The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Ad vs. CC
Als Mirnyi dit wint, zal Murray-Mirnyi een belangrijke worden. Ik denk echter dat Max te veel power heeft voor Murray, die ook nog eens een zere keel heeft, las ik gisteren.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Murray wint wel heel dik van de mindere Rochus! =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Laten we deze thread maar weer eens omhoog halen Icon_twisted

Jij deze week: Murray, Benneteau, Serra en Del Potro
Ik: Spadea, Moya, Srichaphan en Mirnyi

Spannend, succes!

Jij hebt Mahut er nog bij.

Kan een mooie strijd worden als Murray wint van Mirnyi. Del Potro en Benneteau zie ik wel verrassen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk wel dat Murray van Mirnyi wint. Maar ik heb wel Moya en Thai nog als mogelijk toernooiwinnaars in Chennai. Ik denk niet dat Benneteau, Serra en Del P heel ver gaan komen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ik denk wel dat Murray van Mirnyi wint. Maar ik heb wel Moya en Thai nog als mogelijk toernooiwinnaars in Chennai. Ik denk niet dat Benneteau, Serra en Del P heel ver gaan komen.

Murray-Mirnyi gaat straks grotendeels beslissen wie deze week wint. Winnaar van die pot heeft al 22 punten. Met Serra en de Thai hebben we beiden onverwachts een speler eruit. Karlovic moet Moya maar stuiten dan kunnen Potro, Benneteau en Murray 't afmaken. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Het is dus nu:

Jij: Murray, Benne en Del P
Ik: Moya, Spadea, Mirnyi plus 2 punten

Murray-Max wordt inderdaad cruciaal. Als Max dat wint, pak ik je vrij dik deze week denk ik.
Als Murray wint, wordt het lastig voor me, maar ik geef Spadea een goede kans in de halve te komen en Moya een goede kans om in de finale te komen. Benne gaat eraf tegen Malisse en Del P haalt max halve finale. Murray zal er ook wel afgaan tegen Davy of Ollie.

Maar ja, vanavond praten we wel weer verder :wink:
Tot nog toe win ik iig qua budget :razz:
Ik geniet er wel weer van om me te meten met je! Leuker dan de hele tijd die Ajax-Feyenoord discussies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gefeliciteerd, je pakt me deze week. Murray komt onverwacht ver, dat is het gewoon. Voor de rest gaat het redelijk volgens plan.

CC: Murray plus 1 punt
AD: Moya
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dankje Ad. Ik begin lekker dit jaar. 2e plaats met MV in een week waarin iedereen nog meedoet. Alleen een nieuwkomer(Tottor?!) blijft me voor. Helaas met 1 puntje, had m'n 1e weekwinst kunnen zijn. We gaan een mooi jaar tegemoet. Jij ook redelijk goed met een 8e plaats en m'n kameraden haggie en scholten zijn 10 en 11 geworden. Ook netjes!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dit wordt ons jaar! Icon_twisted
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..
Reply
Scholten! Wrote:Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..
:eeeek:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..
:eeeek:

Ik ben bang dat ik de waarheid spreek. Ik mag dit zeggen aangezien ik vorig jaar veelal dezelfde spelers als jou heb gekozen en CC voor een andere aanpak koos. CC weet als de beste welke tactiek je moet kiezen bij de verschillende toernooien. Hierdoor weet hij altijd veel punten te 'winnen'.

Of begeef ik me nu op glad ijs? :lol:
Reply
Het is natuurlijk wel één van mijn grote doelen om boven ad te eindigen met beide tennisspellen. Verder ga ik er vanuit dat we beide aanzienlijk hoger zullen eindigen dan afgelopen jaar.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Scholten! Wrote:
Ad Wim Wrote:
Scholten! Wrote:Ik verwacht van jullie allebei veel dit jaar. Vooral Ad is toch de Die-Hard hier op dit forum en ik verwacht dat hij meedoet in de top. CC heeft echter net de betere tactieken, waardoor die jongen het ook nog ver kan schoppen. Ik durf niet te voorspellen wie er hoger gaat eindigen in de managerspellen..
:eeeek:

Ik ben bang dat ik de waarheid spreek. Ik mag dit zeggen aangezien ik vorig jaar veelal dezelfde spelers als jou heb gekozen en CC voor een andere aanpak koos. CC weet als de beste welke tactiek je moet kiezen bij de verschillende toernooien. Hierdoor weet hij altijd veel punten te 'winnen'.

Of begeef ik me nu op glad ijs? :lol:
Waarschijnlijk let je alleen op de GSs waar hij bijna altijd voor Federer koos en ik vrijwel nooit.
Voor de rest heb ik hem gepakt met MV en is hij mij uiteindelijk in de laatste week met de TMC voorbij gestreefd met TM, omdat ik alles of niets moest spelen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Het is natuurlijk wel één van mijn grote doelen om boven ad te eindigen met beide tennisspellen. Verder ga ik er vanuit dat we beide aanzienlijk hoger zullen eindigen dan afgelopen jaar.
Je weet dat ik er hetzelfde over denk.

Succes!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga je in beide spellen voor een top 10 klassering? Of is dat nog te hoog gegrepen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat wou hij vorig jaar al :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Juist omdat 't vorig jaar niet gelukt is stelde ik de vraag. Ik vind een top 10 klassering zeker haalbaar voor managers die zoveel kennis hebben als wij en die 't tennis zo op de voet volgen.

Ik ben wel van mening dat als je heel hoog wil eindigen je vaker op safe moet spelen. Beetje zoals Arco bijna elke week speelt. Veel kleine goedkope spelers nemen waarmee je eigenlijk alleen maar kan winnen en ooit mee kan verliezen zoals met een speler van 2000 euro of hoger.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Juist omdat 't vorig jaar niet gelukt is stelde ik de vraag. Ik vind een top 10 klassering zeker haalbaar voor managers die zoveel kennis hebben als wij en die 't tennis zo op de voet volgen.

Ik ben wel van mening dat als je heel hoog wil eindigen je vaker op safe moet spelen. Beetje zoals Arco bijna elke week speelt. Veel kleine goedkope spelers nemen waarmee je eigenlijk alleen maar kan winnen en ooit mee kan verliezen zoals met een speler van 2000 euro of hoger.

mee eens
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
In het begin van vorig jaar heb ik het flink laten liggen. Na de AO al iets van 400 punten achter op de nummer 1, dat kan natuurlijk niet.
Maar ook de weken erna was het niet al te best, ik ging inderdaad te vaak voor de grote jongens. Maar daar heb ik van geleerd en ik ben ook behoorlijk goed terug gekomen.

Mijn doelstelling is natuurlijk om beide spellen te winnen!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
:lol: =D>
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Volgens mij is het Gasquet, Moya en Vliegen voor mij tegenover Bracci, Hernych, Serra, Verdasco en Kohlschreiber voor jou.

Tja, we zullen het zien. Ik had eerst ipv Moya en Gasquet deze gasten: Hernych, Mahut, Serra en Kohlschreiber. Dan hadden we dus ongeveer hetzelfde team gehad. Hopen dat ik de goede keus heb gemaakt.
Ik denk dat ik met Moya sowieso de goede keuze heb gemaakt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Gegokt en nu al verloren zo lijkt. 3 vd 4 gasten in Sydney er al uit. en wat een klote-scores. Vooral de 2e set TB van Moya waarna hij de wedstrijd wint doet pijn en de opgave van Davy waardoor Gasquet zo kan doorlopen. Hernych is jammer en Ginepri is gewoon een loser als je nog verliest als je de 1e set met 6-0 wint.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Moya heb ik voorzien, dus dat is mooi. En eigenlijk ook Davy voorzien na vorige week in Doha. Eigenlijk alleen om die reden Gasquet genomen.

Tussenstand:

Ad: Moya, Vliegen en Gasquet
CC: Bracci, Serra en Kohl plus 7 punten

Serra zal het lastig krijgen tegen Calleri en anders zeker tegen Ollie. Kohl gaat eraf tegen Hrbaty. Alleen Bracciali kan nog wat rondjes winnen in mijn ogen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
centre court Wrote:Juist omdat 't vorig jaar niet gelukt is stelde ik de vraag. Ik vind een top 10 klassering zeker haalbaar voor managers die zoveel kennis hebben als wij en die 't tennis zo op de voet volgen.
Dat ging zo 4 jaar geleden, maar tegenwoordig volgt iedereen het. Je kunt geen verrassing meer maken met "ik ken Mahut" of "Die Mamiit kan verrassen op US HC"
Reply
Ad Wim Wrote:Moya heb ik voorzien, dus dat is mooi. En eigenlijk ook Davy voorzien na vorige week in Doha. Eigenlijk alleen om die reden Gasquet genomen.

Tussenstand:

Ad: Moya, Vliegen en Gasquet
CC: Bracci, Serra en Kohl plus 7 punten

Serra zal het lastig krijgen tegen Calleri en anders zeker tegen Ollie. Kohl gaat eraf tegen Hrbaty. Alleen Bracciali kan nog wat rondjes winnen in mijn ogen.

Wat voorzag je bij Ginepri dan :wink: ?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Dat ie na de 6-0 gewoon door zou knallen en de halve finale zou halen :wink:
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Dat ie na de 6-0 gewoon door zou knallen en de halve finale zou halen :wink:

Hehe. Op zich niet zo'n slechte gedachte :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ad Wim Wrote:Moya heb ik voorzien, dus dat is mooi. En eigenlijk ook Davy voorzien na vorige week in Doha. Eigenlijk alleen om die reden Gasquet genomen.

Tussenstand:

Ad: Moya, Vliegen en Gasquet
CC: Bracci, Serra en Kohl plus 7 punten

Serra zal het lastig krijgen tegen Calleri en anders zeker tegen Ollie. Kohl gaat eraf tegen Hrbaty. Alleen Bracciali kan nog wat rondjes winnen in mijn ogen.

Kohl en Serra spelen vanavond meteen om 10 uur. Die ga ik dus nog mooi even meepakken. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nou, 1 om 1, wel zo eerlijk Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: