The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

MV Game 2007
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Maar ook jij haalt geen topscore Kool. Jij mist o.a. Roddick natuurlijk, die veel mensen wel hebben.
helemaal waar...roddick moet verliezen van fish dan heb ik het aardig gedaan. hij mag zeker niet winnen van federer, dan kan ik wel stoppen.

Van mij mag hij 't doen hoor. :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:
kooltje Wrote:
centre court Wrote:Maar ook jij haalt geen topscore Kool. Jij mist o.a. Roddick natuurlijk, die veel mensen wel hebben.
helemaal waar...roddick moet verliezen van fish dan heb ik het aardig gedaan. hij mag zeker niet winnen van federer, dan kan ik wel stoppen.

Van mij mag hij 't doen hoor. :8:

Ook geen problemen mee :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Database voor Delray Beach, Vina del Mar en Zagreb is open Smile
Reply
Kijken of ik de weg naar boven weer kan vinden. Over het algemeen ben ik niet zo goed in Grand Slams en juist wel in kleine weekjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
São Paulo heeft het mooie bedrag van 9999 te besteden Smile
Reply
Eli, het formulier doet enigszins raar. Volgens mij ligt het aan Querrey, omdat hij zowel bovenin staat als in de Main Draw.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer (5) DelrayBeach
Becker (4) DelrayBeach
Delic DelrayBeach
Spadea (8) DelrayBeach
Querrey DelrayBeach
Massu (3) VinaDelMar
Roitman (6) VinaDelMar
Horna (5) VinaDelMar
Vassallo Arguello (8) VinaDelMar
Gaudio (2) VinaDelMar
Tipsarevic Zagreb
Gicquel Zagreb
Karlovic Zagreb
Soderling (3) Zagreb
(wc) Baghdatis (2) Zagreb
Reply
De deadline hiervan duurt nog een uur hoor ad. :8:
Reply
Ik ben in ieder geval blij dat de deadlines niet gelijk zijn.
Reply
hehe ik ook. nog meer stress is niet goed. :8:
Reply
Het is deze week een beetje een afweging budget/punten. Lastig, lastig.
Reply
Fuck, m´n netwerk ligt plat. #-o Lift nu mee met de buren, maar oh zo traaaaaaaaaaaag.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik merkte een uur geleden dat ik Kohlschreiber in m'n team had staan en heb daardoor Kohlschreiber, Querrey en Spadea ingewisseld voor Malisse en Gicquel. Malisse is de enige echte budgetverdediger voor me.

Zagreb:
Tipsarevic
Gicquel
Karlovic + Soderling
Dlouhy + Baghdatis

Vina del Mar:
Montanes
Roitman
Horna
Vassallo + Gaudio

Delray Beach:
Mayer
Becker + Delic
Malisse
---

Dus geen Massu, Ramirez Hidalgo, Garcia-Lopez, Spadea en Querrey, omdat ik denk dat ze allemaal op de laatste na budgetverlies gaan leiden. Malisse is een klein gokje. Haas moet Spadea en Querrey uitschakelen, maar doet hij dat niet dan is de weg weer open voor Malisse.
Reply
Ad Wim Wrote:Eli, het formulier doet enigszins raar. Volgens mij ligt het aan Querrey, omdat hij zowel bovenin staat als in de Main Draw.
Had dat zelf ook al gezien, en hem daardoor op 1 plek weggehaald. Heeft daar maar een paar minuten gestaan, dus je was er snel bij Smile
Reply
Ik stuur je even een mailtje Elikian. Via het formulier is het niet gelukt. :letitallout: :letitallout:

Mijn opstelling:

Waarde Punten

1. Becker, Benjamin 692 15
2. Delic, Amer 438 8
3. Garcia-Lopez, Guiller 562 8
4. Gaudio, Gaston 845 35
5. Gicquel, Marc 742 8
6. Horna, Luis 550 8
7. Malisse, Xavier 935 15
8. Massu, Nicolas 825 16
9. Montanes, Albert 473 15
10. Querrey, Samuel 424 6
11. Ramirez-Hidalgo, Rube 693 15
12. Roitman, Sergio 481 8
13. Soderling, Robin 1063 24
14. Tipsarevic, Janko 514 6
15. Youzhny, Mikhail 1145 15
------ ------
10382 202

Is dit ok?
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Ik ben na lang twijfelen toch niet voor de budgetrisico's Malisse, Massu, Ramirez en Spadea gegaan. Ik vrees met name voor Massu, die moet er snel uit.
Reply
Ik was compleet in de veronderstelling dat de deadline 22 uur was, dus daarom mijn team maar geplaatst. Ik moest ook weg dus op zich geen probleem. Behalve dat ik dan de partij Dlouhy-Phau af had kunnen zien, maar ik heb Clement en die wint daar toch wel van.
Reply
Er staat anders geen Clement in dat team dat je postte. Op zich ben ik het er wel mee eens maar die moet eerst nog van Cilic winnen en dat vond ik toch net te link.

Zelf ook vooral op budget gespeeld. Alleen Mayer en voor mijn laatste geld nog Karlovic die wat te verdedigen hebben.
Reply
Mist Wrote:Er staat anders geen Clement in dat team dat je postte. Op zich ben ik het er wel mee eens maar die moet eerst nog van Cilic winnen en dat vond ik toch net te link.

Zelf ook vooral op budget gespeeld. Alleen Mayer en voor mijn laatste geld nog Karlovic die wat te verdedigen hebben.
Je hebt gelijk, ik haal MV en TM door elkaar. Ik heb te veel gedronken :wink:
Reply
Hier moeten Montanes, Malisse, RRH en Youzhny er zsm uit en zijn Baghdatis, Tipsarevic en Spadea mijn troeven.
Reply
Ik vind het toch raar dat een eerste ronde verlies in Zagreb ook 0 punten zou zijn. Op de atp-site staat gewoon 1 punt en ook in de champions race hebben veel spelers 1 punt gehaald.
Kan iemand hier misschien uitleg over geven?
Reply
Volgens mij is de regel dat als je geen wedstrijd wint in een toernooi, je 0 punten krijgt. Dus als je quali doorkomt, heb je wel wedstrijden gewonnen en krijg je dat punt wel.
Maar als je als rechtstreeks toegelaten speler geen wedstrijd wint, zowel in RR als normaal, krijg je 0 punten.

Quote:2.The last important aspect with regards to points is that players who lose in the knockout stage or player s who do not win round robin matches will not earn any points. That is in line with the new ATP ranking procedure of not giving points to first round losers at all the other events. Only wins will give players points.
Reply
omyaca Wrote:Ik vind het toch raar dat een eerste ronde verlies in Zagreb ook 0 punten zou zijn. Op de atp-site staat gewoon 1 punt en ook in de champions race hebben veel spelers 1 punt gehaald.
Kan iemand hier misschien uitleg over geven?
Volgens de nieuwe regels van de ATP (zal ze zo even opzoeken) krijg je tegenwoordig 0 punten bij een eerste ronde nederlaag op Challenger en ATP niveau. ... Je moet nu iig een partij winnen om punten te krijgen. Dat is een maatregel die genomen is tegen het 'verkopen' van wc's. Vooral op lager niveau komt dat veel voor. Een zoontje van een rijke gast legt een ton aan sponsorgeld neer en krijgt een wc.

Bij een verplichte deelname op basis van ranking (TMS / GS) krijg je nog wel 1 punt.

Dus bij een TMS/GS krijgen de eerste ronde verliezers wel 1 punt, BEHALVE de wc's!!
Reply
Okay, dat verklaart ook waarom veel spelers wel 1 punt hebben, namelijk de eerste ronde verliezers van de Australian Open en evt qualifiers in een gewoon toernooi.
Wel een goede regel, nu maakt een 1e of 2e ronde veel meer verschil!
Reply
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.atptennis.com/en/common/TrackIt.asp?file=http://www.atptennis.com/en/players/ATP_Rulebook2007.pdf">http://www.atptennis.com/en/common/Trac ... ok2007.pdf</a><!-- m -->

Pagina 159 staat het puntenoverzicht. Je ziet dat er geen 1'tjes meer staan bij de 1R nederlagen.
Reply
Ja inderdaad, hadden ze dat op de site ook niet even kunnen aanpassen.
Zou sportdreams dit ook doorhebben?
Reply
Tuurlijk niet Wink
Reply
Zeker niet!

Ik vrees al dat ze de MDER-punten niet gaan meetellen.
Reply
Ah, gevonden. Pagina 156:

D. Points
1) Points shall be allocated based on Tournament category (Grand Slam, Tennis Masters Cup, ATP Masters Series, International Series Gold or International Series) and, in the case of International Series, total financial commitment, as per the following table.
2) Points are assigned to the losers of the round indicated. There are no points allocated for the first round except in the case of the mandatory events (Grand Slams & AMS).
Players accepted into the mandatory events via a Wild Card receive points only from second (2nd) round. Any player who reaches the second round by drawing a bye and then loses shall be considered to have lost in the first round..

3) Players qualifying for the Main Draw through the qualifying competition shall receive
qualifying points in addition to any points earned, as per the following table.
Reply
Ja en qualifiers krijgen dus alleen punten vanuit het kwalificatietoernooi bij eerste ronde verlies, niet dat ene punt erbij.
Reply

Forum Jump: