The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Auto's
Berend Botje Wrote:Heeft dat ding nog achterwielaandrijving??????

Helaas wel ja.... :roll: Dacht ook al: bak van 60.000 euri en dan achterwielaandrijving (én geen trekhaak én geen sleepring aanwezig :rollSmile
Reply
Hahahahaha trekhaken zijn voor ubersloebers. Maar wel handig voor je sleurhut toch? :lol: \Big Grin/
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Gisteren met pijn in mijn hart met 14 jaar oude Opel Astra Station naar een demontagebedrijf (een sloperij klinkt zo negatief.....) gebracht. Had gisteren gekeurd moeten worden, maar was op sterven na dood...... :cry:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik ben nu aan het 15e jaar bezig van mijn Opel Vectra. Ik heb in de loop der jaren natuurlijk diverse reparaties achter de rug, maar er mankeert niet echt wat aan, alleen het zwakke punt zijn de achterwielkasten die bijna elk jaar weer door een Beun de Haas moeten worden opgelapt, die roesten als een gek. Daar zal jij ook wel last van gehad hebben, denk ik. De Opels uit die tijd hebben daar bijna allemaal problemen mee.
May The Schwartz Be With You
Reply
Berend Botje Wrote:Ik ben nu aan het 15e jaar bezig van mijn Opel Vectra. Ik heb in de loop der jaren natuurlijk diverse reparaties achter de rug, maar er mankeert niet echt wat aan, alleen het zwakke punt zijn de achterwielkasten die bijna elk jaar weer door een Beun de Haas moeten worden opgelapt, die roesten als een gek. Daar zal jij ook wel last van gehad hebben, denk ik. De Opels uit die tijd hebben daar bijna allemaal problemen mee.

Idd. Rechtsachter had ik door Beun vorig laten oplappen voor 520 euro (inclusief de hele rest van de keuring, gek dat ik dat toen heb laten doen....), nu was linksachter aan de beurt.. De laatste drie maanden was het motorisch ook niet echt goed meer......Je zag die auto denken:"Oh, hij drukt het gas in, wat moest ik ook al weer doen? Oja, optrekken...." Intussen stond het stoplicht alweer op rood. Verder lekke uitlaat, groot licht had ik aan, zodat ik 'normaal' licht had. En voor de rest wil ik het niets eens weten.

Die auto-demonteerder vertelde mij dat ze bij Opel destijd een inkoper hadden, die het staal uit Leningrad haalde. Goedkoop, dat wel. Maar niet duurzaam. Hij zei:"He, een rode wagen. Opel had ze vroeger beter allemaal roestbruin kunnen maken, dan was het niet zo opgevallen.

Ik rij nu VW en bevalt me prima.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Dat ze indertijd een portie slecht staal hebben gebruikt is mij ook verteld door verschillende mensen. En de praktijk toont het ook aan. De eerste verschijnselen van roestvorming had ik al na een jaar of 7. Toen was ik nog zo naief dat ik dacht dat het door een beschadiging kwam...
May The Schwartz Be With You
Reply
Vanavond van de 'opbrengst' van de verkoop van de auto, even uit eten. Waarschijnlijk moet ik nog wat geld bijleggen.

Ik heb nu een VW Passat Station TDI uit '99. Lekker luxe, heerlijk wagentje.

Iemand een idee wat het kost om een airco te repareren of te vullen (schijnt ook mogelijk te zijn, alstie leeg is....)? Nu moet ik nog met de ramen oprijden, ik kan ze wel electronisch naar beneden doen, maar dan nog.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Ik heb mijn airco net laten repareren voor 600 euro. Vullen kan ook maar vaak zijn er lekken en dan moet er dus het een en ander vervangen worden. Hoe duur het is, is afhankelijk van waar de lekken zitten. Normaal gezien doen ze eerst een test van je airco en dan weet je of vullen alleen (uiteraard het goedkoopst) zin heeft of dat ie zo weer leeg is.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Thanks, dan laat ik hem eerst even testen.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Van het weekend een 50cm hoog paaltje meegepakt met de auto van mijn vriendin... Hele dorpel ontwricht, deur kan nog wel open... Duur geintje ook omdat de verzekering dit niet gaat dekken (ben niet all-risk verzekerd) dusss... Maar even een kostenanalyse laten maken bij een schadeherstelbedrijf maar ik ben er bevreesd voor dat ik mijn auto de deur uit ga doen voor een goedkoper model...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Jij had toch net een nieuwe Lexus ?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Marshall Wrote:(ben niet all-risk verzekerd)

Zouk toch maar eens gaan doen dan... laatst was je ook al in een greppel gesukkeld :Big Grin
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
goa Wrote:Jij had toch net een nieuwe Lexus ?

Hahahaha, was het maar zo'n feest... De Lexus was een testauto voor een artikel...
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
In dat verband mag ik volgende maand een paar dagen rondscheuren in den dezene:

[Image: granspyder06_011600.jpg]

Ik zeg op naar Duitsland. Hakkuh
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik ben nog in onderhandeling over een test met een Mercedes SL 600 Big Grin Alleen die duitsers doen wat lastiger dan de Lexus en Alfa peeps...

Da's inderdaad op naar DUitsland Goa... En als je dan toch langs Arnhem komt Hakkuh
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Reply
Bumme Wrote:
Bumme Wrote:Feli Mac, ziet er goed uit !

Ik ben druk bezig met het uitzoeken van een lease-auto.
Heb ondertussen de keuze teruggebracht tot een Volkswagen Touran en een Volvo V50.

De Volvo heeeft wel mijn voorkeur maar ik ga morgen eerst nog even rijden. Voordeel van de Touran is dat ik binnen het budget blijf en dus geen eigen bijdrage hoef te betalen. Bij de Volvo zoals ik deze wil is deze ongeveer €30 per maand (waar ik dan weer een deel van terugkrijg van de belasting).

Het is de Volvo V50 Edition II geworden, hoop hem over 8 weken te kunnen rijden. .[Image: VOLVO.jpg]


Mocht iemand interesse hebben in een Citroen C5 Exclusive automaat met 150K op de teller dan hoor ik het graag

Donderdag is de nieuwe Volvo geleverd. ben er dit weekend gelijk mee naar Gent gereden en erg onder de indruk van het comfort. Ik had een beetje de angst dat het een stapje terug zou zijn vanuit de (inmiddels via marktplaats verkochte) C5 maar dat valt reuze mee.
Denk dat ik veel plezier ga beleven van deze auto.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Ik heb vandaag een optie genomen op een Renault Megane Station van 4 jaar oud. "Wil er even een nachtje over slapen, om niet juichend enthousiast over te komen om de prijs te drukken".

Iemand ervaring met Renaults of Meganes?
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Een vriend van mij rijdt er eentje in de lease en heeft mechanisch vrij veel problemen ermee.
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
goa Wrote:In dat verband mag ik volgende maand een paar dagen rondscheuren in den dezene:

[Image: granspyder06_011600.jpg]

Ik zeg op naar Duitsland. Hakkuh

[Image: yoohaveasmallpenis.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Mukkus Wrote:Ik heb vandaag een optie genomen op een Renault Megane Station van 4 jaar oud. "Wil er even een nachtje over slapen, om niet juichend enthousiast over te komen om de prijs te drukken".

Iemand ervaring met Renaults of Meganes?

Herstel: klotenamen ook van die auto's.
Het is geen Megane, maar een Renault Laguna Grand Tour.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Goede deal gedaan, al zeg ik het zelf. Eind van de week mag ik hem ophalen, deze week worden nog een aantal mankementjes verholpen:
[Image: renault-laguna-03-big.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Prima bak!
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ja, lache.
May The Schwartz Be With You
Reply
gister de lexus gs430 hybride mee gekregen naar huis.

WAT EEN BAK =P~ =P~
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ja, lache.
May The Schwartz Be With You
Reply
echniek


Motorinhoud 3456 cc

Vermogen 296 pk @ 6400 tpm
Koppel 368 Nm @ 4800 tpm

Topsnelheid 250 km/u
0-100 km/u 5,9 sec.

Verbruik 1 op 12,7
Testverbruik 1 op 11,6

[Image: 7097.jpg]
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Auto's die 250 km per uur kunnen rijden zouden verboden moeten worden op de openbare weg, er zijn altijd gekken die dat willen uitproberen en zodoende het verkeer in gevaar brnegen.
May The Schwartz Be With You
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.autoweek.nl/images/800/1/65e083e020d1456e8105a5a368323fe1.jpg">http://www.autoweek.nl/images/800/1/65e ... 323fe1.jpg</a><!-- m -->

Dees is mijnes
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
Reply
De Rover, ook wel bekend als de 'poor-man's Jag' :wink:
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Berend Botje Wrote:Auto's die 250 km per uur kunnen rijden zouden verboden moeten worden op de openbare weg, er zijn altijd gekken die dat willen uitproberen en zodoende het verkeer in gevaar brnegen.

Hebben ze bij jou recentelijk wel eens je Ph-waarde gemeten?
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply


Forum Jump: