The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




MV Game 2006
Srichaphan is helemaal mellowed out sinds hij Monnik is geworden! Gelukkig was ik zo wijs hem op te stellen in MV. (Net als Clown Seppi!:Big Grin )

Die wijsheid ontbrak me overigens verder bij vele andere keuzes tot nog toe in dit spel!!! :letitallout:
Reply
Dodge Wrote:Srichaphan is helemaal mellowed out sinds hij Monnik is geworden! Gelukkig was ik zo wijs hem op te stellen in MV. (Net als Clown Seppi!:Big Grin )

Die wijsheid ontbrak me overigens verder bij vele andere keuzes tot nog toe in dit spel!!! :letitallout:

Heel wijs.... :wink:
Hij heeft zich trouwens teruggetrokken voor de kwartfinale [-o<
Past waarschijnlijk niet in zijn monniken-schema :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, dat is dan weer erg jammer. Ik gaf hem wel een kans tegen Davydenko. Maar waarschijnlijk moest hij nu net op het tijdstip van de partij zijn geitenyoghurt met rozemarijnthee nuttigen.

Voor de rest trouwens een betere nacht dan gisteren met winst van Nieminen (tegen Massu) en Wawrinka (tegen Mayer) en Seppi (van Hewitt!). Maar de sleutelpartij gaat weer verloren, kut-Clement.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Waaaaaaat ?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:letitallout: altijd pech! :letitallout:

Alleen Rochus en Seppi nog.. joepie.
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
buurs Wrote:Hij heeft zich trouwens teruggetrokken voor de kwartfinale [-o<
Past waarschijnlijk niet in zijn monniken-schema :8:

Hoe kom je trouwens aan die wijsheid?
Ik zie hem nog steeds op het schema staan namelijk...
Reply
Inderdaad, Srichaphan retired.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportsline.com/tennis/scoreboard">http://www.sportsline.com/tennis/scoreboard</a><!-- m -->
Reply
Op Belgische TT stond het ook al.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dodge Wrote:
buurs Wrote:Hij heeft zich trouwens teruggetrokken voor de kwartfinale [-o<
Past waarschijnlijk niet in zijn monniken-schema :8:

Hoe kom je trouwens aan die wijsheid?
Ik zie hem nog steeds op het schema staan namelijk...

Ik had geld ingezet bij de bookmaker op deze partij.
Vandaar :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Blijft jammer en redelijk onbegrijpelijk.
Reply
Hij heeft waarschijnlijk een bal op zijn lichaam gekregen van de kroaat.. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
kut zeg, daar gaat mijn kans op een goede weekscore. Nu alleen nog Nieminen, Seppi en Blake. Icon_twisted
Roofmagic
Reply
Ik nog Nieminen. Seppi en Wawrinka. Balen van Clement!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die gasten doen gewoon wat ze het beste uitkomt en denken volgens mij alleen maar aan de AO. Helaas dus voor tennisfans, toernooidirecteuren... en managers!
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
matig idd

Nu maar hopen dat Blake wint van de nog niet in de wedstrijdritme zijnde Davydenko :Big Grin
Reply
Ik ga voor de 4 finalisten:
Wawrinka - Nieminen
Seppi - Blake

Maar verwacht er 2, hooguit 3.
Reply
Daar ga ik ook voor
Reply
De 8 SF's is in ieder geval niet mogelijk. Die kosten 9487 samen Smile
Reply
Op naar de volgende week, is mijn mening....
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hatsikidee.. vrijdagmorgen en uitgespeeld voor deze week!!

Weer eens genaaid in de tie break 3de set (rochus) net als vorige week zo'n 3 keer. :letitallout: :letitallout: ](*,)
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
Mooi van Jarkko, maar kut van Blake. Vorige week verliest ie nog makkelijk in de tweede ronde...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Genomico Wrote:Ik denk toch wel dat je Nieminen en Blake in je team nodig hebt, omdat ze beide zomaar in de finale kunnen komen.
Reply
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Da's imperatief toekomend verleden tegenwoordige passieve wijs. Dan kan prima.
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=65237">http://www.menstennisforums.com/showthread.php?t=65237</a><!-- m -->

Wat vinden jullie?
Reply
zoals t is lijkt t mij persoonlijk t handigst
Reply
Tja, jammer van Blake, maar ik heb geen moment aan hem gedacht na zijn verlies vorige week. Toch weer een matige week, maar wel wat plaatsjes gestegen. Alles op volgende week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik weet dat jullie allemaal vreselijk overtuigd zijn van Monfils, maar hoe ver kan hij hier komen. Hij heeft niet echt een moeilijke loting, maar mij zit meer het fysieke aspect dwars. Vorig jaar deed ie het ook niet echt geweldig op de Grand Slams.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het lijkt me duidelijk dat Monfils 3e ronde van Gonzalez verliest.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Áls Gonzalez de 3e ronde haalt...
Reply
Ik vind het maar klote weer hoor! Wel of geen fedex! Finale haalt ie zowiezo en waarschijnlijk wint ie ook wel het toernooi maar dan betaal je bijna 34 euro per punt... is dat genoeg?

Als roddick de finale verliest dan betaal je maar 22 euro per punt.. maar Roddick is niet te vertrouwen!

Ik was heilig overtuigd voor federer te gaan maar nu twijfel ik alweer... kan ie niet morgen gewoon verliezen :lol:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply


Forum Jump: