The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Tennis Manager 2006
centre court Wrote:Bij mij zal vooral de keuze voor Henman hoongelach opleveren, maar wilde toch nog een kleine verzekering voor een snelle nederlaag van Federer hebben. Daarnaast is en blijft ie goed op gras en is ie maar 530 euro. Hopelijk pakt ie sowieso de 7 punten. Dan leidt ik zeker niet veel verlies op andere spelers van rond de 500 euro die ik anders ipv hem had gekozen.
Mijn troef is Lopez, mits in vorm, kanshebber in 't 4e kwart, maar hou ook zeker rekening met een 1e ronde exit tegen Ljubicic.
Ik lach je niet uit om Henman, maar ik vind het niet slim. Soderling is al een lastige klant en Federer is natuurlijk eindstation. Als je graag 7 punten wilt, kun je wel andere spelers vinden.
Lopez vind ik moedig en leuk. Ik heb daar al Gimelstob en Tursunov, maar Feliciano was ook een optie. Als Ivan op niveau serveert, zal het alleen heel lastig worden om van hem te winnen. Bovendien kwakkelt Lopez dit seizoen gewoon enorm, vorige week verloor hij nog van Bjorkman. Ik heb Gimelstob genomen, omdat die vrij zeker is van 7 punten en goed op gras is. Tursunov lijkt me echte rin dat stuk gewoon door te komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik hield iets van 535 euro over geloof ik. Daar kon ik er dus geen 2 meer voor krijgen. Heb bij Henman wel een goed gevoel. Uiteraard ben ik wel gewoon voor Federer als ze in de 2e ronde tegen elkaar spelen. Maar mocht er onverhoopt iets mis gaan, dan hoop ik Henman nog te hebben. En ach.. die andere goedkope spelertjes halen ook niet allemaal 15 punten. En van wie ik dat wel verwacht heb ik wel in m'n team(kohlschreiber, norman, fish).
Bij jou Hernych bijv. is de kans op 1 punt wel erg groot met Berdych als tegenstander.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De kans is aanwezig, maar mijns inziens niet erg groot.
Als Hernych speelt zoals in de tweede en derde set van de finale tegen Ancic, maakt hij een goede kans. Berdych kan vooral serveren en daar heeft Hernych wel een antwoord op, hebben we gezien.
En zoals ik al zei, schakelde Hernych vorig jaar Blake uit en verloor maar nipt van Hewitt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Je hoeft mij niet te vertellen wat Hernych allemaal op gras kan Ad. Dat heb ik vorige week heel uitgebreid geanalyseerd. :8:
Ik vind Berdych ook al zo'n talent die gewoon op alle ondergronden goed is. Jammer dat ie al zo duur is anders had ik 'm echt vaker gekozen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Daarom heb ik hem ook genomen. Kans op 1 punt, maar ook kans op 30 punten. Gemiddeld dus 15 punten voor 500 euro en dat is niet slecht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat gaat alleen op als je hernych-berdych schat op 50-50. dat doe ik niet en jij blijkbaar wel. we zullen 't wel zien ad.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Jongens, ik zie nu jullie naam weer akelig vaak voorbij komen. En heeeeey.. verkeerde topic! Icon_twisted
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Bedankt voor de sheet, Haggeman. Zeg verder maar niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga jij nou maar studeren :wink: ..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Één van ons 2 verdiend 't om het 1e bericht op de 100e pagina van dit topic te hebben. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik ik ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hè shit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En dan ga ik er mee vandoor.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
als 2 kleine jongetjes vechten om het bericht, loopt de 3e ermee weg :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Jammer man :razz:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En het rijmt trouwens ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
En daarnaast was dit geen irritante discussie haggie. daarvoor hebben we idd ons eigen topic. :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie gaat deze week trouwens scoren met Falla. =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Juist. Dit was gewoon een hele redelijke discussie over spelers in ons team.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Falla moet Davydenko toch kunnen hebben lijkt me?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
centre court Wrote:Haggie gaat deze week trouwens scoren met Falla. =D>
Je bedoelt die Colombiaan die eigenlijk alleen maar op gravel kan tennissen en dat niet eens goed?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Juist. Dit was gewoon een hele redelijke discussie over spelers in ons team.


een inhoudelijk discussie zoals die eigenlijk door meerdere mensen gevoerd zou moetten worden, ipv door alleen ad en mij. Licht jou keuzes ook eens toe haggeman.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Haggie Wrote:Falla moet Davydenko toch kunnen hebben lijkt me?!
Zo slecht is Davy ook weer niet!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:
Ad Wim Wrote:Juist. Dit was gewoon een hele redelijke discussie over spelers in ons team.


een inhoudelijk discussie zoals die eigenlijk door meerdere mensen gevoerd zou moetten worden, ipv door alleen ad en mij. Licht jou keuzes ook eens toe haggeman.
Sinds we dat topic hebben geopend, zijn we het wel verrassend vaak met elkaar eens.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Of ik Smile
Reply
Als davy onverhoopt mag opgeven tegen Falla, dan pakt Kohlschreiber 'm. Maar dan heb je al wel 10 punten. Icon_twisted
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Lopez moet het gaan doen, dat is een fijne kerel.. die ik weleens een keertje aan de zijkant van een veld heb uitgescholden en toen een racket naar me kreeeg toegegooid. :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En hem dan toch nog nemen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
joepie
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Moet jij niet op de bruiloft van Jordi zijn Cruijff?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: