The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

PSV-ADO
Heeft er nog iemand info omtrent de laatste trainingen van PSV, wel/geen Kluivert?
Ik heb een droom.
Reply
Koeman zou met farfan kone kluivert kunnen beginnen, maar ik verwacht eigenlijk van niet. Dat kluivert minuten krijgt lijkt me meer dan logisch!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ik hoorde dat Pisvee Imschoot misschien wilde huren deze week
The great old Ludwig von...
Reply
Ik hoorde dat PSV Aissati wil verhuren deze weken
Reply
Peter Wrote:Hoezo opeens 3-4-3 LL? Tegen Heracles en ADO was Kromkamp gewoon rechtshalf die zich bij counters liet terugzakken, maar zeker 80% van de tijd op de helft van de tegenstander te vinden was en veel voorzetten gaf vanaf de rechtsbuiten positie.

Misschien doel je op een 3-4-3 met Kromkamp, Alex en Salcido als verdedigers en Reiziger op de bank, maar dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk zolang Mendez en Vayrynen niet fit zijn. PSV speelde wel eens zo, maar dan gingen de middenvelders elkaar in de weg lopen en aangezien Kromkamp aanvallender sterker is dan verdedigend houd je dan eigenlijk maar 2 verdedigers over.

Mols lijkt niet fit en ADO zal vast maar 1 of 2 halve spitsen opstellen maar Gomes-Alex,Salcido,Reiziger-Kromkamp,Simons,Cocu-Afellay-Koné,Kluivert of Culina, Farfan lijkt me toch echt de opstelling te zijn.

Of Farfan moet nog een keer gespaard worden (tegen Feyenoord oogde hij niet zo fris en werd hij gewisseld). Wink

ps. de dag voor de wedstrijd wordt ook altijd nog het perspraatje met Koeman geplaatst op PSV.nl en daaruit kun je meestal de opstelling ook wel opmaken. Even daarop wachten voor zekerheid dus.
Reply
mendez is iig al op vakantie....
Bangkok resident.
Reply
Peter Wrote:Ik hoorde dat PSV Aissati wil verhuren deze weken

Dat zal FC Twente worden denk ik....

Quote:Transfercarrousel PSV op volle toeren

29 december 2006 12:55

PSV MEDIA - Ronald Koeman sprak op het laatste persgesprek van het jaar zeer openlijk over de transfercarrousel die gaat draaien. Aissati en Beerens worden verhuurd, Alcides is bijna rond en Salas en Belhadj zijn geen versterking.

© PSV Media - PSV gaat Ismail Aissati de tweede seizoenshelft verhuren.

Aissati, Beerens, De Bock, Nguyen
Volgens Koeman wordt er een aantal spelers verhuurd. Het gaat om Ismail Aissati, Roy Beerens en Jelle de Bock. Lee Nguyen gaat weg bij de A-selectie. De Amerikaan wordt verhuurd of hij gaat naar de selectie van Jong PSV. Het verhuren van Aissati gebeurt in samenspraak met hemzelf en zijn zaakwaarnemers. “Om hem toekomstgericht dichter bij het eerste elftal te krijgen denken wij dat we de stap zelf kunnen maken als hij wedstrijden kan spelen bij een andere club. Het zal een positie zijn waar wij hem zien, op het middenveld dus. We hebben interesse altijd tegengehouden, maar misschien nu het bekend worden komen er clubs op af. Het wordt in elk geval geen AZ, Ajax of Feyenoord”, voegde Koeman er nog aan toe.

Ball, Smit, Lamey, Fehér, Addo, Reiziger
Koeman liet ook weten dat hij een aantal spelers heeft medegedeeld dat er geen toekomst meer voor hen is in Eindhoven. Het gaat om Michael Ball, Michael Lamey en Arvid Smit. Wel wil Koeman Csaba Fehér bij de groep houden. “Vanaf januari willen we een groep van 23, maximaal 24 man overhouden. Het liefst met twee aanvallers erbij en een linksback.” Van alle aflopende contracten vindt Koeman het nog te vroeg om duidelijkheid te scheppen. Het gaat om Eric Addo en Michael Reiziger. "Reiziger heeft het altijd prima gedaan en altijd een voldoende gescoord. Hij is positief, ervaren. Ik neem daar rustig de tijd voor. Dat geldt ook voor Addo."
Wie dit leest is gek
Reply
Quote: Patrick Kluivert in basis tegen ADO
door onze Telesportredactie

EINDHOVEN - Patrick Kluivert start zaterdagavond tegen ADO Den Haag in de basisformatie van PSV. Coach Ronald Koeman treedt waarschijnlijk aan met drie spitsen, waardoor ook Jefferson Farfán en Arouna Koné een vaste plek voorin krijgen.

Saillant detail is dat Kluivert in de heenwedstrijd met ADO (0-2 winst) uitviel met ernstige knieklachten. Hij stond toen circa drie maanden aan de kant.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
pfffff dit maakt het er niet makkelijker op zeg....
Wie dit leest is gek
Reply
Nou laat ik Snuivert zeker in mijn team staan =D>
Reply
Gomes

Kromkamp, Alex, Salcido, Reiziger

Afellay, Simons, Cocu

Koné, Kluivert, Farfan

Kromkamp en Afellay zullen echter een stuk aanvallender spelen dan zo op papier.
Reply
Is die televaag trouwens een beetje betrouwbaar? Zul je zien dat kluivert dadelijk gewoon op het bankie zit.
Reply
psv.nl bevestigt basisplaats kluivert. Hopend at ie dat uurtje wat ie mee mag doen wat puntjes op gaat leveren. Kone speelt, maar heeft lichte hamstring klachten, evenals Gomes.
Reply
Het is weer zo'n beetje de tijd dat kluiffie langdurig geblesseerd raakt, dus die neem ik zeker niet...
Bangkok resident.
Reply
Kluivert speelt nooit 90 minuten, Koné heeft lichte klachten. Farfan gaat dus 90 minuten spelen. :8:
Reply
Peter Wrote:Kluivert speelt nooit 90 minuten, Koné heeft lichte klachten. Farfan gaat dus 90 minuten spelen. :8:

Niemand neemt jou meer serieus met je PSV-adviezen :8:
Reply
Tripplexxx Wrote:
Peter Wrote:Kluivert speelt nooit 90 minuten, Koné heeft lichte klachten. Farfan gaat dus 90 minuten spelen. :8:

Hoeft ook niet ik stook de boel graag een beetje op. Big Grin
Reply
Tripplexxx Wrote:

Ik neem Peter altijd wel serieus wat betreft zijn PSV-adviezen hoor...
Wie dit leest is gek
Reply
ADO Den Haag mist ook Tininho tegen PSV
vrijdag 29 december 2006, 17:58 uur

Tininho: ook niet inzetbaar tegen PSVADO Den Haag wacht zaterdag nog een loodzware klus in Eindhoven tegen koploper PSV. De spelersgroep dunt ook verder uit.

Trainer Lex Schoenmaker kan - naast de langdurig afwezigen - al niet beschikken over Pascal Bosschaart en Richard Knopper (die woensdag geblesseerd het veld af ging en enkele weken uit de roulatie is), maar daar is Tininho bij gekomen.

Ook het meespelen van Michael Mols is niet zeker. De aanvaller ondervindt te veel hinder van een ribblessure.
Een vooruitblik op het duel met trainer Lex Schoenmaker op Sportsignaal Voetbal Magazine via onderstaande 'link'.

--
De laatste 8x PSV-ADO of ADO-PSV is ADO er maar 1x in geslaagd te scoren, toen wel meteen 2x. Nu is PSV sterker dan ooit en heeft ADO veel geblesseerden. Ik verwacht een 5-0, maar neem toch 2x PSV achterin. Dat lijkt mij 99% zeker 14 punten en aangezien alle 10 de veldspelers van PSV scorend vermogen hebben waag ik me er niet aan wie al die goals gaat maken. Waarschijnlijk komen 2 of 3 middenvelders/aanvallers ook wel aan die 7 punten, maar wie? :|
Reply
Appelvlaai!
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Da Costa doet dus nog steeds niet mee?
Reply
klopt
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Er hangt een verrassing in de lucht... :8:
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
EJR Wrote:Er hangt een verrassing in de lucht... :8:

Ik had inderdaad ook niet verwacht dat het zou gaan regenen....
Wie dit leest is gek
Reply
Farfan die niet speelt vinnik geen verrassing meer
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
Treesong Wrote:Farfan die niet speelt vinnik geen verrassing meer

Ronald Koeman start vanavond in de competitiewedstrijd tegen ADO Den Haag met Jefferson Farfán, Arouna Koné én Patrick Kluivert in de basis. Heurelho Gomes zal ook de laatste wedstrijd van het jaar het doel verdedigen.
Jelle de Bock
Ten opzichte van de wedstrijd tegen Feyenoord is het elftal dus maar op één plaats gewijzigd, Kluivert speelt in plaats van Jason Culina. Verder één opvallende naam in de selectie, de jonge verdediger Jelle de Bock neemt plaats op de reservebank.

Opstelling PSV:
Gomes, Kromkamp, Alex, Salcido, Reiziger, Simons, Cocu, Afellay, Kluivert, Koné en Farfán.
Wissels: Moens, Culina, Aissati, Addo, Tardelli, De Bock en Beerens.

Opstelling ADO Den Haag:
Swinkels, Vreven, Saavedra, Bodde, Delorge, Mols, Kolk, Bunjevcevic, Kum, Verhoek en Rankovic.
Wissels: Wagenaar, De Vries, Rijaard, Bakkati, Schwiebbe en Koster.
Reply
EJR Wrote:Er hangt een verrassing in de lucht... :8:

Quote:Verder één opvallende naam in de selectie, de jonge verdediger Jelle de Bock neemt plaats op de reservebank.

hoe wist je dat??
Wie dit leest is gek
Reply
0-1 mols ?
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:0-1 mols ?
[-X
Reply
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:0-1 mols ?
[-X

tegen de betere ploegen wil ADO nog wel eens flitsend van start gaan....
Reply

Forum Jump: