The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
Stille Wrote:Kan er helaas vanavond niets van zien maar hup youzhny en hup federer

Excelsior hoef je toch niet heen. 90e min winnende Fernandez! obv!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
:-({|=
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hopelijk heb je een goed strijdplan Youz.. \Big Grin/
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nadal begint iig lekker. =D>
Reply
Blessure behandeling bij Nadal. Aansteller heeft wat met zn voetje.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou, daar gaat ie dan!

GL Djoko!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Djoko laat in de 1e service game van Fedex meteen een 15-40 liggen. Dat mag natuurlijk niet. Anders krijg je zometeen zelf de deksel op je neus! :letitallout:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu 0-40, zoals verwacht Djoko sterker.
Reply
30-40, kom op nou Djoko!
Reply
En de break =D>
Reply
Hakkuh
Reply
Magische Djoko... hij is zo goed!! *4-2!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Obv het hele toernooi had dit de finale wel mogen zijn trouwens, al heeft Nadal nog geen tegenstander van formaat ontmoet.
Reply
En alweer 4-3, ik vind het wel een mooie pot.
Reply
ik moet nu weg. grrr rebreak.. man man
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#-o
Reply
5e set!!

djo-fed 57 61 57 62!
laat deze 5setter mij dan niet fataal worden, pleaseeee!
kom op djokoo!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wat een power-tennis zeg.
Reply
Prachtpot vond ik het, met een mooie winnaar. Laat Djoko nu ook het toernooi maar winnen.
Reply
Het was echt een schitterende wedstrijd. Het feit dat Djoko 2mps wegwerkte getuigd van zijn verbeterde mentale weerbaarheid.

Wat heb ik een hoop schitterende punten gezien :o :eeeek: !!
Dat Djoko zou winnen stond eigenlijk al vast, nadat het een 5e set werd :wink:

Nu morgen nog 1x knallen!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En wéér zo'n laf handje van Federer, Djoko half aankijkend. Niemand houdt van verliezen, maar dat betekent niet dat je je tegenstander geen credit kunt geven. Zeker na zo'n partij. En ook op de persconferentie zat-ie weer met zo'n verongelijkte kop, pet diep over z'n ogen en die paar 'mooie' woorden over Djoko kreeg-ie nauwelijks z'n strot uit. [-(
Reply
Haggie Wrote:Het was echt een schitterende wedstrijd. Het feit dat Djoko 2mps wegwerkte getuigd van zijn verbeterde mentale weerbaarheid.

Wat heb ik een hoop schitterende punten gezien :o :eeeek: !!
Dat Djoko zou winnen stond eigenlijk al vast, nadat het een 5e set werd :wink:

Nu morgen nog 1x knallen!
Dat roep ik dus al een jaar, dat ie vooral mentaal zo ontzettend sterk is.
Prachtig voor hem dit. Wel weer erg treurig voor de koning. Weer zo'n choke op de us open...

En die Nadal zeg, veel makkelijker kunnen ze het hem niet maken dit toernooi.Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prachtig hoe Federer keer op keer die cruciale potten wegchoked :o

Hopelijk kan Nadal zijn lijn doortrekken en de jongste winnaar worden van het grand slam!
Tevens is hij 1 van de weinigen die sinds lange tijd 3 GS achtereen wint in een kalenderjaar!
Dat is Roger nog nooit gelukt :-({|=

Nadal heeft in het hele toernooi net zo vaak zijn service verloren als Federer gisteren in de 2e set Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik heb de 5e set gekeken, meer heb geen choke gezien. Het was van beide kanten een erg hoog niveau, al maakten ze natuurlijk ook regelmatig een fout.
Reply
andre Wrote:Ik heb de 5e set gekeken, meer heb geen choke gezien. Het was van beide kanten een erg hoog niveau, al maakten ze natuurlijk ook regelmatig een fout.

Heb je de game bij 5-5 niet gezien van Federer?

3/4 ue van Federer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij heeft Djoko in jouw ogen iedere overwinning in zijn schoot geworpen gekregen.....
Reply
buurs is gewoon een jankerd!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
mindlight Wrote:Volgens mij heeft Djoko in jouw ogen iedere overwinning in zijn schoot geworpen gekregen.....

ik heb pas vanaf 4-4 in de 5e set iets gezien, dus ik kan verder niet oordelen over deze partij.
djoko speelde de laatste games niet onaardig, maar federer had zijn kansen gewoon moeten pakken.

djoko had er in de 1e ronde uit moeten liggen en heeft daarna geen tegenstander van niveau meer gehad.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Undecided wat een malloot ben je toch ook.
Reply
buurs Wrote:
mindlight Wrote:Volgens mij heeft Djoko in jouw ogen iedere overwinning in zijn schoot geworpen gekregen.....

ik heb pas vanaf 4-4 in de 5e set iets gezien, dus ik kan verder niet oordelen over deze partij.
djoko speelde de laatste games niet onaardig, maar federer had zijn kansen gewoon moeten pakken.

djoko had er in de 1e ronde uit moeten liggen en heeft daarna geen tegenstander van niveau meer gehad.

Heb je al eens naar Nadal gekekn? :roll:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: