The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Verhuizen
Ekslem Wrote:Zo'n boxspring staat ook op mijn verlanglijstje. 3 ruggen is idd niet veel voor zo'n ding!

Moet je wel een goede hebben, anders word je 's ochtend wakker met het gevoel dat je 3 ruggen hebt!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.ikea.nl">http://www.ikea.nl</a><!-- w --> > bedden&matrassen > matrassen > binnenveringsbedden

Nee hoor, 3 ruggen is niet veel :roll:
En voor een boxspring maakt het geen ruk uit of het van de Ikea of van Nerma is, ziet er allemaal hetzelfde uit en ligt net zo goed...
Voor bedden met een frame zou ik nou weer niet zo snel naar de scandinavische handelaar met 4 letters stappen, die vind ik er dan weer niet uitzien!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Als je er alleen op slaapt is 1 topmatras denk ik fijner. Ik heb wel 2 losse middelmatrassen en 2 losse boxprings waar de matrassen op liggen.

De prijs is echt wel bepalend voor de kwaliteit. IKEA heeft gewoon trope op dit gebied. Of wil je zeggen dat mensen met bv die dure Hästens bedden beter naar IKEA kunnen gaan?

Zoiets zeg maar.

[Image: timeless2.jpg]
Reply
Ik zweer al jaren hierbij:

[Image: waterbed.jpg]
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
iehl dat vind ik nou echt helemaal niets een waterbed.
Ligt nou echt niet lekker
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Heb er ooit een gehad en vind ze bagger.
Reply
jankerds
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
matelas à eau Puke
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
Dugarry Wrote:Als je er alleen op slaapt is 1 topmatras denk ik fijner. Ik heb wel 2 losse middelmatrassen en 2 losse boxprings waar de matrassen op liggen.

De prijs is echt wel bepalend voor de kwaliteit. IKEA heeft gewoon trope op dit gebied. Of wil je zeggen dat mensen met bv die dure Hästens bedden beter naar IKEA kunnen gaan?

Zoiets zeg maar.

[Image: timeless2.jpg]

Ziet er geinig uit inderdaad (mooi is anders), maar prijs is niet geheel bepalend voor de kwaliteit. Hastensbedden betaal je grotendeels voor de naam. Tuurlijk, het zijn ook goede bedden maar naam bepaalt het grootste gedeelte van de prijs. En voor een boxspring, wat er bij voorbaat er al niet uitziet, is de kwaliteit van Ikea prima (geloof mij, ik heb er 3 jaar op geslapen voor ik verkaste naar mijn huidige woonadres. Slapen als een roos!
Reply
Dugarry Wrote:Heb er ooit een gehad en vind ze bagger.

Ik ook, word er zeeziek van.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Het allerbelangrijkste is natuurlijk of het hoofdeind electrisch omhoog en omlaag kan anders kun je niet rielekst TV kijken (of je moet een plasmascherm tegen je plafond plakken).
Reply
Hoef Wrote:Het allerbelangrijkste is natuurlijk of het hoofdeind electrisch omhoog en omlaag kan anders kun je niet rielekst TV kijken (of je moet een plasmascherm tegen je plafond plakken).

Iedereen heeft tegenwoordig een TV op zijn slaapkamer, maar het is bewezen dat dit ten koste gaat van het sexleven. Bij mij dus geen TV op de slaapkamer :8:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Krijg van mn pa zo'n spiegel lcd. DIe komt tegen het plafond. IS een spiegel en als je hem aanzet is het een tv. Hij is van Philips.

Ik wil geen IKEA troep hebben. Het zal best goed zijn, maar ik kom niet in hun winkel, noch op hun site.
Reply
Ekslem Wrote:
Hoef Wrote:Het allerbelangrijkste is natuurlijk of het hoofdeind electrisch omhoog en omlaag kan anders kun je niet rielekst TV kijken (of je moet een plasmascherm tegen je plafond plakken).

Iedereen heeft tegenwoordig een TV op zijn slaapkamer, maar het is bewezen dat dit ten koste gaat van het sexleven. Bij mij dus geen TV op de slaapkamer :8:

Ik neuk altijd op de bank. Moet ik mijn TV nu uit de huiskamer gooien? :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:
Ekslem Wrote:

:lol:
Reply
EJR Wrote:
Ekslem Wrote:

Ik heb net een nieuwe bank daar blijft de TV dus staan. De slaapkamer, badkamer, gang, keuken, berging, etc. blijft TV vrij :wink:
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Dugarry Wrote:Ik wil geen IKEA troep hebben. Het zal best goed zijn, maar ik kom niet in hun winkel, noch op hun site.

Maar je hebt de catalogus wel, want die kreeg iedereen in de bus!!!!!!!!! :lol: En die site heb je niks aan, want je kunt toch niet online bestellen/reserveren. Je kunt alleen zien of een product ergens op voorraad is.

