The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

MV Game 2007
Nee, in addition to ANY points, dus volgens mij ook als ze het toernooi winnen.
Reply
Volgens mij bedoelde Mist dat quali's wel een punt krijgen bij 1e rondeverlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oja, dat klopt :wink:
Reply
Is dat zo?
Volgens mij is dat niet veranderd .. kan ik uit die regels niet opmaken iig
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij bedoelde Mist dat quali's wel een punt krijgen bij 1e rondeverlies.
Het qualie punt ja, maar niet voor 1R verlies.
Reply
Nee, maar dat bedoel ik ook. Maar quali's krijgen dus deze week als enige een punt bij eerste rondeverlies.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Het is lastig duidelijk uit te drukken, maar volgens mij heeft iedereen het goed begrepen Wink
Reply
Volgens mij heb je een update gedaan, Eli, maar ik zie nog steeds 0 punten staan bij Roitman Sad
Reply
Is het ook niet zo dat de elemination-points vervallen, als een speler in de poule een wedstrijd wint?
In het geval van Querrey zou hij dan 4 punten moeten hebben.
Reply
andre Wrote:Is het ook niet zo dat de elemination-points vervallen, als een speler in de poule een wedstrijd wint?
In het geval van Querrey zou hij dan 4 punten moeten hebben.
Nee, die houdt hij gewoon. De punten uit de RR en de MDER (en dus niet uit de Q) vervallen ALLEEN en ALLEMAAL als een speler in de kwartfinale komt. Vanaf dan krijgt de speler het vaste aantal punten.
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij heb je een update gedaan, Eli, maar ik zie nog steeds 0 punten staan bij Roitman Sad
Haha ... had er ff niet aan gedacht dat die pannenkoek in de top 100 staat. Zal het ff aanpassen Wink
Reply
=D>

Ineens sta ik tweede in het weekklassement en ben ik drie plaatsen gestegen in het totaalklassement :razz:
Reply
Ad Wim Wrote:=D>

Ineens sta ik tweede in het weekklassement en ben ik drie plaatsen gestegen in het totaalklassement :razz:

En ik eerste. :lol:
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Elikian Wrote:http://www.psmyth.demon.co.uk/ranking.txt
Op deze site is het niet bijgewerkt voor de komende week en die van tennisfacts.com klopt ook niet.

Iemand wel een goede?
Reply
Mijn team staat. Redelijk goed te doen. Alleen nog weinig rekening kunnen houden met 't budget.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik kan niet inloggen Sad
Reply
Werkt prima hier. Kun je het nog steeds niet? mail me dan je team ofzo?
Reply
Nog nooit zo snel een teampie gemaakt :Big Grin Het kon ook weinig anders. De enige verrassing is Gasquet, maar dat is dan ook omdat er niets anders interessants meer was.
Reply
Behalve Calleri compleet op budget gegaan:

Vassallo Arguello CostaDoSauipe
Almagro (3) CostaDoSauipe
Chela (6) CostaDoSauipe
Calleri (2) CostaDoSauipe
Davydenko (1) Marseille
(wc) Llodra Marseille
Youzhny Marseille
Serra Marseille
(wc) Querrey SanJose
Kendrick SanJose
Becker (6) SanJose
Fish (5) SanJose

Eigenlijk alleen Davydenko een gokje, maar die gaat gewoon het toernooi winnen nu Djokovic eruit ligt.
En het was Fish of Safin. Heb Fish genomen omdat ik in het derde kwart Becker al had.
Reply
Ad: Calleri, Davydenko, Llodra, Querrey,
Genomico: di Mauro, Montanes, Gasquet, Baghdatis, Safin
Reply
Verdomme heb Serra erin gezet en nu dit!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Godver, de deadline amper een uur verstreken en al twee man kwijt Icon_evil
Reply
Eli, wil je de database nog even open zetten, dan kan ik ff wat aanpassen :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Elikian Wrote:Werkt prima hier. Kun je het nog steeds niet? mail me dan je team ofzo?

Ik had je al gemaild gisteren, het was een firewall probleempje.
Reply
Mooi, Moya er hier af en die is toch redelijk vaak gekozen. Bovendien heeft ie 175 budget te verdedigen :Big Grin
Reply
Heb je al uitgezocht hoe het zit met het budgetrisico Eli? Het is toch gewoon zo dat de punten van Buenos Aires en niet van Costa meetellen deze week?
Reply
Deze week vervallen Buenos Aires (Moya), Marseille (Clement) en San Jose (Murray)
(En 2 challengers (Belgrado, Joplin), waarvan Belgrado werd gewonnen door Tipsarevic)
Reply
Mooi, dat dacht ik dus al. Lekker dat Moya er dan uitligt. Volandri mag er ook zsm uit.
Reply
Elikian Wrote:Deze week vervallen Buenos Aires (Moya), Marseille (Clement) en San Jose (Murray)
(En 2 challengers (Belgrado, Joplin), waarvan Belgrado werd gewonnen door Tipsarevic)
Aiaiai, dat had ik niet door! Dat is een flinke domper (Ik heb Moya, Volandri en Calleri!)
Reply
omyaca Wrote:
Elikian Wrote:Deze week vervallen Buenos Aires (Moya), Marseille (Clement) en San Jose (Murray)
Aiaiai, dat had ik niet door! Dat is een flinke domper (Ik heb Moya, Volandri en Calleri!)

Tja, ik ook :|
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Forum Jump: