The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Zagreb / Santiago / Johannesburg
ja dat komt omdat die kut cilic al veel te ver was gekomen
Reply
Ik ken trouwens iemand van het forum die ook een keer met zijn hand tegen een muur sloeg ....

Mijn schade van een paar jaar FTM :
2 verrotte toetsenborden, tig kapotte pennen, 2 kapotte afstandsbedieningen en 1 telefoon die er op eens mee stopte

Nog meer mensen met ervaringen zoals deze? Ad : jij had toch ook een keer lichamelijke schade?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kom Roffa we gaan met pauze (zoals al de hele dag Big Grin)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
leukt me een goed idee als je je maar inhoud want robert verliest gewoon bereid je er maar vast op voor
Reply
roffaboy Wrote:leukt me een goed idee als je je maar inhoud want robert verliest gewoon bereid je er maar vast op voor

lijkt Tongue
Reply
En dan zegt Stille vorige week tegen ons dat we moeten gaan werken Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zijn Stille en Roffa serieus collega's? Undecided Hoe moet dat nou als Fatima weer eens bij jullie op kantoor komt? Wie mag er dan eerst?

En FTM is natuurlijk al tijden een manier van leven.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
This Marchenko is good.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Marchenko is een absolute held, altijd al geweest :-({|=
Reply
Over helden van ML gesproken. Ljubicic tegen Clement is next. :eeeek:

Dat wordt nog een lastig potje voor Ljubo, Clement kan indoor nog steeds goed mee.

Robert laat zich flink wegspelen door fucking vd Merwe maar werkt voorlopig alle bps weg.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat mag Ljubicic natuurlijk nooit verliezen, en zal hij ook niet gaan doen denk ik, hij is redelijk on fire.
Reply
Van der Merwe de kansen, Robert de set. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Zijn Stille en Roffa serieus collega's? Undecided Hoe moet dat nou als Fatima weer eens bij jullie op kantoor komt? Wie mag er dan eerst?

En FTM is natuurlijk al tijden een manier van leven.

Fatima heeft meerdere gaten Big Grin Maar de baas heeft ons in de gaten dus we gaan effe het forum verlaten
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:
centre court Wrote:Zijn Stille en Roffa serieus collega's? Undecided Hoe moet dat nou als Fatima weer eens bij jullie op kantoor komt? Wie mag er dan eerst?

En FTM is natuurlijk al tijden een manier van leven.

Fatima heeft meerdere gaten Big Grin Maar de baas heeft ons in de gaten...

Ik vind deze 2 zinnen vlak achter elkaar wel heel vies klinken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:
centre court Wrote:Zijn Stille en Roffa serieus collega's? Undecided Hoe moet dat nou als Fatima weer eens bij jullie op kantoor komt? Wie mag er dan eerst?

En FTM is natuurlijk al tijden een manier van leven.

Fatima heeft meerdere gaten Big Grin Maar de baas heeft ons in de gaten dus we gaan effe het forum verlaten
Dit klinkt net als twee kleine kinderen die kattenkwaad aan het uithalen zijn, maar hun moeder heeft ze betrapt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse TB-koning! =D>
Reply
Lekker, Melzer, Ljubicic en Marchenko! En Robert! Phau eruit is ook lekker!

Capdeville, Monfils, Schwank, Cilic en Bellucci ook nog een beetje rapido eruit en ik heb gewoon een prima weekje!
Monfils kan nog wel eens een aardige pain in the ass blijken deze week. Wilde hem graag maar dat kostte teveel kleintjes.
Reply
Monfils, Gonzo en Cilic niet winnen en ik ben tevreden. Gonzo wel 250 punten ingecalculeerd nu. Dat afgezet tegen die kleintjes die ik daar voor heb kan ik maar 100 tot 200 punten verliezen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het lijkt me erg sterk dat Cilic de tank alweer heeft opgeladen. Hij zal wellicht sowiezo willen spelen in eigen land, maar ik zie hem er snel de brui aan geven. Ook al omdat hij al een 250 event heeft gewonnen dit jaar, hij heeft een finale achter de hand dus kan zijn ranking slechts 100 zakken (titelverdediger). Dan heeft hij het hele jaar nog om een 250 event te winnen.
Reply
Ik heb Troicki en Kuku beide, ondanks dat Troicki meer is gekozen ben ik voor hem, dat laffe managen om Kuku te nemen mag best worden afgestraft. Ad heeft geen Troicki, dus die zal dit wel winnen.
Reply
Ik ben ook gewoon voor Troicki, hij moet het gat opvullen dat Tipsa achter heeft gelaten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat loop je nou toch allemaal te zwetsen? Is dit ook weer ene poging grappig te zijn? Of verveel je je gewoon?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Troicki wint in 2 setjes.
Veic-Karlovic 2-0. Icon_evil Jij moet verdorie Cilic pakken lul.
Lopez-Kavcic 6-2.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Oh ja anders blesseer je jezelf effe. Karlovic wordt weggetikt door Veic en die valt lelijk en krijgt nu midden in de game een medical
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
centre court Wrote:Troicki wint in 2 setjes.
Veic-Karlovic 2-0. Icon_evil Jij moet verdorie Cilic pakken lul.
Lopez-Kavcic 6-2.

tip van de dag?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Troicki wint in 2 setjes.
Veic-Karlovic 2-0. Icon_evil Jij moet verdorie Cilic pakken lul.
Lopez-Kavcic 6-2.

tip van de dag?

Ik moet zo iets inderdaad ook helemaal niet doen. Icon_twisted
Maar goed dat ik ooit heel snel gestopt ben met gokken op tenniswedstrijden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:Oh ja anders blesseer je jezelf effe. Karlovic wordt weggetikt door Veic en die valt lelijk en krijgt nu midden in de game een medical
En weer gezeik om niets, Veic verliest bijna geen punt op service sindsdien.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Wat zei je Ad, OPGAVE ! Karlovic stond geen bal goed te raken, die Veic kon gewoon niet bewegen.

Ga nu maar weer verder een opmerking zoeken om me af te zeiken
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Mensen met Ivo komen hier echt goed weg want die Veic was gewoon een klasse beter voor dat ie viel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Mensen met Ivo komen hier echt goed weg want die Veic was gewoon een klasse beter voor dat ie viel

die snap ik niet.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: