The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
Dank Ad Wim voor die opmerking :wink: ..

Ik probeerde mezelf een beetje op de achtergrond te houden, omdat het niet zo goed ging, krijg je dit :dodgy:

Volgende week beter.. [-o<
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Maar Ad:

Er zijn nog wat aanpassingen geweest, vanwege een invoerfoutje van mij, maar heb je zeker niet meegekregen.

Buurs: 140 --141
Bea: 139 --140
Tampie: 107
Genomico 107
Scholten 102
Ad Wim 92 --93
Arco: 90 --91
Rick 86 ---- 108
Haggie 85

Ik had bij Rick een speler vergeten in te vullen, en ik denk dat jij op dit moment bij Almagro maar 15 punten hebt staan, terwijl hij een Q is en nu 16 punten moet hebben :8: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
He, wat leuk zeg, alleen nog maar beter. Ik vond ook al dat Rick wat laag stond.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je loopt idd een heel punt op me uit (deze week) en in op het totaal :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het zijn er nu al 8, maar als Almagro wint...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
rick van op een na laatste naar plekkie 3. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:rick van op een na laatste naar plekkie 3. :8:

Er is er deze week eentje, die de familie Eenink voor kan blijven :Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
bea wordt hier gek, 't is tussen jou en haar:
bea: simon
buurs: safin, goldstein

dus normaal gelopen zaak, aangezien ik verwacht dat jou beide spelers de finale halen. wat ik ook hoop natuurlijk! maar als simon zo gek blijft doen weet je 't nooit natuurlijk.

nu op 2-2 2 bps voor verdasco, waar simon er 2 miste in de vorige game.
edit: 3-2 nando!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Maar Ad:

Er zijn nog wat aanpassingen geweest, vanwege een invoerfoutje van mij, maar heb je zeker niet meegekregen.

Buurs: 140 --141
Bea: 139 --140
Tampie: 107
Genomico 107
Scholten 102
Ad Wim 92 --93
Arco: 90 --91
Rick 86 ---- 108
Haggie 85

Ik had bij Rick een speler vergeten in te vullen, en ik denk dat jij op dit moment bij Almagro maar 15 punten hebt staan, terwijl hij een Q is en nu 16 punten moet hebben :8: ..

The Mailman op dit moment 121 punten.
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
centre court Wrote:bea wordt hier gek, 't is tussen jou en haar:
bea: simon
buurs: safin, goldstein

dus normaal gelopen zaak, aangezien ik verwacht dat jou beide spelers de finale halen. wat ik ook hoop natuurlijk! maar als simon zo gek blijft doen weet je 't nooit natuurlijk.

nu op 2-2 2 bps voor verdasco, waar simon er 2 miste in de vorige game.
edit: 3-2 nando!

simon maakt het interessant....
Safin zal het toernooi normaal winnen, maar Almagro is in topvorm,
dus je weet maar nooit.
Goldstein - Melzer lijkt mij 50-50
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik ben die Almagro onderdehand goed zat.
Laatst al met veel geluk een vracht punten en nu weer een finaleplaats.
Reply
centre court Wrote:bea wordt hier gek, 't is tussen jou en haar:
bea: simon
buurs: safin, goldstein

dus normaal gelopen zaak, aangezien ik verwacht dat jou beide spelers de finale halen. wat ik ook hoop natuurlijk! maar als simon zo gek blijft doen weet je 't nooit natuurlijk.

nu op 2-2 2 bps voor verdasco, waar simon er 2 miste in de vorige game.
edit: 3-2 nando!

hoe anders kan 't gaan. simon in de finale en safin en goldie niet. bea troeft alle fanatieke mannelijke forummers af deze week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
centre court Wrote:bea wordt hier gek, 't is tussen jou en haar:
bea: simon
buurs: safin, goldstein

dus normaal gelopen zaak, aangezien ik verwacht dat jou beide spelers de finale halen. wat ik ook hoop natuurlijk! maar als simon zo gek blijft doen weet je 't nooit natuurlijk.

nu op 2-2 2 bps voor verdasco, waar simon er 2 miste in de vorige game.
edit: 3-2 nando!

hoe anders kan 't gaan. simon in de finale en safin en goldie niet. bea troeft alle fanatieke mannelijke forummers af deze week.

Is Adje mannelijk?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
ken jij veel vrouwtjes die ad heten dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mensen verzinnen de gekste namen voor meiden tegenwoordig..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
hoe zou jij je kleine meid willen noemen dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nu moet ik natuurlijk Ad zeggen, maar dat lijkt me niet zo'n verstandige keuze :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik weet dat ik veel vrouwelijke kwaliteiten heb (aldus mijn vriendin), maar nee.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als Almagro nog 1 keer zijn vorm kan tonen,
dan ben ik na vandaag de nummer 1 :razz:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
centre court Wrote:ken jij veel vrouwtjes die ad heten dan?

Veel vrouwtjes niet, maar Ad is toch echt ook een vrouwen naam. Ik had vroeger een juffrouw Ad.
Reply
buurs Wrote:Als Almagro nog 1 keer zijn vorm kan tonen,
dan ben ik na vandaag de nummer 1 :razz:

En weer nummer 1 :razz: :razz: :razz: :razz:

Nu maar hopen, dat ik het 1 week langer volhoudt, dan vorig jaar :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Buurs!! Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En nu vasthouden Icon_twisted
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wow, wat een goede week.
Bij TM gestegen van 39 naar 25.
Voor het eerst staat The Mailman op het eerste blad van de ranglijst.

Yippie......... :razz: :razz: :razz:
Je leven is hetzelfde als je neus: je moet er uit halen wat er in zit.
Reply
3 plaatsjes gestegen, van 44 naar 41. Prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:CC: Volandri, Safin, Seppi, Goldstein.
AD: Pashanski, Almagro, Montanes.

De verschillen tussen de man die mijn week een uurtje geleden een kutweek noemde en mijzelf.

het is nu safin-pashanski, goldstein zit bij montanes, en volandri zit bij almagro. Seppi heb ik over. Ook heb ik al meer punten.

Succes ad.
Tja, Rick, deze jongen had toch 5 puntjes meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit wordt mijn team deze week.

1 Gabashvili,Teimuraz €317
2 Rochus,Olivier €965
3 Massu,Nicolas €825
4 Serra,Florent €837
5 Gonzalez,Fernando €1470
6 Safin,Marat €790
7 Nalbandian,David €2560
8 Llodra,Michael €281
9 Di Mauro,Alessio €430
10 Gaudio,Gaston €1985
11 Starace,Potito €438
12 Hernych,Jan €450
13 Chela,Juan Ignacio €925
€12273
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tja, voor Gaudio en Nalbandian kun je dus bijna Nadal kopen. Maar goed, het blijft een risico.
Reply
Ik denk dat of Gaudio of Nalbi (maar ik weet niet wie) in ieder geval de halve finale gaat halen en misschien wel de finale. Dat is de achterliggende gedachte.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Shit zeg,
moest in een kwartiertje een team maken Sad

Dit wordt niks deze week :letitallout:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: