The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
Hehe, mooi dat iedereen zichzelf moed in praat door hun spelers te verdedigen. Alle argumentaties kloppen ook wel, maar veel spelers liggen qua niveau zo dicht bij elkaar, je kunt er weinig zinnigs over zeggen. Veel 50-50 potten. Het hangt allemaal af van Nadal/Murray/Sodie en Djoko/Fedex.
Reply
Zo we gaan beginnen vandaag, Hup JANKO (zowel de servische als de oostenrijkse) en hup potito
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup Young en Kamke!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Juist Ad!
Reply
Gaat niet echt goed nog. Geen hup Ajax dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Young eraf zou prima zijn, heb hem lang gehad maar uiteindelijk niet genomen. Kwalificeert zich vaak en bijna altijd eerste ronde er hard af...

Gezwam over Tipsa zijn jetlag...al 15 jaar gewend aan het reizen, vond het al een onzin verhaal...
Reply
Tipsa is flying
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tuurlijk Young! Hup Nollie!
Reply
Ad Wim Wrote:Gaat niet echt goed nog. Geen hup Ajax dan maar.

Achtste finale Europa Cup en je bent er niet bij cry
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Buursweek...
Reply
kooltje Wrote:Young eraf zou prima zijn, heb hem lang gehad maar uiteindelijk niet genomen. Kwalificeert zich vaak en bijna altijd eerste ronde er hard af...

Gezwam over Tipsa zijn jetlag...al 15 jaar gewend aan het reizen, vond het al een onzin verhaal...

Kamke erg ver terug gezakt de laatste tijd net als Querrey.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Young verbaast me positief =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Devvarman gaat ook lekker, mooi!
Reply
Geen livestreams bij dit toernooi???
Reply
Prima dit. Young door en Somdev gaat ook goed.

Buurs heeft geluk met Sweeting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:
Ad Wim Wrote:Gaat niet echt goed nog. Geen hup Ajax dan maar.

Achtste finale Europa Cup en je bent er niet bij cry
Hoor je het jezelf zeggen? :lol:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laten we 't er maar op houden dat je je gelukkig mag prijzen dat je er niet was Ad. Er hadden er trouwens wel meer geen zin had ik 't idee.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waarom? Het was een uur lang heel goed en heel leuk. Sfeer was ook goed. Idiote uitslag, zelden zo geflatteerd.

Maak het even af, Somdev.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ze speelden idd vrij goed maar je gaat toch maar mooi met een kater naar huis als je er zit.

Al die potjes interesseren me nu nog niet. Is eigenlijk alleen belangrijk dat Djoko het toernooi wint en dus Roddick en Federer verslaat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ging nu ook met een kater naar huis, terwijl ik niet in het stadion zat. En uiteraard leeft een 1/8 finale UEFA-Cup niet echt bij een Ajacied, iig niet genoeg om er voor naar het stadion te gaan. Maar dat begrijpen niet-Ajacieden blijkbaar nog steeds niet.

Somdev wint, iig 2 van de 3 die de punten pakken, prima. 81 punten voor die opvulling a 1400 euro, dat lijkt me prima.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ging nu ook met een kater naar huis, terwijl ik niet in het stadion zat. En uiteraard leeft een 1/8 finale UEFA-Cup niet echt bij een Ajacied, iig niet genoeg om er voor naar het stadion te gaan. Maar dat begrijpen niet-Ajacieden blijkbaar nog steeds niet.

Somdev wint, iig 2 van de 3 die de punten pakken, prima. 81 punten voor die opvulling a 1400 euro, dat lijkt me prima.

Deze arrogantie is dan wel weer heel typerend en totaal misplaatst.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heeft weinig met arrogantie te maken. Meer met dat jullie maar steeds niet begrijpen wat het is om Ajax-supporter te zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je gaat toch omdat je graag naar je club gaat of om zo aan te moedigen? Maar dat is mss idd het verschil tussen ajax en echte volksclubs.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geen livestreams zo te horen...
Reply
Roos Wrote:Geen livestreams zo te horen...

Niet belangrijk de komende dagen. Een qualie pakt geloof ik 20 punten extra als ie een potje wint. Een schijntje als je weet dat er volgend weekend om 1000 punten wordt gestreden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En als je gewoon geinteresseerd bent in een pot tennis? Haase - Schuettler? Gaat me niet alleen om dit spel hoor, blijf tennis namelijk altijd gewoon leuk vinden als sport en niet alleen de uitslagenWink
Reply
vanaf zaterdag een stream.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe kan Haase nou van fucking Schuettler verliezen?! Verdomme pas de 1e winstpot van Schuettler in 2011. Wat slecht zeg van Robin...
Anderson gaat er ook af, zeer matig begin dit.

Gelukkig wel Berankis door.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Je gaat toch omdat je graag naar je club gaat of om zo aan te moedigen? Maar dat is mss idd het verschil tussen ajax en echte volksclubs.
Wel grappig uit de mond van iemand die onlangs zijn seizoenkaart heeft opgezegd...

En ik kijk alles, en moedig ze elke wedstrijd aan. Ik ga alleen niet elke wedstrijd naar het stadion. UEFA-Cup is niet echt interessant, totdat je in de kwart/halve finale komt. Net als de KNVB-Beker, die is al helemaal niet interessant. Hooguit geinig om te winnen, maar slechts een troostprijs. Dat zijn prijzen voor clubs als Feyenoord en Utrecht. De competitie en de CL, daar gaat het om.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Prima dit. Young door en Somdev gaat ook goed.

Buurs heeft geluk met Sweeting.

Waarom heb ik geluk met Sweeting?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: