The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:En als je al die kleintjes hebt, waarom heb je dan Anderson en Berankis niet?
Verder vind ik Dolgo en Tipsa slechte keuzes en snap ik niet dat je Roddick en Isner samen hebt.

Verder nog behoorlijke gokken door qualis te nemen die nog een lastige laatste quali-ronde hadden.
Apart team, buurs, niks voor jou.

Ik werk op dit moment zoveel, dat ik gister niet echt gefocust was.

Heb eigenlijk ook best wel veel risico genomen met die qualies.
Gelukkig hebben ze allemaal gewonnen.

Ik heb het gevoel dat Anderson een terugval gaat krijgen en max 25 gaat halen.
Hij kan nu al verliezen van Russell.

Berankis gaat ook maximaal 25 punten halen denk ik.

Heb iig wel veel belangen de eerste dagen.
Dat is dan wel weer mooi en zal ik dan wel laat voor sport1 blijven zitten...

Dolgo en Tipsa heb ik er als laatste ingezet.
Ik wist niks beters.

Tipsa kan natuurlijk wel winnen van Kamke en de hopeloos uit vorm zijnde Querrey.
Dolgo is onberekenbaar en wellicht wordt Del Potro overschat.
Ik heb iig veel troeven.

Laat het maar een Buurs-week worden! [-o<

Daarom dus geen Anderson.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Je gaat toch omdat je graag naar je club gaat of om zo aan te moedigen? Maar dat is mss idd het verschil tussen ajax en echte volksclubs.
Wel grappig uit de mond van iemand die onlangs zijn seizoenkaart heeft opgezegd...

En ik kijk alles, en moedig ze elke wedstrijd aan. Ik ga alleen niet elke wedstrijd naar het stadion. UEFA-Cup is niet echt interessant, totdat je in de kwart/halve finale komt. Net als de KNVB-Beker, die is al helemaal niet interessant. Hooguit geinig om te winnen, maar slechts een troostprijs. Dat zijn prijzen voor clubs als Feyenoord en Utrecht. De competitie en de CL, daar gaat het om.

Nou ja, voor clubs als Utrecht en Feyenoord? De parkeerplaats staat aardig vol als jullie de troostprijs mogen ophalen de laatste jaren. Daar is natuurlijk ook iets bij voor te stellen, want andere prijzen worden ook in Amsterdam niet meer gepakt.
En je gelooft toch zelf niet dat Ajax ooit nog de CL zal kunnen winnen?
Reply
Nu al wat opvallende uitslagen. Haase maar zeker ook Anderson die volkomen staan te falen, gunstig voor FTM!
Reply
Ad Wim Wrote:Ik ging nu ook met een kater naar huis, terwijl ik niet in het stadion zat. En uiteraard leeft een 1/8 finale UEFA-Cup niet echt bij een Ajacied, iig niet genoeg om er voor naar het stadion te gaan. Maar dat begrijpen niet-Ajacieden blijkbaar nog steeds niet.

Somdev wint, iig 2 van de 3 die de punten pakken, prima. 81 punten voor die opvulling a 1400 euro, dat lijkt me prima.


Spreek even voor jezelf nepsupporter.
Reply
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Je gaat toch omdat je graag naar je club gaat of om zo aan te moedigen? Maar dat is mss idd het verschil tussen ajax en echte volksclubs.
Wel grappig uit de mond van iemand die onlangs zijn seizoenkaart heeft opgezegd...

En ik kijk alles, en moedig ze elke wedstrijd aan. Ik ga alleen niet elke wedstrijd naar het stadion. UEFA-Cup is niet echt interessant, totdat je in de kwart/halve finale komt. Net als de KNVB-Beker, die is al helemaal niet interessant. Hooguit geinig om te winnen, maar slechts een troostprijs. Dat zijn prijzen voor clubs als Feyenoord en Utrecht. De competitie en de CL, daar gaat het om.

Nou ja, voor clubs als Utrecht en Feyenoord? De parkeerplaats staat aardig vol als jullie de troostprijs mogen ophalen de laatste jaren. Daar is natuurlijk ook iets bij voor te stellen, want andere prijzen worden ook in Amsterdam niet meer gepakt.
En je gelooft toch zelf niet dat Ajax ooit nog de CL zal kunnen winnen?
Dat er daar mensen staan, hoeft toch niet te betekenen dat ik me daarmee identificeer? Zou toch wat zijn als ik me zou identificeren met alles dat die idioten doen.
En er zullen genoeg supporters zijn die het prachtig vinden. Echter ik niet, en eigenlijk iedereen in mijn omgeving ook niet. En ik vind ook dat een Ajacied dat hoort te vinden.
Zou toch wat zijn zeg, dat de grootste club van Nederland op de banken zou staan als ze een nationale beker winnen of de kwartfinale van de UEFA-Cup halen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
mindlight Wrote:Nu al wat opvallende uitslagen. Haase maar zeker ook Anderson die volkomen staan te falen, gunstig voor FTM!
Anderson had nog wel een aardige tegenstander, maar Robin heeft eigenlijk alleen de DC als excuus. Maar dat is inmiddels toch ook wel 5 dagen geleden.
Haase valt me wat tegen de laatste weken. Hopelijk komt het weer op het Europese gravel.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima dit. Young door en Somdev gaat ook goed.

Buurs heeft geluk met Sweeting.

Waarom heb ik geluk met Sweeting?
Omdat je al niet wist of hij er uberhaupt door zou komen en daarna een van de makkelijkste spots kreeg.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Prima dit. Young door en Somdev gaat ook goed.

Buurs heeft geluk met Sweeting.

Waarom heb ik geluk met Sweeting?
Omdat je al niet wist of hij er uberhaupt door zou komen en daarna een van de makkelijkste spots kreeg.

Er waren een paar leuke spots voor de Q en heb daarom risico genomen door er 6 te kiezen.

Kans was 75% dat 1 van mijn spelers tegen Granollers moest.
Ook 75% dat 1 tegen Riba moest. Helaas daarmee pech.

Ik geef nu Sweeting, Devvarman en Russell ook nog wel een kans op nog een winstpartij.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hoe kan je in godsnaam verliezen van Schuetler die al 3 jaar met pensioen is.... Vermoeidheid van de Davis Cup zal het wel zijn dan.
Reply
Haase had vooraf aangegeven zich nog nooit zo vermoeid te hebben gevoeld.
Dan kun je zelfs van Schuettler verliezen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Tja, en Bopanna en Devvarman dan bijv? Die hebben ook nog eens twee dagen minder rust gehad...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, en Bopanna en Devvarman dan bijv? Die hebben ook nog eens twee dagen minder rust gehad...

Maar die hebben minder lange partijen gespeeld.

En Devvarman is al weken in vorm.
Dat maakt ook wel uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ik vind het dus geen excuus om van Schuettler te verliezen. Ga dan niet. Een betere draw is er bijna niet.
En in Holland Sport op maandag zei hij nog dat ie zich prima voelde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hier was ik dus al bang voor. Domme Mannarino genomen en geen qualies. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Wat dom!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Dat is meestal een beetje verschuilen achter de realiteit. Hij kan ook zeggen dat hij er op dit moment helemaal niks van kan en dat het totaal geen zin heeft om mee te doen in Indian Wells, maar dat kun je niet maken t.o.v. je sponsors, fans, crew e.d. Undecided
Reply
Een echte fan staat er altijd voor zijn club zoals die 30.000 man die er gisteren wel waren. Ad : je bent een enorme arrogante namaak supporter! bah! Ik typeer Ajacieden : Voorop lopen als het goed gaat en afkeren als het minder gaat. Gadver wat heb ik een hekel die jodenclub! 30.000 man gisteren wat nou grootste club van Nederland... Zo dat moest er effe uit!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Haha, bedankt he. Treurmuis.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Stille Wrote:Een echte fan staat er altijd voor zijn club zoals die 30.000 man die er gisteren wel waren. Ad : je bent een enorme arrogante namaak supporter! bah! Ik typeer Ajacieden : Voorop lopen als het goed gaat en afkeren als het minder gaat. Gadver wat heb ik een hekel die jodenclub! 30.000 man gisteren wat nou grootste club van Nederland... Zo dat moest er effe uit!
Bij PSV en Twente zaten er minder...
Baalwedstrijd bij Ajax, ongelofelijk dat Cvitanich niet wordt ingebracht
Reply
Laat die Stille joh, pure onzin en frustratie dat ie post.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Frustratie?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Daar lijkt het wel op.
Gelukkig geef je impliciet wel toe dat het onzin was.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik geef helemaal niets toe, je praat zelf onzin. Ik snap alleen niet hoe je bij frustratie komt. Net in de periode dat mijn eigen cluppie eredivisie speelt en hoogtijdagen viert
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Lees net dat Tipsarevic maar 6 punten op zijn eigen serve games heeft verloren :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Luuk de Jong Notworthy
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hij is nu ook favoriet tegen Querrey en met Nando weet je het ook nooit [-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
mindlight Wrote:
Ad Wim Wrote:
centre court Wrote:Je gaat toch omdat je graag naar je club gaat of om zo aan te moedigen? Maar dat is mss idd het verschil tussen ajax en echte volksclubs.
Wel grappig uit de mond van iemand die onlangs zijn seizoenkaart heeft opgezegd...

En ik kijk alles, en moedig ze elke wedstrijd aan. Ik ga alleen niet elke wedstrijd naar het stadion. UEFA-Cup is niet echt interessant, totdat je in de kwart/halve finale komt. Net als de KNVB-Beker, die is al helemaal niet interessant. Hooguit geinig om te winnen, maar slechts een troostprijs. Dat zijn prijzen voor clubs als Feyenoord en Utrecht. De competitie en de CL, daar gaat het om.

Nou ja, voor clubs als Utrecht en Feyenoord? De parkeerplaats staat aardig vol als jullie de troostprijs mogen ophalen de laatste jaren. Daar is natuurlijk ook iets bij voor te stellen, want andere prijzen worden ook in Amsterdam niet meer gepakt.
En je gelooft toch zelf niet dat Ajax ooit nog de CL zal kunnen winnen?
Dat er daar mensen staan, hoeft toch niet te betekenen dat ik me daarmee identificeer? Zou toch wat zijn als ik me zou identificeren met alles dat die idioten doen.
En er zullen genoeg supporters zijn die het prachtig vinden. Echter ik niet, en eigenlijk iedereen in mijn omgeving ook niet. En ik vind ook dat een Ajacied dat hoort te vinden.
Zou toch wat zijn zeg, dat de grootste club van Nederland op de banken zou staan als ze een nationale beker winnen of de kwartfinale van de UEFA-Cup halen...

Eigenlijk zouden ze mensen zoals jij ook gewoon moeten weren bij de wedstrijden die 'er wel toe doen'. Dit soort idioten verdienen het niet om er bij die wedstrijden wel bij te zijn. Wat een belachelijke instelling zeg.
Reply
Mac, ik vrees dat jij niet begrijpt wat het is om Ajacied te zijn.
Reply
Ik denk als Excelsior tegen Spartak Moskou speelt, dat deze wedstrijd ook niet uitverkocht zal geraken... :-"
Reply
mindlight Wrote:Mac, ik vrees dat jij niet begrijpt wat het is om Ajacied te zijn.
Dat is het waarschijnlijk, of hij slaat de plank mis.
Hij gebruikt iig hetzelfde onzinargument als Stille, dat je in het stadion moet zitten om een echte fan te zijn.

Als je dat al als argument wilt gebruiken, denk ik eerder dat je een echte fan bent als je er zit tegen VVV dan bij een 'belangrijke' wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ada ga jij alleen naar wedstrijden als je weet dat ze 90% zeker kunnen winnen ofzo?
Dan kan je in een polonaise naar huis lopen zeker.........
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply


Forum Jump: