The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Lakeside
Dan wint Cootje elk jaar de Lakeside voortaan. :lol:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De Ruijter dadelijk 1e partij? Of 2e pas?
Reply
Gaan die losers bij dat darten een beetje het nummer van Dennis Bergkamp zingen voor Nielsje.... :|
Reply
De Ruijter, De Ruijter... de broodversierder sinds 1860
Wie dit leest is gek
Reply
Kleine Jan Wrote:De Ruijter, De Ruijter... de broodversierder sinds 1860

Wel goed spellen, kleine Jan. Hij is van de arme tak(net als ik)dus zonder die j.
Winnen is niet alles,
maar verliezen is NIETS!!!
Reply
Adder Wrote:
Kleine Jan Wrote:De Ruijter, De Ruijter... de broodversierder sinds 1860

Wel goed spellen, kleine Jan. Hij is van de arme tak(net als ik)dus zonder die j.

maar een beschaafd jongmens een hij heeft een goeie pot gespeeld! =D>

wat ik vooral mooi vind is dat hij telkens zijn concentratie pakt. heel wat beter dan dat adhd gehak van stompe. mooie speler.
Reply
Heb het tot 2-1 kunnen zien daarna niet meer. Hij gooide best slecht uit die sets en het verbaasde me enigszins dat ik hoorde dat ie toch gewonnen had! Klasse =D>

Hoe laat speelt ie morgen? Is dat niet smiddags al?
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Adams-de Ruijter lijkt me een mooie finale =D>
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Ik zie net de samenvatting. Wat een geweldige partij moet dat geweest zijn, zenuwslopend ook denk ik. Hoogtepunt was dat de Ruiter na 9 darts op 36 staat, maar dat ie ineens niet de kans krijgt om uit te gooien :razz:
Reply
Wat een pot, klasse Niels =D>
Wel jammer dat die Robson eruit moet, maar ja...

Ook klasse van Hoenselaar, ook superpartij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
de nieuwe Wrote:Adams-de Ruijter lijkt me een mooie finale =D>

Dat was 't voor gisteren ook al en ik ben heel blij dat ze nu beide in de halve finale zitten. Eigenlijk interesseert het me ook geen ene zak, maar ik kan die King totaal niet uitstaan, dus volg ik het darts toch maar :Big Grin
Reply
De Ruiter wordt weggespeeld :|
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:De Ruiter wordt weggespeeld :|

Nixon is ook maar een rare snuiter. Gooit alles of helemaal geen pepernoot. Niels is still alive!
Reply
En 5-4 inmiddels, die Nixon is maar een choker..
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Come on Niels, doe het onmogelijke! Nixon al 8 matchdarts gehad :Big Grin
Reply
En dan opeens choket Niels nadat ie breakt in de 10e set :cry:
Reply
En daaaaaaaaag, jammer
Reply
Ach, gelukkig is die King eruit.
Reply
:letitallout: :letitallout: :letitallout: :letitallout:

Kutzooi!!!!!!!!!!!!!!

Kennis van me dart competitie met Niels de Ruiter. Hij had hem vrijdag opgebeld en gevraagd aan Niels of hij misschien nog kaarten kon regelen voor de finale. 4 kaarten waren mogelijk, maar dan moest Niels zich wel plaatsen voor de finale. Mooi kut dus dat hij eruit ligt... :letitallout: :letitallout: :letitallout:
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Daar wil ik nog wel ff op inhaken, op dat bellen dan. In interviews gaf ie aan dat ie alleen maar gebeld/gesmst werd, door de radio uit zijn bed gebeld om 7 uur, geen rust aan zijn kop. Ik noem dat een erg slechte voorbereiding en een slechte professionele houding. Je knalt dat ding dan toch gewoon uit en je zorgt dat je optimaal uitgerust aan de wedstrijd begint!
Reply
hahaha de kogel is door de kerk; van gerwen/klaassen/vdvoort stappen over naar de pdc, dat had ik dus 3 weken geleden al gehoord/gemeld, ze mochten zich alleen niet plaatsen bij de laatste 4, nou dat is ze aardig gelukt, king is dat wel gelukt dus die mag niet mee....gelukkig maar, want die zou daar niet eens kunnen gooien met al drukte in de zalen...
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:hahaha de kogel is door de kerk; van gerwen/klaassen/vdvoort stappen over naar de pdc, dat had ik dus 3 weken geleden al gehoord/gemeld, ze mochten zich alleen niet plaatsen bij de laatste 4, nou dat is ze aardig gelukt, king is dat wel gelukt dus die mag niet mee....gelukkig maar, want die zou daar niet eens kunnen gooien met al drukte in de zalen...
Waar heb je dit gelezen/gehoord? Is dit al officieel naar buiten gebracht?
(Zet nu de tv pas aan, is er voor de finale over gesproken?)
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
Reply
Adams wil op tijd thuis zijn zeker, het is met een half uurtje spelen al 4-0! =D>
Edit: en inmiddels de pauze in met 6-0!!!
Reply
de nieuwe Wrote:
Ricochan Wrote:hahaha de kogel is door de kerk; van gerwen/klaassen/vdvoort stappen over naar de pdc, dat had ik dus 3 weken geleden al gehoord/gemeld, ze mochten zich alleen niet plaatsen bij de laatste 4, nou dat is ze aardig gelukt, king is dat wel gelukt dus die mag niet mee....gelukkig maar, want die zou daar niet eens kunnen gooien met al drukte in de zalen...

ze lieten de drie stoogies voor de finale zien, ze zaten naast elkaar op het bankje en deden hun verhaaltje....
Reply
Ricochan Wrote:
de nieuwe Wrote:

ze lieten de drie stoogies voor de finale zien, ze zaten naast elkaar op het bankje en deden hun verhaaltje....
Ach zo, thanx....
Reply
Vooral v/d voort heeft niks te zoeken in de pdc, die wint daar geen partij :Big Grin
Bangkok resident.
Reply
Ricochan Wrote:Vooral v/d voort heeft niks te zoeken in de pdc, die wint daar geen partij :Big Grin

Noem dan Klaasen,want die presteert niks meer sinds vorig jaar....
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Behoorlijke anticlimax. Waardeloze finale, leuk voor Adams dat hij wint.

Laatste Lakeside-toernooi wat aanzien had, volgend jaar zal anders zijn. :|
" Het leven is tijdelijk en de dood is onvermijdelijk. Maar stel dat je niet dood kon gaan, dan had je stomweg niet bestaan. Wees blij dus dat je straks mag sterven en laat het je leven niet bederven, begrepen......"
Reply
Wauw, wat een ontknoping!

Adams liep fluitend uit naar 6-0, Nixon was wer-ke-lijk nergens en pakte een handjevol legs in die 6 sets. Bij de stand 6-0 (2-1) pakte Nixon voor het eerst 2 legs in een set, daarmee werd het 6-1. Inmiddels kan Adams zijn finishes niet meer vinden en voelt Nixon zich sterker worden; 6-3!
Reply
Bakke Wrote:Wauw, wat een ontknoping!

Adams liep fluitend uit naar 6-0, Nixon was wer-ke-lijk nergens en pakte een handjevol legs in die 6 sets. Bij de stand 6-0 (2-1) pakte Nixon voor het eerst 2 legs in een set, daarmee werd het 6-1. Inmiddels kan Adams zijn finishes niet meer vinden en voelt Nixon zich sterker worden; 6-3!

Jammer dat hij deze comeback bij een 6-0 achterstand inzet, maar inderdaad wel leuk dat hij het nog een beetje interessant maakt.
Reply

Forum Jump: