02-02-2005, 01:45 AM
Lamme Lennie zucht...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Newbie Vraag
|
02-02-2005, 01:45 AM
Lamme Lennie zucht...
02-02-2005, 01:58 AM
Ja Moker! Nu is je laatste plekje vrijheid op het forum ook ingenomen door LL. Misschien kunnen jullie hierdoor wel vrienden worden. :roll: Haha, als ik eraan denk moet ik zelf al lachen.
Kay Bleeker (5937)
Hattrick - Xyon United (213524)
02-02-2005, 02:12 AM
Inderdaad, maar op het Hattrick forum ben ik een heel ander mens )
02-02-2005, 09:23 AM
Dat zou ik maar blijven want hier lezen de admins alles.
LL en Davy welkom!
02-02-2005, 10:27 AM
wat een warmte zeg!!! nou ik ga mijn team er maar bijpakken.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
02-02-2005, 10:32 AM
Jouw 19 spelers
Adrie Kluin TSI = 300 , 28 jaar, zwak in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider Conditie: zwak Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: matig Anthony Dalemans TSI = 200 , 21 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar] Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig Bengt Lansink TSI = 590 , 26 jaar, redelijk in vorm Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Snel] Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: goed Chiel Beugels TSI = 0 , 54 jaar, zwak in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Christian Schalij TSI = 990 , 19 jaar, goed in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: matig Dolf Koppen TSI = 270 , 25 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig Dorian van der Heide TSI = 250 , 28 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Technisch] Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: rampzalig Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Eelke Klop TSI = 50 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Fabian van de Garde TSI = 1 000 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig Jean-Marc van Kessel TSI = 110 , 23 jaar, waardeloos in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos Joris Jacobs TSI = 790 , 25 jaar, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Technisch] Conditie: zwak Keepen: zwak Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Kas Hensgens TSI = 1 170 , 27 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Technisch] Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: goed Spelhervatting: goed Merlijn Hurkmans TSI = 0 , 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Milko de Gruyter TSI = 1 440 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig Omer Paar TSI = 40 , 30 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Krachtig] Conditie: slecht Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Perry Mudhoen TSI = 160 , 24 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snel] Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Rembrandt van Leur TSI = 250 , 22 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk Theunis Arts TSI = 220 , 26 jaar, waardeloos in vorm Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar] Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Thom van Rie TSI = 60 , 31 jaar, waardeloos in vorm Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
02-02-2005, 11:00 AM
Hey Davydoff, welkom, weet je inmiddels al wat je gaat trainen? Ik zal zo een uitleg geven over je spelers!
02-02-2005, 11:06 AM
Tan Wrote:Hey Davydoff, welkom, weet je inmiddels al wat je gaat trainen? Ik zal zo een uitleg geven over je spelers! Hey Tan, nou ik wist niet wat ik moest trainen.... maar ik denk altijd maar als je niet kan scoren kan je ook niet winnen. Ik heb dus voor scoren gekozen.
02-02-2005, 11:08 AM
Antidote Wrote:Schrijf je ook in de topic sd ht deelnemers met je teamnaam en teamid. Wat is dit?
02-02-2005, 11:08 AM
Jouw 19 spelers
Adrie Kluin Vleugelspeler TSI = 300 , 28 jaar, zwak in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider Conditie: zwak Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: matig Anthony Dalemans Vleugelspeler TSI = 200 , 21 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar] Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig Bengt Lansink Centrale middenvelder TSI = 590 , 26 jaar, redelijk in vorm Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Snel] Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: goed Chiel Beugels Coach TSI = 0 , 54 jaar, zwak in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Christian Schalij Centrale Middenvelder, zet hem als aanvallend neer zou ik zeggen. Leuke speler voor een beginnend team vind ik TSI = 990 , 19 jaar, goed in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: matig Dolf Koppen Verdediger TSI = 270 , 25 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig Dorian van der Heide Middenvelder TSI = 250 , 28 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Technisch] Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: rampzalig Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Eelke Klop Ontslaan TSI = 50 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Fabian van de Garde Speler die heel allround is. TSI = 1 000 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig Jean-Marc van Kessel Ontslaan TSI = 110 , 23 jaar, waardeloos in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos Joris Jacobs Je keeper denk ik. MAar zijn hoofdstat keepen is te weinig. Ga voor een redelijke keeper en houd deze tot die tijd. Daarna de laan uitsturen TSI = 790 , 25 jaar, goed in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Technisch] Conditie: zwak Keepen: zwak Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Kas Hensgens Spits TSI = 1 170 , 27 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Technisch] Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: goed Spelhervatting: goed Merlijn Hurkmans Ontslaan TSI = 0 , 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Milko de Gruyter Zeer allround weer TSI = 1 440 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig Omer Paar Ontslaan TSI = 40 , 30 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Krachtig] Conditie: slecht Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Perry Mudhoen Ontslaan TSI = 160 , 24 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snel] Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Rembrandt van Leur TSI = 250 , 22 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk Theunis Arts Verdediger TSI = 220 , 26 jaar, waardeloos in vorm Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar] Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Thom van Rie Ontslaan TSI = 60 , 31 jaar, waardeloos in vorm Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig Moet je zeggen dat je redelijk geluk hebt gehad met je selectie zeg. Best wel leuke spelers er tussen :
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
02-02-2005, 11:11 AM
Thanks Jansoe. Maar nu ontsla ik die spelers en dan? Meteen nieuwe gaan kopen??? kost me dat geen klauwen vol met geld
02-02-2005, 11:12 AM
hij wel
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
02-02-2005, 11:13 AM
Davydoff Wrote:Thanks Jansoe. Maar nu ontsla ik die spelers en dan? Meteen nieuwe gaan kopen??? kost me dat geen klauwen vol met geld Nou degene waar ik achter heb gezet ontslaan, voegen niets toe. Ze kosten je dus alleen maar loon en dat is weggegooid geld. Je moet (zoals anderen hier ook al zeggen) eerst kijken welke linie je wil gaan trainen :
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
02-02-2005, 11:16 AM
Jansoe Wrote:Ik zou ze niet allemaal onstslaan >Davydoff Wrote:Thanks Jansoe. Maar nu ontsla ik die spelers en dan? Meteen nieuwe gaan kopen??? kost me dat geen klauwen vol met geld Adrie Kluin = een vleugelspeler(zijkant van je middenveld, je kan hem aanvallend zettten) TSI = 300 , 28 jaar, zwak in vorm Heeft slecht ervaring en is een matig leider Conditie: zwak Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: matig Anthony Dalemans = een vleugelspeler(zijkant van je middenveld, je kan hem aanvallend zettten) TSI = 200 , 21 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider [Onvoorspelbaar] Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig Bengt Lansink = je teamleider(later meer daarover), een middenvelder, kan je op aanvallend zetten, tevens degene die je de spelhervattingen dient te nemen TSI = 590 , 26 jaar, redelijk in vorm Heeft slecht ervaring en is een redelijk leider [Snel] Conditie: matig Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: goed Chiel Beugels = je coach TSI = 0 , 54 jaar, zwak in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider Conditie: waardeloos Keepen: waardeloos Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Christian Schalij = een middenvelder, kan je op aanvallend zetten TSI = 990 , 19 jaar, goed in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: matig Spelhervatting: matig Dolf Koppen = verdediger TSI = 270 , 25 jaar, matig in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: rampzalig Dorian van der Heide = een middenvelder TSI = 250 , 28 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een zwak leider [Technisch] Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Positiespel: redelijk Passen: rampzalig Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Eelke Klop = vleugelspeler TSI = 50 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Fabian van de Garde = een alleskunner, ik zou hem in de spits zetten. TSI = 1 000 , 23 jaar, zwak in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een rampzalig leider Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: matig Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig Jean-Marc van Kessel = een vleugelspeler of spits, TSI = 110 , 23 jaar, waardeloos in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: waardeloos Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos Joris Jacobs TSI = 790 , 25 jaar, goed in vorm= je keeper, maar is eigenlijk helemaal niets. Probeer een redelijk keeper met minstens slecht ervaring aan te schaffen Heeft slecht ervaring en is een matig leider [Technisch] Conditie: zwak Keepen: zwak Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig Kas Hensgens = je beste speler spits, ik zou hem verkopen voor 125.000 als ik jou was. TSI = 1 170 , 27 jaar, slecht in vorm Heeft zwak ervaring en is een slecht leider [Technisch] Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: waardeloos Passen: slecht Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk Scoren: goed Spelhervatting: goed Merlijn Hurkmans = helemaal niets > ontslaan! TSI = 0 , 17 jaar, redelijk in vorm Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: waardeloos Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: waardeloos Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos Milko de Gruyter TSI = 1 440 , 23 jaar, zwak in vorm = een alleskunner, probeer deze te verkopen voor 100.000 Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: redelijk Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig Omer Paar TSI = 40 , 30 jaar, slecht in vorm = niets eigenlijk , voorlopig je reservespits Heeft zwak ervaring en is een matig leider [Krachtig] Conditie: slecht Keepen: waardeloos Positiespel: zwak Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Perry Mudhoen = nog een aanvallende vleugelspeler. TSI = 160 , 24 jaar, slecht in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een matig leider [Snel] Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: matig Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht Rembrandt van Leur = nog een aanvallende vleugelspeler TSI = 250 , 22 jaar, redelijk in vorm Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider [Krachtig] Conditie: matig Keepen: rampzalig Positiespel: rampzalig Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: waardeloos Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk Theunis Arts= een verdediger TSI = 220 , 26 jaar, waardeloos in vorm Heeft slecht ervaring en is een slecht leider [Onvoorspelbaar] Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Thom van Rie = een middenvelder(aanvallend) TSI = 60 , 31 jaar, waardeloos in vorm Heeft matig ervaring en is een waardeloos leider Conditie: redelijk Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: matig Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig Conclusie je hebt veel aanvallende vleugelspelers. Veel middenvelders en relatief weinig spitsen. Ik zou als ik jou was eerst een redelijk coach met slecht leiderschap aanschaffen en je huidige coach ontslaan. Daarnaast een redelijke keeper met minstens slecht ervaring kopen, voor rond de 30.000!
02-02-2005, 11:19 AM
k heb nog een keeper met redelijk keepen en slecht ervaring te koop staan davy
en nog een spits met redelijk scoren
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
02-02-2005, 11:23 AM
Oh ja, ik zou deze week conditie trainen! Aangezien je maar 1 wedstrijd speelt, en zo toch wel al je spelers training krijgen deze week.
02-02-2005, 11:30 AM
Tan Wrote:Oh ja, ik zou deze week conditie trainen! Aangezien je maar 1 wedstrijd speelt, en zo toch wel al je spelers training krijgen deze week. ik speel vanavond een oefenwedstrijd.
02-02-2005, 11:31 AM
bocaloca Wrote:k heb nog een keeper met redelijk keepen en slecht ervaring te koop staan davy wat moet je ervoor hebben? :wink:
02-02-2005, 11:32 AM
En als je spitsen wil gaan trainen, speel je wedstrijd van vanmiddag dan in een 3-4-3 opstelling. Dit kun je bij 'wedstrijden' en 'orders' aanpassen door bijvoorbeeld één van je verdedigers te posteren als 'extra aanvaller'. Zo kan je team alvast enige ervaring opdoen met deze opstelling, die uitermate geschikt is voor een spitsentrainer.
02-02-2005, 11:36 AM
Sjeffer Wrote:En als je spitsen wil gaan trainen, speel je wedstrijd van vanmiddag dan in een 3-4-3 opstelling. Dit kun je bij 'wedstrijden' en 'orders' aanpassen door bijvoorbeeld één van je verdedigers te posteren als 'extra aanvaller'. Zo kan je team alvast enige ervaring opdoen met deze opstelling, die uitermate geschikt is voor een spitsentrainer. bedankt voor de tip! das een goeie!
02-02-2005, 11:40 AM
Davydoff Wrote:bocaloca Wrote:k heb nog een keeper met redelijk keepen en slecht ervaring te koop staan davy die keeper staat voor morgen om 8.34 op de TL hoogste bod tot nu toe is 22K Spits gaat eruit vanavond voor 15K tot nu toe
02-02-2005, 02:43 PM
Erm als je spitsen gaat kopen davy koop dan vooral jonge spitsen want die kan je trainen...17 // 18 jaar....
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
02-02-2005, 02:48 PM
ligt eraan welke linie die traint
02-02-2005, 02:59 PM
Hij heef al aangegeven scoren te trainen. Davydoff je krijgt de volgende opdracht mee...
Koop 6 spitsen van 17 of 18 jaar met redelijk scoren en minimaal zwak tot redelijk passen. :wink:
02-02-2005, 03:03 PM
Moker_SD Wrote:Hij heef al aangegeven scoren te trainen. Davydoff je krijgt de volgende opdracht mee... Denk dat hij daar geen geld voor heeft!
02-02-2005, 03:05 PM
hehe nee je moet naar 18jaar redelijk gaan zoeken of 17 jaar matig.
02-02-2005, 03:06 PM
Kan ook inderdaad.
02-02-2005, 03:22 PM
oke dan!
En wat moet ik doen qua personeel? Ik heb nu een woordvoerder, een fysio en een assistent trainer.... ik heb 20000 in mijn jeugd gepropt en nog niets aan mijn stadion gedaan.
02-02-2005, 03:27 PM
1 keeperstrainer
9 assistent trainers voorlopig
02-02-2005, 03:30 PM
Davydoff Wrote:oke dan! Heb je al een jeugdpull gedaan? Misschien kan je met de opbrengst daarvan(leest een 17jarige uitstkend scoren) wel iets heel leuks doen :wink: |
« Next Oldest | Next Newest »
|