FTM Forum

Full Version: Lakeside
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Goed begin van de Nederlanders. Robben eruit en nu ook vd Voort. Verliest van een kerel die nog nooit de 2e ronde gehaald had :roll:
En zometeen Stompy er ook weer uit! :lol:
Ruimt lekker op !
Laat Stompe er maar in blijven, anders wordt ie weer Co-presentator :|
Hoe zouden de analyses van Jelle zijn?
Co's analyse: "ja Jelle speelde fantastisch, hij is nog zo jong, hij gaat er zeker wel komen"
Wel leuk voor Co dat ie weer eens een partijtje wint op Lakeside. Ik kan me zijn halve finale nog goed herinneren.
Erg mooi voor Co dat het in een groot toernooi dan ook weer een keer lukt, dit niveau schijnt hij dus wekelijks wel te halen. Klaasen hoeft zich niet te schamen dat hij van een Co in deze vorm verloor, hoewel Jelle zelf wel onder de maat gooide.
Gisteren was in het AD nog een interview te lezen met Klaasen, Van Gerwen en De Ruiter, de jonge Nederlandse garde op de Lakeside. Klaasen tipte dat irritante joch Van Gerwen als eindwinnaar, Van Garwen Klaasen :lol: en De Ruiter zag de andere twee ook wel ver komen. Klaasen heeft het hele jaar als stront staan gooien, pech gehad met de loting en nu ligt 'ie eruit. Een eendagsvlieg dus, tot ziens weer. Hopelijk vliegt Van Gerwen er ook zeer snel uit.
Van Gerwen is een ontzettende drol, maar wel ongelooflijk goed. Als hij zich zo blijft ontwikkelen, gaat hij de BDO de komende jaren domineren.
Bakke Wrote:Gisteren was in het AD nog een interview te lezen met Klaasen, Van Gerwen en De Ruiter, de jonge Nederlandse garde op de Lakeside. Klaasen tipte dat irritante joch Van Gerwen als eindwinnaar, Van Garwen Klaasen :lol: en De Ruiter zag de andere twee ook wel ver komen. Klaasen heeft het hele jaar als stront staan gooien, pech gehad met de loting en nu ligt 'ie eruit. Een eendagsvlieg dus, tot ziens weer. Hopelijk vliegt Van Gerwen er ook zeer snel uit.
EN Jelle Klaassen blijkt inderdaad een eendagsvlieg tot nu toe. Veel liever gehad dat Barney vorig jaar had gewonnen en als legende afscheid genomen zou hebben.
Van Gerwen wordt niet alleen door z'n Nederlandse vriendjes, maar ook in de wedkantoren getipt als mogelijke winnaar; zal toch niet voor nix zijn.......Hij heeft afgelopen jaar bovendien ook aardige toernooitjes gewonnen en in finales niet de minste tegenstanders verslagen. M.a.w. die jongen kan echt wel wat.
Ad Wim Wrote:EN Jelle Klaassen blijkt inderdaad een eendagsvlieg tot nu toe. Veel liever gehad dat Barney vorig jaar had gewonnen en als legende afscheid genomen zou hebben.

Bullshit, ook voor zijn Lakeside winst liet hij al zien dat hij behoorlijk wat potentie had. Zijn leven is op slag veranderd, hij kan opeens niet meer fatsoenlijk een pak melk halen of hij wordt aangekeken. Ik vind het niet zo gek dat hij het laatste jaar wat minder kon concentreren op het darten zelf. Hij komt echt nog wel terug, Barneveld kreeg na zijn 2 toernooiwinsten op Embassy toch ook een terugval? Dat een onervaren jongen die meteen nu al krijgt is niet zo raar lijkt mij. Klaasen komt echt nog wel terug, als je als jonkie laat zien dat je zulke hoge gemiddelde's kunt gooien dan is het slechts een kwestie van tijd voordat je weer bij de top van het darten hoort. Bovendien, het gemiddelde van Klaasen was gisteren rond de 95 geloof ik. Nu kan hij beter maar met zo'n gemiddelde hoor je gewoon netjes bij de sub-top!
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is en geen potentie heeft. Hij is alleen tot nu toe nog een eendagsvlieg gebleken, omdat hij het afgelopen jaar echt helemaal niets gepresteerd heeft. Aan hem om dit te loochenstraffen de komende jaren.

En Barney haalde drie jaar achtereen de finale alvorens hij een terugslag op de Lakeside kreeg. Maar hij presteerde door het jaar heen wel goed en is een aantal jaar achtereen nummer 1 van de ranking geweest. Die vergelijking gaat dus niet op.
Ad Wim Wrote:loochenstraffen

Moeilijke woorden gebruiken is puik, maar spel ze dan ook goed Xtragaap4de
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:loochenstraffen

Moeilijke woorden gebruiken is puik, maar spel ze dan ook goed Xtragaap4de

Dat is DE man van het dictee he.....
Dikke Albertino gooit de nr. 1 van de wereldranglijst naar huis. =D>
Jelle had afgelopen jaar gewoon weinig tijd om te trainen, omdat ie zijn nieuwe vriendin moest inrijden!
Peter Wrote:Dikke Albertino gooit de nr. 1 van de wereldranglijst naar huis. =D>

Leuk. Ik heb nog samen met hem gevoetbald in de C-junioren.
Hij was toen nog niet zo dik.
Tripplexxx Wrote:
Treesong Wrote:
Ad Wim Wrote:loochenstraffen

Moeilijke woorden gebruiken is puik, maar spel ze dan ook goed Xtragaap4de

Dat is DE man van het dictee he.....
Xtragaap4de
Van Gerwen wordt redelijk geveegd. Hij mag van geluk spreken dat hij er nog niet met 3-0 af ligt.

Kom op Michael!
En net op dat moment gaat het lopen Hakkuh
Als dat maar niet geloochenstraft wordt :eeeek:
Tja, goed terug gekomen maar uiteindelijk heeft ie het toch echt aan zichzelf te danken.

Ach, volgend jaar beter.
Schijnbaar had ie van tevoren gezegd dat die Robson blij mocht zijn als ie een setje zou winnen. Lijkt me dus niet meer dan logisch dat ie eraf gegeooid wordt. Die Robson gooide ineens niet denderend, goeie scores, maar weinig checkouts. Dikkerdje gooide echter zeer slecht en zodoende er terecht af!
Ad Wim Wrote:Ach, volgend jaar beter.

Da's zo'n dooddoener. Mensen die bij 'weekend miljonairs' de 250.000 euro fout beantwoorden en dan zeggen 'het is maar een spelletje....'

Hij staat nu op de Embassy en dan moet je het ook doen.

Als jij een wijf neukt en al na 20 seconden klaarkomt, wat zeg je dan: "nou jah, volgende keer beter?". Oh nee, sorry, jij neukt geen vrouwen.....
Ekslem Wrote:Schijnbaar had ie van tevoren gezegd dat die Robson blij mocht zijn als ie een setje zou winnen. Lijkt me dus niet meer dan logisch dat ie eraf gegeooid wordt. Die Robson gooide ineens niet denderend, goeie scores, maar weinig checkouts. Dikkerdje gooide echter zeer slecht en zodoende er terecht af!

ik vond dattie die gast itt van gerwen wel goed zijn dubbels gooide. van gerwen telkens naar tops en dan telkens 4 meter er onder gooien, terwijl telkens dubbel 10 ook niet liep :roll: .

het interview op bbc was echt hilarisch, bijna pfaffiaans, die gast spreekt echt geen woord engels. :lol: op de vraag of hij nog last had van zijn sponsorplakkertje moest hij even hulp inroepen: he, weedegij dat, hoe zegge op z'n engels dat dat stikkertje niet bleef plakken.. Undecided

dit you expect to win this game? i always wanna win a game!

you mist a lot of doubles? yeah, somet. you hit them, somet. you miss them
waf Wrote:
Ekslem Wrote:Schijnbaar had ie van tevoren gezegd dat die Robson blij mocht zijn als ie een setje zou winnen. Lijkt me dus niet meer dan logisch dat ie eraf gegeooid wordt. Die Robson gooide ineens niet denderend, goeie scores, maar weinig checkouts. Dikkerdje gooide echter zeer slecht en zodoende er terecht af!

ik vond dattie die gast itt van gerwen wel goed zijn dubbels gooide. van gerwen telkens naar tops en dan telkens 4 meter er onder gooien, terwijl telkens dubbel 10 ook niet liep :roll: .

het interview op bbc was echt hilarisch, bijna pfaffiaans, die gast spreekt echt geen woord engels. :lol: op de vraag of hij nog last had van zijn sponsorplakkertje moest hij even hulp inroepen: he, weedegij dat, hoe zegge op z'n engels dat dat stikkertje niet bleef plakken.. Undecided

dit you expect to win this game? i always wanna win a game!

you mist a lot of doubles? yeah, somet. you hit them, somet. you miss them

Van Gerwen heeft twee hersencellen. Eentje voor de dubbels en eentje voor de triples....
Mukkus Wrote:'het is maar een spelletje....'

zie onder :waf:
Het is maar een spelletje....maar bij de bookmakers is er wel voor honderduizenden ponden ingezet, en een hoop mensen zijn hun geld al kwijt want dit knaapje was favoriet...
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9