Ze hebben best aardige/handige standaard-dingen waar je bij de meubelspeciaalzaak veel meer voor betaalt.

[sloeber-mode]Zolang ik nog niet kan zwemmen in het geld en nog in een huurhuis woon ga ik nog niet belachelijk veel geld investeren in de inrichting van mijn huis.[/sloeber-mode]

Ik heb een tv in de woonkamer en eentje op de slaapkamer. Ik woon niet samen met mijn vriendin, dus op avonden dat zij niet bij mij slaapt wil ik wel gewoon al die sex-reclames vanuit mijn bed kunnen zien. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Catalogussen ontvang ik niet meer door de stikkers NEE blablabla NEE blablabla en een paar rotweilers die in de tuin lopen. Mn eerst hond, Whiskey, een grote zwarte (net als Bingo) is afgemaakt nadat hij een IKEApaperboy aan vodden heeft verslonden.

Ik kijk die reclames nooit, mocht ik wel in die stemming komen dan bel ik wel een van mn huisgenotes (geen familie, allen tussen de 20-30 en tussen de 65-75 kilo) via de intercom.
Reply
Hokkuuuuhhh Hakkuh
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Is dit wat, of is dons echt zwaar kut?

Donzen 4-seizoenen dekbed 240 x 220 cm
Echt lekker slapen doe je onder een donzen 4-seizoenen dekbed!

In de zomer gebruik je het dunne gedeelte, in de lente en herfst het dikkere en in de winter doe je de twee dekbedden gewoon aan elkaar door middel van manchetknopen.
- Zomerdeel: carre
- Herfstdeel: kassette met 3 cm schotjes

De dekbedden zijn van 80% eendenveertjes en 20% eendendons. De tijk is van 100% perkal katoen wit en is 240x220 groot.
Reply
Dugarry Wrote:Is dit wat, of is dons echt zwaar kut?

[Image: foto1.jpg]

Ik vermoed dat Mukkus & vrienden je liever onder een wollen 4 seizoenen dekbed zien.
Some come here to sit and think
Outhers come here to shit and stink
But I came here to scratch my balls
And read the writings on the walls
Reply

In de zomer gebruik je het dunne gedeelte, in de lente en herfst het dikkere en in de winter doe je de twee dekbedden gewoon aan elkaar door middel van manchetknopen.
- Zomerdeel: carre
- Herfstdeel: kassette met 3 cm schotjes

De dekbedden zijn van 80% eendenveertjes en 20% eendendons. De tijk is van 100% perkal katoen wit en is 240x220 groot.

Dons is het lekkerste wat er is
Reply
Hangt er vanaf wat je gewend bent... Ik heb vroeger altijd onder dons geslapen maar ben sinds ik onder 'gewone' dekbedden slaap (geen idee wat dat is...?) ben ik om. Ieder zo zijn voorkeur
Reply
Depor Wrote:Dons is het lekkerste wat er is

Ik zweet me al de pleuris als ik er aan denk. =;
Ik heb zo'n 4-seizoenen-dekbed, maar gebruik eigenlijk het hele jaar door alleen de zomerlaag. Ik heb ook een verenkussen en blief geen fluffy donzen sjeit. Vroeger had ik 'gewoon' een laken, dekens en een sprei, maar das wel heel erg jaren 70.
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Depor Wrote:

Dons is het lekkerste wat er is

Eerst maar eens navragen hoeveel manchetknopen je daarvoor nodig hebt en of ze van goud of van zilver moeten zijn.
Reply
Die knopen zitten er aan en zijn van zliver. Heb hem al gekocht, voelde wel goed aan.

Ben nu nog op zoek naar een iemand die de was etc. komt doen.

Even een keer een enquête houden binnen mn harem. Wie weet zit er een liefhebber tussen. Kan mn tijd wel beter besteden dan aan schoonmaken, wassen etc.
Reply
Dugarry Wrote:Die knopen zitten er aan en zijn van zliver.

[Image: sliver.jpg]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
You like to watch, don't you?

Goede film, ben jaren verliefd geweest op Sharon Stone, rond mn 12e-14e.

Op mn 14e kreeg ik met een Sharon Stone look-a-like van 14 en kon ik al mn fantasiën bewerkstelligen :wink:
Reply
GEzellig hand in hand fietsen?
Reply
Nee, ze mocht bij me op schoot zitten. En wat denk je?

Precies, wit, broek, 14, pubertijd, ongesteld, rood, vlek.

Het verhaal zal je wel bekend voorkomen. Nu weet ik meteen hoe jij en ik aan dat syndroom komen. Ik neem het je dus ook niet kwalijk.
Reply

Forum Jump: