The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

MV Game 2007
ok my bad! dacht 1 punt maar idd gewoon 0 punten! locaal inmiddels aangepast

budgetverandering worden idd niet gedaan...eens kijken of ik achter het probleem kan komen
Reply
ok fout gevonden en opgelost! Budgetten staan er nu wel goed! ook hebben 1e ronde verliezers nu 0 punten
Reply
Geod bezig Maccie! Ik heb vertrouwen in volgende week Wink
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
hehe daarover:
als ik al de teams ga invoeren enzo wordt dat woensdag aangezien ik dat niet maandagnacht ga doen en ik dinsdag de hele dag weg ben.
Reply
Volgens mij gaat er met de budgetten nog iets mis, heb nu ineens 4 spelers in de min, waar ik eerst alleen Llodra in de min had (waar ik trouwens nog steeds een punt voor heb gekregen). Gasquet vloog er vorig jaar in de eerste rond uit, maar staat nu op -125.

Edit: verkeerde week gebruikt mss? Mensen als Volandri en Moya hebben geen verlies opgeleverd.
Reply
Llodra en Roitman staan bij mij ook nog steeds op 1.
You bend your words like Uri Geller spoons...
Reply
Budgetten kloppen bij mij ook inderdaad niet. Waarsch toch de verkeerde week gebruikt. Moy heeft nl 175 verlies en Volandri 120 en dat staat er nu niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ok thx voor jullie oplettendheid jongens. Er was idd iets foutgegaan met het sorteren en de budgetten. Nu hoop ik t echt goed te hebben :oops:
Reply
No worries, je werk wordt gewaardeerd. Ziet er nu allemaal goed uit trouwens =D> .
Reply
Zo ziet het budgetklassement er weer wat beter uit :Big Grin Goed werk Mac =D>
Reply
Ik wil niet mierenneuken, maar volgens mij klopt het nog niet.

Verder niets dan hulde uiteraard.
Reply
Volgens mij klopt het wel, hoor. Ben je niet vergeten te refreshen?
Reply
Ad Wim Wrote:Volgens mij klopt het wel, hoor. Ben je niet vergeten te refreshen?

Nee, niet vergeten. GeF5 als de ziekte.

Maar nu, we spreken 01:01 de 19e, ziet het er weer perfect uit.

Dank Mac.
Reply
hehe ik had er niks meer aan gedaan hoor maar goed ben blij dat alles klopte.
Ik ga nu alle lijsten bijwerken etc en verwacht over een uurtje ofzo de database te kunnen opengooien.
Reply
Hoewel kleine toernooien en met kleine verschillen... IK WIN (voor het eerst) DE WEEK!!! :Big Grin Hakkuh

Murray rulez!! :8:
Playasport Forum Subleague: [url]http://playasport.com/my_sports/tennis/external_league_home.jsp?leagueid=43[/url]
Reply
ok de database is open. Succes allen
Reply
Ik probeer net een fatsoenlijk team op de been te brengen, maar deze week is echt lastig!!

De spelers die ik in Rotterdam ver zie komen zijn allemaal vrij duur en in Memphis heb je al veel spannende 1e ronde partijen. Op het gravel kan iedereen van elkaar winnen...

Veel goedkope spelers of een paar duurdere?
Reply
Ik zit vanavond bij Davydenko-Berrer en weet niet of ik op tijd terug ben, moet dus vroeg een team maken. Is er iemand die vlak voor de deadline m'n team indien nodig nog even wil aanpassen?
Reply
Na de 2e plaats van vorige week, nu een 5e plaats! Het gaat lekker! Beetje jammer dat mijn AO dan weer zo slecht was...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kan Murray 2 weken achter elkaar presteren?
Koubek of Ginepri?
del Potro of Fish?
Karlovic of Querrey of beide?
Kan Spadea weer van Haas winnen?
Youzhny of Berdych?
Horna of Canas of beide?
Moya of Starace of beide?
Almagro?
Chela?
Ramirez Hidalgo of di Mauro?
Calleri?
Acasuso?
Ferrero?

Pfff... Nog nooit zo'n moeilijke week gehad. Er zijn nog maar 3 mannen zeker.
Reply
tell me about it...en ik mag de teams van 4 man maken!
Reply
Weer compleet op budget gegaan:

Di Mauro BuenosAires
Moya(5) BuenosAires
Ramirez Hidalgo BuenosAires
Ferrero(2) BuenosAires
Roddick(1) Memphis
Koubek Memphis
Malisse(5) Memphis
Querrey Memphis
(q)Hernych Rotterdam
Monfils Rotterdam
Berdych(4) Rotterdam
Djokovic(5) Rotterdam
Reply
Kom uiteindelijk na héél véél research uit op 17 man. Geen Murray of Ferrero. Alleen Djokovic in Rotterdam. 9 man in Argentinië terwijl ik weet dat dat maar een cat. 7 toernooi is en 7 man in Memphis die niet duurder zijn dan 1000 euro per stuk. Heel raar, maar op de één of andere manier lijkt het me wel het beste :roll:

Djokovic

Melzer
Koubek
Malisse
del Potro
Karlovic
Querrey
Spadea

Horna
Canas
Starace
Vassallo A.
Chela
Ram. Hidalgo
di Mauro (als laatste opvuller)
Calleri
Acasuso

Ik ben benieuwd [-o<
Reply
Canas
Almagro(4)
Acasuso(8)
Murray(3)
Ginepri(8)
Fish(4)
Karlovic
Rochus O.
Monfils
Nieminen
Djokovic(5)

dat is mijn team. Die van elikian Jeroen en Ron zijn hetzelfde alleen Ron en Elikian hebben Malisse erbij en Jeroen heeft Koubek erbij.
Reply
Mac Wrote:Canas
Almagro(4)
Acasuso(8)
Murray(3)
Ginepri(8)
Fish(4)
Karlovic
Rochus O.
Monfils
Nieminen
Djokovic(5)

dat is mijn team. Die van elikian Jeroen en Ron zijn hetzelfde alleen Ron en Elikian hebben Malisse erbij en Jeroen heeft Koubek erbij.

Ginepri, dit jaar nog verloren van Korolov en daarna tegen een Koubek wat me deze week wel een zekerheidje lijkt. Fish in de 2e ronde tegen del Potro en mocht hij dat winnen, moet ie tegen Malisse wat z'n eindstation wordt. En Murray zie ik in de halve finale van Roddick verliezen. Wellicht eerder, want Murray presteert nooit een week na een toernooizege. Daar is hij fysiek nog steeds te zwak voor en zeker nu hij vorige week ook een paar 3-setters heeft moeten spelen. Nieminen? Tja, maximaal 12 punten en dat wordt al heel lastig. Rochus? Die gaat natuurlijk niet van Ivan winnen. Monfils is een leuk gokje, maar heeft geen gemakkelijke loting tot de kwart en dan komt ie Ivan al tegen.
Reply
Djokovic

Roddick
Koubek
Malisse
Del Potro
Fish
Karlovic

Moya
Almagro
Chela
Acasuso
di Mauro
Devilder
Reply
Malisse zal wel iedereen hebben aangezien hij een set voorstond, maar Mac bijvoorbeeld al niet dus wel een beetje zuur.
Reply
voor mij is het ook niet heel interessant meer aangezien ik al meerdere weken gemist heb...voor de anderen zal het iets belangrijker zijn
Reply
Kan ik ergens mijn MV team zien nu?! Nee he?!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heb je toch Berdych? :wink:

Tja, gegokt en verloren met MV maar vond het een gok waard met geen enkel budgetrisico en een finale in het verschiet.
Alles op TM dan maar deze week!
Reply

Forum Jump: