dit lijkt mij nu al de voorspelling van het jaar :-({|=
Bij iedere andere wedstrijd wel...Niet bij Nadal...
Reply


Forum Jump: