20-02-2013, 12:10 AM
FTM 2013
|
20-02-2013, 12:10 AM
De weekstand 6 seconden.
Ik heb er nog een paar bekeken, lijkt over het algemeen dat pagina's waarbij de db geraadpleegd wordt, lang duren (zeg maar tussen 4 en 8 seconden) en de rest komt binnen 1, hooguit 2 seconden.
20-02-2013, 10:05 AM
de totaalstand bij mij 16 seconden
de rest laadt hij in 2 seconden
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-02-2013, 07:59 PM
Volgens mijn SC wordt Chiel Montagne deze week weekwinnaar. Dat gun ik die jongen wel. Zelf 24e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
20-02-2013, 08:10 PM
Volgens mijn SC wordt Japie 1e, Chiel 13e, ikzelf 16e en CC 27e.
21-02-2013, 10:19 AM
Tennistempel wint bij mij, ikzelf 20e.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
23-02-2013, 01:41 PM
Vol goede moed aan het nieuwe seizoen begonnen. Sta ik in 2 weekjes ineens 1000 punten achter op de top. Toch echt wel m'n best gedaan om goede teams samen te stellen. Al m'n keuzes vallen verkeerd. Zeer frustrerend, en demotiverend dit.
23-02-2013, 01:48 PM
(23-02-2013, 01:41 PM)Vos Wrote: Vol goede moed aan het nieuwe seizoen begonnen. Sta ik in 2 weekjes ineens 1000 punten achter op de top. Toch echt wel m'n best gedaan om goede teams samen te stellen. Al m'n keuzes vallen verkeerd. Zeer frustrerend, en demotiverend dit. ik ken het gevoel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
23-02-2013, 02:25 PM
Ik stond vorig jaar aan het begin 1500 pnt achter...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
23-02-2013, 02:26 PM
Ik heb eigenlijk sinds ik met FTM begon altijd in de top gestaan. Ik weet dus niet wat het is om flink achter te staan, gelukkig.
![]()
23-02-2013, 02:36 PM
23-02-2013, 04:20 PM
Op ad was het met wimbledon zelfs 2000
Ik had op de ao geen djoko en had op zeker 15 man een achterstand van 1000-1500 pnt Ik wil alleen zeggen, dat je vol moet houden
24-02-2013, 11:34 AM
Idd, geef het vooral niet op, we zijn net begonnen! Vorig jaar heel lang rond of buiten de top 20 gebungeld, uiteindelijk nog gestegen tot plek vijf. Ik lig weer op schema, al weer lekker weggezakt na de AO..
24-02-2013, 04:31 PM
(24-02-2013, 11:34 AM)Overdune Wrote: Idd, geef het vooral niet op, we zijn net begonnen! Vorig jaar heel lang rond of buiten de top 20 gebungeld, uiteindelijk nog gestegen tot plek vijf. Ik lig weer op schema, al weer lekker weggezakt na de AO.. Het is echt frustrerend. Laat je Matosevic en Lopez liggen. 480pnt of 680pnt verlies. Laat je Potro schieten in Rotterdam. 500pnt. ![]()
He i’m back, koploper FTM 2018!
24-02-2013, 11:53 PM
Kan D. Nadal even omgezet worden in R. Nadal. dan is hoj iig ook te kiezen..
Al gedaan, zag 'm al! Thanks anyway
06-03-2013, 10:51 PM
Is het niet verstandig de te kiezen Q-spelers al vast onderaan het schema te plaatsen?
Er zijn misschien managers (in andere tijdzones) die hier baat bij hebben.
06-03-2013, 10:59 PM
Staan erbij.
10-03-2013, 07:49 PM
Ik heb de stand pagina aangepast, die moet nu een stuk sneller laden in internet explorer
10-03-2013, 08:00 PM
Klopt inderdaad
![]()
10-03-2013, 11:06 PM
Als je nog IE gebruikt vind ik dat de laad-tijd voor straf verdubbeld moet worden.
![]()
10-03-2013, 11:17 PM
ik gebruik safari
![]()
11-03-2013, 07:51 PM
De stand werkt echter sinds deze update minder goed.
De -1 rang slaat die van week 2 ipv vorige week. Ook geeft ie de rangen voor deze week niet correct weer. De volgorde is wel goed, het nummer alleen niet. Stel je start met de top 25. Je drukt daarna op page 2. Je ziet nu rang 26-50. Druk je vervolgens weer op pagina 1, dan hebben die opeens de rang 51-75 gekregen ipv 1-25 zoals hoort.
11-03-2013, 08:09 PM
Thx voor het melden RDW, allebei zijn gefixed nu
21-03-2013, 08:10 PM
Hoe kan het trouwens dat dancevic te kiezen was?
21-03-2013, 11:04 PM
21-03-2013, 11:06 PM
de laatst mogelijke ranking wordt altijd aangehouden, dus die van afgelopen maandag.
21-03-2013, 11:17 PM
De ranking van vorige week wordt aangehouden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
22-03-2013, 12:36 AM
Ondanks dat het onzin is dat buurs dat nu pas aankaart en hem wel gewoon kiest, klopt dat niet cc. De rest van de spelers heeft namelijk wel de waarde van deze week (18-3) .
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-03-2013, 12:55 AM
Klopt wat Ad zegt. Omdat de week pas op woensdag begon, zijn wel de spelerswaarden van deze week gebruikt. Normaal wordt de db al klaargezet in het weekend terwijl de spelerswaarden pas op maandag geüpdatet worden door de ATP. Bij het updaten is een aantal spelers ten onrechte in de database blijven hangen, waaronder Dancevic. Bedankt voor het opmerken, er wordt naar gekeken.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|