The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "" - Line: 1584 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1584 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 203 usergroup_displaygroup
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions.php 1588 errorHandler->error_callback
Warning [2] Trying to access array offset on value of type null - Line: 1588 - File: inc/functions.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
File Line Function
Warning [2] Undefined array key "useravatar" - Line: 6 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 6 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
Warning [2] Undefined array key "userstars" - Line: 11 - File: inc/functions_post.php(934) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php(934) : eval()'d code 11 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 934 eval
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Vit - Ajax
Fabian Wrote:Arneppers zijn verder nog nepper dan nep, lekker op vlucht in eigen stadion omdat ze een Opa aanvielen en er hierna ineens 150 joden overal vandaan kwamen.

:waf:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
harry_bierdop Wrote:
Fabian Wrote:Arneppers zijn verder nog nepper dan nep, lekker op vlucht in eigen stadion omdat ze een Opa aanvielen en er hierna ineens 150 joden overal vandaan kwamen.

:waf:

Plaatste het ook speciaal voor jou Harry! :wink:
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://img.downstairs.cc/img/b9167c7f610116b8e105ffc9c3d5bcaa/vit-aja4-2.gif">http://img.downstairs.cc/img/b9167c7f61 ... aja4-2.gif</a><!-- m -->

<!-- m --><a class="postlink" href="http://img.downstairs.cc/img/57541ff546c6953c58ee36c6a18bf6d6/vit-aja3-2.gif">http://img.downstairs.cc/img/57541ff546 ... aja3-2.gif</a><!-- m -->

aadje afkoopsom moet ook een beetje normaal blijven doen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mag ie niet juichen dan?

Een heel prettig weekend dit weer, dan neem ik mijn matige CM-score maar voorlief. =D> =D> =D>

:8: :8: :8:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
Reply
Het leukste van dit weekend is nog wel dat Henk eindelijk ook inziet wat heel Nederland allang weet: de problemen bij Ajax zijn chronisch. =D> Maar Henk, waarom zoek je de schuld niet eens bij jezelf? :|

Ten Cate: 'Ajax heeft een mentaliteitsprobleem'
Henk ten Cate heeft door waar zijn voorgangers door schade en schande achter zijn gekomen: Ajax heeft een mentaliteitsprobleem. „Ik waande mij in een speeltuin. Dit heeft helemaal niets met voetballen te maken. Dit is een kwestie van mentaliteit. Misschien is dit probleem wel chronisch. Mijn voorgangers hebben het namelijk ook niet op kunnen lossen.”, stelde Ten Cate in de Telegraaf.
Reply
Henkie met zijn wekelijkse stomme praatje =D>
Bangkok resident.
Reply
Wat een schitterende tv met die rennende aadje en dan 2 keer die kop van ten cate die hem voorbij ziet rennen en hem het liefst een doodschop zou geven :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Wat een hoop gelul kan er uit iemands kop komen.
Reply
Quote:waar zijn onze gloryhunterende vrienden uit 020 eigenlijk vandaag?
:roll: :roll:
Ik heb jou aan t begin van het seizoen veel gezien, maar delaatste weken ben je in bijna geen feyenoord topic meer te bekennen, waarschijnlijk omdat ze of verloreb hebben, of omdat ze onterecht punten hadden gepakt.
Dus neem me niet kwalijk dat ik die opmerking van veel mensen kon hebben, maar zeker niet van jou.
Zo dat is eruit!
Was natuurlijk drama gisteren, hoe kun je de eerste helft zoveel beter zijn en de tweede helft zo weggeven en vervolgens (terecht ook nog) verliezen.
Echt te erg, maar goed, bijna altijd als Ajax punten verspeeld, doet AZ dit ook.
The great old Ludwig von...
Reply
Wie vond het overigens geen pingel voor Ajax (overtreding op KJH ) ? :eeeek:
Reply
Geen kerst voor de Ajacieden, straftraining gehad vanochtend om 09:00 en ze hebben allemaal een boete gekregen die naar een goed doel gaat.

Gistermiddag/avond zijn de auto's tegengehouden, 3 spelers stopten om 'uitleg' te geven en excuses aan te bieden, Sneijder, KJH en Babel, rest reed zo snel mogelijk weg via andere wegen of gewoon door de groep heen.

Lekker onrustig dus allemaal weer.
Reply
Een echte supporter gaat zijn spelers na een nederlaag niet opwachten, maar blijft ze steunen. Henk moet straffen uitdelen als dat nodig is, niet die 'supporters'. Sneijder, KJH en Babel hebben gewoon nog niet de ervaring en mentaliteit om van die belachelijke opwachtingen (veelal door dezelfde 'supporters' die altijd voor de rellen zorgen) te negeren. :razz: :wink:
Reply
Peter schreef : "You have added this person to your Ignore List. Click HERE to view this post".

Ik zie tegenwoordig geen andere reacties meer van je Peter, begint wat eentonig te worden.....
Reply
Fabian Wrote:Geen kerst voor de Ajacieden, straftraining gehad vanochtend om 09:00 en ze hebben allemaal een boete gekregen die naar een goed doel gaat.

Gistermiddag/avond zijn de auto's tegengehouden, 3 spelers stopten om 'uitleg' te geven en excuses aan te bieden, Sneijder, KJH en Babel, rest reed zo snel mogelijk weg via andere wegen of gewoon door de groep heen.

Was jij daar ook bij fab?
Vooruit PSV !!!!
Reply
Bredanaar Wrote:
Fabian Wrote:Geen kerst voor de Ajacieden, straftraining gehad vanochtend om 09:00 en ze hebben allemaal een boete gekregen die naar een goed doel gaat.

sneijder reed vast door en over de mensen heen :Big Grin
Reply
Bredanaar Wrote:

Nee, bij het Gelredome weigerde zo'n 300 man de bussen in te gaan, we wilden eerst de spelers zien en hun excuses aanhoren. Uiteindelijk na een half uur toch maar de bus ingegaan. Me daar volgegoten met bier. Toen we in A'dam waren had de kwaadheid het verloren van de teleurstelling en wou ik gewoon naar huis, evenals mijn maten. Zodoende ben ik gewoon naar huis gegaan, was ik tenminste nog enigszins op tijd voor het eten bij m'n ouders.

Rico, ouwe nepsupporter die zich afrukt bij TT, lezen is duidelijk ook te moeilijk voor je. Sneijder is 1 van de 3 die WEL uitstapte en met de supporters ging praten. Sukkel...
Reply
Fabian Wrote:Peter schreef : "You have added this person to your Ignore List. Click HERE to view this post".

Ik zie tegenwoordig geen andere reacties meer van je Peter, begint wat eentonig te worden.....

En jij elke keer op het woordje HERE klikken.. wordt ook eentonig. :Big Grin
Reply
Fabian Wrote:Wie vond het overigens geen pingel voor Ajax (overtreding op KJH ) ? :eeeek:
Ik, Klaas Jan hield zelf net zo hard vast.
Reply
En ik, hij liet zich gewoon vallen
Vooruit PSV !!!!
Reply
Lachwekkend jullie 2, gok dat als het bij jullie cluppie gebeurt, jullie moord en brand schreeuwen, subjectievelingen....
Reply
Vergeleken met die overduidelijke penalty bij Feyenoord-Twente stelde dit in ieder geval niks voor en volgens mij heb ik verder nooit geklaagd over niet gekregen penalty's (en ik kan echt wel situaties bedenken, zoals zondag een overduidelijke tegen Roda vlak voor tijd). Als Klaas Jan gewoon van Sansoni was afgebleven was het vasthouden maar van een kant gekomen en was het natuurlijk wel een overduidelijke penalty geweest.
Zoals Jan (Mulder of van Halst, weet niet meer) ook al zei, KJ heeft inmiddels z'n reputatie tegen (net als N'Kufo dat bijv. ook heeft). Elke wedstrijd maar weer schreeuwen om penalty's, terwijl er in verreweg de meeste gevallen niks aan de hand is (neutraal gezien). Dan moet je er niet raar van opkijken dat je ze niet krijgt ook als je ze wel verdient (al vond ik dat nu dus dubieus omdat ie zelf ook vasthield).
Reply
gittermaster Wrote:
Quote:waar zijn onze gloryhunterende vrienden uit 020 eigenlijk vandaag?
:roll: :roll:
Ik heb jou aan t begin van het seizoen veel gezien, maar delaatste weken ben je in bijna geen feyenoord topic meer te bekennen, waarschijnlijk omdat ze of verloreb hebben, of omdat ze onterecht punten hadden gepakt.
Dus neem me niet kwalijk dat ik die opmerking van veel mensen kon hebben, maar zeker niet van jou.
Zo dat is eruit!
Was natuurlijk drama gisteren, hoe kun je de eerste helft zoveel beter zijn en de tweede helft zo weggeven en vervolgens (terecht ook nog) verliezen.
Echt te erg, maar goed, bijna altijd als Ajax punten verspeeld, doet AZ dit ook.

kerel... denk je nou echt dat ik nog opkijk van een teleurstelling meer of minder? als 't morgen 0-4 wordt tegen de boertjes ben ik echt niet te beroerd om hier morgen even verslag te doen van hoe 't was hoor. dat doe ik trouwens elke wedstrijd. ik ben gewoon reeel, 't is dit seizoen slecht en 't zal ook slecht blijven... maar nogmaals, we staan maar 3 punten achter jullie hoor, dus zo goed als jullie denken dat jullie zijn, zijn jullie ook niet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
kratovsk Wrote:
Fabian Wrote:Wie vond het overigens geen pingel voor Ajax (overtreding op KJH ) ? :eeeek:
Ik, Klaas Jan hield zelf net zo hard vast.

Dat was dus een duidelijke pingel, ondanks dat hij ook vasthield werd hij naar de grond getrokken was een overduidelijke pingel.
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Reply
Vanmiddag voor het eerst de beelden van Fietstas-Ajakkes gezien.

Dat noemt zich profs/internationals!

De manier hoe Oerbie bij de 2-2(?) opzij werd gezet in zijn eigen 16 was al lachwekkend, de rooie kaart van Gabri nog dommer, maar hoe vd Schaaf (met een draaicirkel van een vrachtschip) 1 minuut voor tijd bij de cornervlag, met zijn rug naar het doel, nog een voorzet kan geven met KJH in zijn rug, sloeg alles! cry
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply

Forum Jump: