08-02-2011, 06:19 PM
2-0 *30-0!
He i’m back, koploper FTM 2018!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Costa do Sauipe, Rotterdam, San Jose
|
08-02-2011, 06:22 PM
And..... He's back! :8:
08-02-2011, 06:23 PM
Manman, kom je thuis van sporten.. Zie je dat Ferrer weer is heeft lopen falen! Weg top 10 ambitie ](*,)
Blue White Army!
08-02-2011, 06:37 PM
Klasse Thiemo! toch een Nederlander gewonnen (met hulp!)
He i’m back, koploper FTM 2018!
08-02-2011, 06:39 PM
Klasse Thiemo. Maar met heel veel pijn en moeite.
Youzhny zal normaal gesproken het eindstation zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
08-02-2011, 07:19 PM
19:30 gaan de Robins de baan op maar hoelaat starten ze op de andere toernooien?
08-02-2011, 07:38 PM
Dacht rond de klok van 7!
centre court Wrote:Klasse Thiemo. Maar met heel veel pijn en moeite. Wie weet, Youzhny is ook niet echt meer wat het geweest is toch?
Blue White Army!
08-02-2011, 07:47 PM
Stom eigenlijk, Ferrer speelt vanaf volgende week 2 toernooien achter elkaar op gravel en heeft een hoop te verdedigen. Dan gaat ie het hier natuurlijk niet goed doen. Stom, ik wist dit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-02-2011, 07:51 PM
Ad Wim Wrote:Stom eigenlijk, Ferrer speelt vanaf volgende week 2 toernooien achter elkaar op gravel en heeft een hoop te verdedigen. Dan gaat ie het hier natuurlijk niet goed doen. Stom, ik wist dit.Tja je liet je gevoelens voor het beest te ver gaan... Gewoon weer nemen de komende weken...
08-02-2011, 08:00 PM
Petzschner wel 10 punten...
08-02-2011, 08:19 PM
Haggie Wrote:Update: Het kaartje van Scholten is 50% goedkoper geworden om over te nemen. Dan wil ik zijn kaartje wel overnemen. Maar hoe kan ik het kaartje in bezit krijgen, aangezien het via de post al te laat is.
08-02-2011, 08:37 PM
Dat van Scholten was een grap, maar je kunt wellicht wel die van ML overnemen. Maar hoe je dat kaartje in bezit krijgt...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-02-2011, 08:44 PM
Ad Wim Wrote:Dat van Scholten was een grap, maar je kunt wellicht wel die van ML overnemen. Maar hoe je dat kaartje in bezit krijgt... Hoe weet jij of dat een grap is? Maar nee, ik ga donderdag toch, als liefhebber :clown:
08-02-2011, 08:45 PM
Ad Wim Wrote:Stom eigenlijk, Ferrer speelt vanaf volgende week 2 toernooien achter elkaar op gravel en heeft een hoop te verdedigen. Dan gaat ie het hier natuurlijk niet goed doen. Stom, ik wist dit. Tja, dit zijn de dingen waar ik me nooit mee bezig hou, waardoor ik altijd subtop blijf bij FTM.
08-02-2011, 08:50 PM
Ik hou me er normaliter wel mee bezig, maar heb er nu eigenlijk helemaal niet aan gedacht. Gewoon stom.
En tuurlijk weet ik wel dat dit een grap was.
08-02-2011, 08:57 PM
Hup Haase!
08-02-2011, 08:58 PM
Kubot best belangrijk eigenlijk omdat Schwank ook 10x gekozen is. Kubot deed het hier prima vorig jaar vandaar mijn keuze voor hem...
Haase Soderling nog gelijk op...Kom op Zweed!
08-02-2011, 09:01 PM
Dramagame en gebroken...
08-02-2011, 09:05 PM
Soderling haalt aardig niveau gelukkig...Dan wint er van dit schema bijna niemand van hem. Hooguit Cilic, Murray of Tsonga in vorm.
08-02-2011, 09:13 PM
Weer een dramagame van Haase. Teleurstellend tot nu toe. Soderling speelt idd vrij aardig.
08-02-2011, 09:15 PM
Dood publiek ook...moedig die jongen aan...
08-02-2011, 09:17 PM
Service redt hem nog, maar voor de rest is het niks.
08-02-2011, 09:18 PM
Kijk dat is publiek...van 0-40 naar deuce met 3 aces...
08-02-2011, 09:23 PM
Toch geen bagel he?!
08-02-2011, 09:24 PM
pfff, wat speelt soderling goed zeg.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-02-2011, 09:29 PM
Roos Wrote:Petzschner wel 10 punten...Inderdaad, voor het bereiken van de laatste ronde in het kwalificatietoernooi krijgt de speler (en jij dus ook) 10 punten. Die zou Benneteau ook moeten hebben, weet alleen niet of dat hier verwerkt kan worden (want hij staat niet in het schema).
08-02-2011, 09:30 PM
Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer.
08-02-2011, 09:31 PM
Ad Wim Wrote:Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer. waarom wel ferrer, terwijl je voor 1300 meer soderling hebt?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-02-2011, 09:32 PM
Scholten! Wrote:Ik ook niet. Zoek eigenlijk nooit wat op bij het aanvinken (en al helemaal geen HtH's).Ad Wim Wrote:Stom eigenlijk, Ferrer speelt vanaf volgende week 2 toernooien achter elkaar op gravel en heeft een hoop te verdedigen. Dan gaat ie het hier natuurlijk niet goed doen. Stom, ik wist dit.
08-02-2011, 09:34 PM
buurs Wrote:Dat zeg ik toch?Ad Wim Wrote:Soderling toernooiwinnende vorm. Ik had hem eerst, maar vond zijn loting toch te link. Laten we Youzhny ook niet vergeten straks. Maar als ie alle wedstrijden zo speelt, pakt ie het toernooi weer.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|