The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2010
Dat was het dan vwb Tursunov, zonde!
Reply
Hoeveel mps miste Prz daar nou op eigen service? Daar gaat ie toch niet weer hè.cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En hij verliest uiteraard de tb, dit zie je van mijlenver aankomen. Ik krijg wel echt medelijden met die jongen. Weer zo'm choke in zo'n belangrijke wedstrijd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hmm wat een verrassing. PHM laat zien dat hij mentaal tot de groten der aarde behoort! Notworthy
Reply
De koning doet het weer Notworthy

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HJYx8n5mhjY[/youtube]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha.. Geweldig! =D>
Reply
Met mijn 3000e bericht feliciteer ik Fedex met dit geweldige punt, hier ben je toch liefhebber voor. Op naar de 1000 punten!
Reply
Inderdaad geniaal!
Reply
Bij Federer is het geniaal, terwijl iedere speler weleens zo'n bal slaat.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wil ik ze graag van de top 50 van de ATP allemaal even van je zien.....

Danku!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Ik vind het ook geniaal, prachtig om te zien. Ook die kop van Dabul. :Big Grin
Verder erg goede 1e dag. Troefje Ball wint zijn 1e ronde en heeft ook kansen tegen Montanes. Op Kendrick na alle spelers door.
Thiemo heeft het goed voor elkaar met Dodig in de 2e ronde en Soderling in de 3e.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thiemo heeft idd kansen. Dodig moet echt kunnen en dan stunten tegen een Soderling die niet in topvorm is.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik zou het zeer knap vinden als Thiemo ook 5 sets op het niveau van Haider zou kunnen spelen, en dat is wel het minste dat nodig is. Uiteraard hoop ik van harte dat Thiemo die pot wint, maar ik zie het niet gebeuren.
Reply
Waarschijnlijk verliest hij weer 1 of meer TB's tegen een top 10 speler. Zou niet de eerste keer zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Bakker heeft 10% kans tegen Soderling.

Bakker speelt te afwachtend, waardoor Soderling continue kan dicteren.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Precies Buurs
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik wil eerst ff zien of thiemo wel van dodig gaat winnen.
Reply
roffaboy Wrote:Ik wil eerst ff zien of thiemo wel van dodig gaat winnen.

daar gaan we, zo chauvanistisch als we zijn, maar even vanuit! :wink:

Voor FTM zou een overwinning van Thiemo op Robin DODELIJK zijn, maar lekker belangrijk!! :-({|=
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Wees blij met de 45 pnt van Soderling Hagje \Big Grin/
Reply
Scholten! Wrote:Wees blij met de 45 pnt van Soderling Hagje \Big Grin/

met minder dan 2000 punten neem ik geen genoemen natuurlijk. Soderling-Ljubicic finale.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Over drie kwartier iig Bagha en Gulbis op de baan, twee mooie troeven.
Reply
Op het programma zometeen:

benieuwd naar de volgende potten:
Lopez - Giraldo
Chardy - Gulbis

niet benieuwd naar de volgende potten:
Nieminen - Gimeno
Baghdatis - Clement
Cuevas - Silva
Schuettler - Paire
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Scholten! Wrote:Over drie kwartier iig Bagha en Gulbis op de baan, twee mooie troeven.

Denk dat je blij mag zijn met 50-50 OSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Chardy kan een latige opponent zijn, mits hij een goeie dag heeft en dat weet je bij hem nooit. Clement-Bagha lijkt me toch echt een formaliteit. Giraldo heeft kansen tegen Lopez, hoewel hij de laatste 1,5 maand wat aan het verzwakken is. Lopez is echter ook een zak stront. Weet niet wie zei dat Lopez zo mooi speelde, maar heb in R'dam gezien dat het geen publieksspeler is.
Reply
Scholten! Wrote:Chardy kan een latige opponent zijn, mits hij een goeie dag heeft en dat weet je bij hem nooit. Clement-Bagha lijkt me toch echt een formaliteit. Giraldo heeft kansen tegen Lopez, hoewel hij de laatste 1,5 maand wat aan het verzwakken is. Lopez is echter ook een zak stront. Weet niet wie zei dat Lopez zo mooi speelde, maar heb in R'dam gezien dat het geen publieksspeler is.

Giraldo gaat ook winnen. Heb 'm bij Stille nog getipt, maar hij heeft er niets mee gedaan :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille heeft de tip wel doorgegeven en ik sla die raad natuurlijk niet in de wind. Verder benieuwd naar helden Paire en Cuevas
Reply
Klasse ML. Hij pastte helaas niet in mijn team, hij had er eigenlijk wel in moeten staan #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Stille heeft Giraldo toch ook? Lopez is natuurlijk een held, zeker op gras. Baghdatis gaat absoluut geen probleem hebben met die ouwe lul, Gulbis wellicht wat meer met Chardy. Als ie nou hier eens door komt zie ik hem een hele diepe run maken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lekker diep ja, heerlijk.
Reply
centre court Wrote:Stille heeft Giraldo toch ook? Lopez is natuurlijk een held, zeker op gras. Baghdatis gaat absoluut geen probleem hebben met die ouwe lul, Gulbis wellicht wat meer met Chardy. Als ie nou hier eens door komt zie ik hem een hele diepe run maken.

Te snel door zijn team heen gekeken. Ik voel dat dit een gouden (dronken op de kermis) tip wordt. :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: