22-01-2007, 01:49 PM
Het sneeuwt hier.. eindelijk! Weliswaar nog natte sneeuw, maar als dit weer een paar dagen aanhoudt gaan dit weekende de 1e potten afgelast worden natuurlijk. :razz:
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Sneeuw!
|
22-01-2007, 01:49 PM
Het sneeuwt hier.. eindelijk! Weliswaar nog natte sneeuw, maar als dit weer een paar dagen aanhoudt gaan dit weekende de 1e potten afgelast worden natuurlijk. :razz:
22-01-2007, 01:54 PM
Pas je wel een beetje op?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait... Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard! Song of the decade: <!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
22-01-2007, 01:55 PM
Oh ja, welke velden hebben veldverwarming? De meeste wel lijkt me....
We can't, can not get, we can not get enough!!
22-01-2007, 02:43 PM
Kleine Jan Wrote:sneeuw = cool We weten dat jij een sneeuw fetish hebt :wink: maar voor de CM is sneeuw toch helemaal niet cool :eeeek:
22-01-2007, 02:45 PM
Ricochan Wrote:Kleine Jan Wrote:sneeuw = cool Hij bedoelt qua temperatuur, waarschijnlijk.
in der Beschränkung zeigt sich erst der Meister.
22-01-2007, 02:46 PM
deze week gaan er heus niet opeens bakken met sneeuw vallen.... helaas... :cry:
Wie dit leest is gek
22-01-2007, 05:25 PM
Kleine Jan Wrote:deze week gaan er heus niet opeens bakken met sneeuw vallen.... helaas... :cry: T gaat de hele week vriezen. Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit.
22-01-2007, 05:33 PM
De hele dag zon hier in Oldenzaal!
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
22-01-2007, 06:04 PM
Vret Mien Gras Wrote:De hele dag zon hier in Oldenzaal! Hier in Amsterdam ook.
I feed the pigeons, I sometimes feed the sparrows too, it gives me a sense of enormous well-being.
23-01-2007, 09:29 AM
Hier in Zeewolde sneeuwt het sowieso niet zo vaak (waait over schijnt).
![]()
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.wingsofdeath.net">http://www.wingsofdeath.net</a><!-- m -->
23-01-2007, 10:07 AM
Ik moest ook de binnenkant krabben
![]()
We can't, can not get, we can not get enough!!
23-01-2007, 10:18 AM
Ekslem Wrote:Ik moest ook de binnenkant krabben Had je er maar een doekje voor moeten houden..... :wink: En on-topic: ook hier: ![]()
24-01-2007, 02:51 PM
Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. :roll: Het kan er absoluut niet tegen. Kunstgras sterft af wanneer er sneeuw op ligt. :razz:
Vooruit nu Roodwitten !!!!
Vooruit PSV !!!!
24-01-2007, 03:11 PM
Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Kan me voorstellen dat het dan te glad wordt.
24-01-2007, 03:16 PM
Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Klopt, de KNSB overweegt dan ook om het WK Allround in het Polmanstadion te organiseren.
Oh, my god, we bought Kenny!
24-01-2007, 03:19 PM
Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Hela! Ik heb kaartjes voor Thialf! Wie gaat die extra benzine naar Hengeloooooooooooooooooooo betalen?
24-01-2007, 03:24 PM
Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Hengelo? Heracles komt toch uit Duitsland?
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
24-01-2007, 05:32 PM
Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. Nee niet Hengelooo maar Almelooooooo
24-01-2007, 05:58 PM
AssyriskaFF Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. En een HAP voor Assyriska! :lol:
24-01-2007, 06:10 PM
Depor bedoel je; 5 minuten. 3e plek geloof ik Mukkus.
24-01-2007, 07:21 PM
Gerben Zonderland Wrote:AssyriskaFF Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Mukkus Wrote:Peter Wrote:Bredanaar Wrote:Quote:Gelukkig spelen ADO, Excelsior, Heracles (of kan kunstgras juist goed tegen sneeuw?), RKC en Sparta allemaal uit. :roll: moeite een fout toe te geven of een compleet gebrek aan humor?
Beste Onderschrift 2006-'07
24-01-2007, 07:58 PM
#-o kdenk het eerste :8:
Mag het ook alletwee zijn?
Vooruit PSV !!!!
24-01-2007, 08:48 PM
Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: Tuurlijk, ik dacht echt dat Heracles Almelo in Hengelo speelde! :lol: :roll: Cambuur Leeuwarden speelt ook in Drachten, toch?
24-01-2007, 08:53 PM
Gerben Zonderland Wrote:Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: En Groningen in Heerenveen :!:
24-01-2007, 09:09 PM
Gerben Zonderland Wrote:Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: Dus als ik schrijf dat ik naar Cambuur in Drachten ga en iemand verbetert dat in Leeuwarden vind jij dat een leuke grap, getuige jouw emoticon " :lol: " ??
Vooruit PSV !!!!
24-01-2007, 09:46 PM
Bredanaar Wrote:Gerben Zonderland Wrote:Bredanaar Wrote:#-o kdenk het eerste :8: Dat zal wel Friese humor zijn; Mukkus heeft er ook last van. :p |
« Next Oldest | Next Newest »
|