Threads: 97
Ja, aantal wedstrijden telt ook. Dus 2-1 is beter dan 2-0. Zelfs 1-2 beter dan 1-0.
Dus daarom kon Tipsa nooit meer door.
En H2H tlt als er 2 spelers gelijk staan. Daarom zou Djokovic doorgaan als Berdych verliest. Bizar, gezien het mp, maar het kan.
En tja, de NOS...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Threads: 21
Ferrer zal 'm niet laten lopen denk ik. Zal toch liever tegen Jo spelen dan tegen Roger on fire.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Threads: 328
centre court Wrote:Wanneer zal van Persie terug komen naar Excelsior denken jullie?
Als speler als ie 33 is en 75% van het jaar geblesseerd is. Maar Robin doet momenteel al heel veel voor Excelsior dus eigenlijk is ie er nu al
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 118
Belachelijke regeling eigenlijk zo, met die invallers. Naar mijn mening moet de invaller dan ook de hele status innemen van degene die hij vervangt. Nu heeft Berdych er wel erg veel last van, als hij nu in 3 verliest van Ferrer.
Threads: 67
6-0 Berdych in de 3e. obv.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Ferrer, Berdych, Tipsa, FedEx, Tsonga was het ideale team. Uiteraard heeft niemand dit.
andre heeft in ieder geval, achteraf gezien, gelijk gekregen dat een gokteam het niet ging redden.
Threads: 105
Toch nog goud.
Threads: 328
Aardige finale met toch weer Federer als winnaar. Jammer dat de rest van de top 4 niet fit genoeg was. Volgend jaar wordt een zeer interessant jaar met hopelijk wat meer verschillende winnaars tijdens de grote toernooien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Threads: 14
Nogmaals feli Tampie! Het was een mooi FTM jaar.
Threads: 97
Stille Wrote:Aardige finale met toch weer Federer als winnaar. Jammer dat de rest van de top 4 niet fit genoeg was. Volgend jaar wordt een zeer interessant jaar met hopelijk wat meer verschillende winnaars tijdens de grote toernooien
Laten we dat hopen. Vorig jaar was Federer hier ook zo goed, maar was het begin van het volgende jaar dramatisch.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello