The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
#31
Ajax speelde wel een van haar betere partijen, daar wil ik het bij laten :wink:
[b]Ajax moet uit spelen tegen FC Twente. De spelersbus rijdt al uren door Enschede maar ze kunnen de Grolsch Veste niet vinden. Uiteindelijk stapt een van de spelers uit en vraagt aan een voorbijganger: Hoe komen wij bij FC Twente? Waarop de man antwoordt: Trainen Jongen, heel hard trainen![/b]
Reply
#32
Vret Mien Gras Wrote:Ajax speelde wel een van haar betere partijen, daar wil ik het bij laten :wink:
Nee, dat was die week ervoor!
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
#33
Mukkus Wrote:Ik doe Simons in mijn team....kans op een penalty voor PSV is 100%, lijkt me.

Dan is het ook geen kans op een penalty...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
#34
Kromkamp en Kluivert nog zeer twijfelachtig. Dat wordt dan Feher-Da Costa-Salcido-Alcides of Alcides-Da Costa-Salcido-Sun als achterhoede. Sad
Reply
#35
Jansoe Wrote:
Mukkus Wrote:Ik doe Simons in mijn team....kans op een penalty voor PSV is 100%, lijkt me.

Dan is het ook geen kans op een penalty...

De kans dat de kans op een penalty voor PSV 100% is, is 50%.
Reply
#36
Berend Botje Wrote:
Jansoe Wrote:
Mukkus Wrote:Ik doe Simons in mijn team....kans op een penalty voor PSV is 100%, lijkt me.

Dan is het ook geen kans op een penalty...

De kans dat de kans op een penalty voor PSV 100% is, is 50%.

Maar wat is de kans dat Davids aan een rode balk trekt ipv een witte balk wanneer hij Simons in de 16 meter aan z'n shirt naar de grond haalt met als gevolg die bewuste penalty?
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#37
Deze wedstrijd

Davids krijgt geel - 100% zeker

Davids krijgt rood - 50% kans
Bangkok resident.
Reply
#38
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:
Jansoe Wrote:
Mukkus Wrote:Ik doe Simons in mijn team....kans op een penalty voor PSV is 100%, lijkt me.

Dan is het ook geen kans op een penalty...

De kans dat de kans op een penalty voor PSV 100% is, is 50%.

Maar wat is de kans dat Davids aan een rode balk trekt ipv een witte balk wanneer hij Simons in de 16 meter aan z'n shirt naar de grond haalt met als gevolg die bewuste penalty?

Dat hangt ervan af of Davids en Simons meedoen. De kans daarop is weer 50%.
Reply
#39
Treesong Wrote:
Berend Botje Wrote:
Jansoe Wrote:
Mukkus Wrote:Ik doe Simons in mijn team....kans op een penalty voor PSV is 100%, lijkt me.

Dan is het ook geen kans op een penalty...

De kans dat de kans op een penalty voor PSV 100% is, is 50%.

Maar wat is de kans dat Davids aan een rode balk trekt ipv een witte balk wanneer hij Simons in de 16 meter aan z'n shirt naar de grond haalt met als gevolg die bewuste penalty?

Je weet wat je krijgt als je aan witte, rode, groene of gele balken gaat trekken he? Dan krijg je een achterwaartse trap. Vraag maar aan Snaidert en Tiiiiiiiiiihiiiiiihihihihihienjo!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
#40
Zo lang het geen witte of rode ballen zijn vind ik alles best.
Reply
#41
1200 Ajacieden mee, nooit uitverkocht in eihoven. Al maken ze het kaartje gratis denk ik...
Slechtste uitvak van Nederland en de wedstrijd heeft geen geschiedenis/sfeer...
Reply
#42
Fabian Wrote:1200 Ajacieden mee, nooit uitverkocht in eihoven. Al maken ze het kaartje gratis denk ik...
Slechtste uitvak van Nederland en de wedstrijd heeft geen geschiedenis/sfeer...

Volgend jaar ga ik met je mee. Dat uitvak kan misschien slecht zijn maar het is nooit zo slecht om daar als Ajacied op de normale tribune te zitten. Wat een bosmongolen zaten daar zeg!

Ik heb volgend seizoen eindelijk een uitkaart !
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#43
Fabian Wrote:1200 Ajacieden mee, nooit uitverkocht in eihoven. Al maken ze het kaartje gratis denk ik...
Slechtste uitvak van Nederland en de wedstrijd heeft geen geschiedenis/sfeer...

Of zou het komen omdat jullie altijd verliezen? Waar PSV famous for not travelling is, is Ajax famous for Gloryhunters..
Reply
#44
Kluivert is fit maar heeft 0,00 wedstrijdritme. Hakkuh
Reply
#45
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:1200 Ajacieden mee, nooit uitverkocht in eihoven. Al maken ze het kaartje gratis denk ik...
Slechtste uitvak van Nederland en de wedstrijd heeft geen geschiedenis/sfeer...

Volgend jaar ga ik met je mee. Dat uitvak kan misschien slecht zijn maar het is nooit zo slecht om daar als Ajacied op de normale tribune te zitten. Wat een bosmongolen zaten daar zeg!

Ik heb volgend seizoen eindelijk een uitkaart !

Hahaha
Vorig seizoen werd een vriendin die we kennen zelfs belaagd omdat ze zwaaide naar het uitvak... :lol: !
Meid zit al 10 jaar op die plek, haha

Kijken of ze ook de randstadphoolies belagen als ik naar ze zwaai, paar vrienden bij zitten :razz:

Bum, volgend jaar echt uitkaart ? Lijkt me gezellig !
Reply
#46
Peter Wrote:Kluivert is fit maar heeft 0,00 wedstrijdritme. Hakkuh

1-0 '92 Kluivert :wink:
<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.u2acrobat.nl">http://www.u2acrobat.nl</a><!-- w -->
Reply
#47
1-0, natuurlijk uit een dood spelmoment.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Ad Wim Wrote:1-0, natuurlijk uit een dood spelmoment.


Gok er even op bij unibet dan !
Reply
#49
Fabian Wrote:Bum, volgend jaar echt uitkaart ? Lijkt me gezellig !

Ja echt! Moet volgende maand naar ArenA om foto te maken en dan krijg ik hem begin volgend seizoen.
Mag dan wel pas kaarten kopen na voorrang uitkaart en gewone uitkaart maar voor genoeg wedstrijden is er dan vast nog wel plek.
En anders is het ook mogelijk om iemand met een van die kaarten een combi-ticket te laten kopen wat ik daarna overneem.

Groningen, Twente, Heerenveen, Utrecht, Feyenoord, PSV en AZ uit staan hoog op mijn lijstje.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#50
FC Petr Wrote:
Peter Wrote:Kluivert is fit maar heeft 0,00 wedstrijdritme. Hakkuh

1-0 '92 Kluivert :wink:

Hoop (en verwacht) dat hij een mooie ontvangst krijgt vanuit het uitvak. Hij is immers nog wel de laatste speler die Ajax de Europacup I bezorgde.
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
#51
Bumme Wrote:Groningen, Twente, Heerenveen, Utrecht, Feyenoord, PSV en AZ uit staan hoog op mijn lijstje.

Geen Utreg? :wink:
Geld, drank en lekkere wijven!
Dat is het waar het in het leven om draait...
Daar kan je mee in leven blijven, dat maakt het leven de moeite waard!

Song of the decade:

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE">http://www.youtube.com/watch?v=F-3HibNnsnE</a><!-- m -->
Reply
#52
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Bum, volgend jaar echt uitkaart ? Lijkt me gezellig !

Groningen, Twente, Heerenveen, Utrecht, Feyenoord, PSV en AZ uit staan hoog op mijn lijstje.

Dan zul je je club maar bar weinig punten zien pakken. Wink
Reply
#53
*hap*

3+3+3+3+3+?+1 maakt tot nu toe pas 2 verliespunten.. nou zegt dat niks over komend seizoen, maar toch...
Reply
#54
Bumme Wrote:
Fabian Wrote:Bum, volgend jaar echt uitkaart ? Lijkt me gezellig !

Ja echt! Moet volgende maand naar ArenA om foto te maken en dan krijg ik hem begin volgend seizoen.
Mag dan wel pas kaarten kopen na voorrang uitkaart en gewone uitkaart maar voor genoeg wedstrijden is er dan vast nog wel plek.
En anders is het ook mogelijk om iemand met een van die kaarten een combi-ticket te laten kopen wat ik daarna overneem.

Groningen, Twente, Heerenveen, Utrecht, Feyenoord, PSV en AZ uit staan hoog op mijn lijstje.

Gezellig Bum ! Ben je met vrienden, of neem je alleen die uitkaart ? Dan mag je wel naast mij zitten in de combibus :wink: haha!

Kluivert wordt 100% zeker toegezongen, even die boeren gek maken....
Net zoals Japi Stam! :lol: :lol: :lol:

Als ik jou was zou ik btw ook meegaan naar Roda uit, nu al befaamd door de avond ervoor in Maastricht/Valkenburg... :wink: :wink:
Reply
#55
Fabian, bij PSV zijn ze gewend oud spelers toe te zingen ipv uit te fluiten! Dus zal wel meevallen met gek worden, denk ik. Mss wat gefluit, maar het zal me verder worst wezen!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#56
Quote:Meespelen Gomes nog twijfelachtig

Over het meespelen van PSV doelman Gomes tegen PSV is nog steeds geen duidelijkheid. De medische staf doet er alles aan om hem op tijd fit te krijgen, maar het is nog niet duidelijk of hij dat ook zal halen. Donderdag kon hij nog niet meetrainen.


Kluivert kan een half uur tot een uur spelen

"Het is even afwachten of ik geen terugslag krijg, maar als die uitblijft, dan kan ik spelen tegen Ajax. Natuurlijk nog geen complete wedstrijd, maar mijn conditie is goed, dus een half uur of een uur moet ik aankunnen", aldus Kluivert over zijn kansen voor PSV-Ajax
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
#57
Mendez heeft griep en Kromkamp is ook nog uiterst twijfelachtig.
Worst case scenario: Moens-Feher,Da Costa,Salcido,Alcides-Afellay,Simons,Cocu,Culina,Sun-Farfan. Maar ach zelfs dat is beter dan de basiself van Excelsior of Heerenveen en die konden recentelijk ook het voor PSV nu benodigde punt pakken tegen Ajax, dus waarom die 11 niet zullen we maar denken om de moed erin te houden. Icon_evil
Reply
#58
Ekslem Wrote:Fabian, bij PSV zijn ze gewend oud spelers toe te zingen ipv uit te fluiten! Dus zal wel meevallen met gek worden, denk ik. Mss wat gefluit, maar het zal me verder worst wezen!

Ik weet dat Kluivert nog steeds door velen bij pisvlek gehaat wordt, als hij dan toegezongen wordt door ons, zullen die mensen het nog erger vinden dat hij in hun tenue loopt.

Oud spelers toezingen ? Jaap werd in de arena al diverse ziektes toegewenst en uitgefloten, dus doe niet alsof alles zo super is bij de boertjes Eks....
Reply
#59
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Fabian, bij PSV zijn ze gewend oud spelers toe te zingen ipv uit te fluiten! Dus zal wel meevallen met gek worden, denk ik. Mss wat gefluit, maar het zal me verder worst wezen!

Ik weet dat Kluivert nog steeds door velen bij pisvlek gehaat wordt, als hij dan toegezongen wordt door ons, zullen die mensen het nog erger vinden dat hij in hun tenue loopt.

Oud spelers toezingen ? Jaap werd in de arena al diverse ziektes toegewenst en uitgefloten, dus doe niet alsof alles zo super is bij de boertjes Eks....

Stam werd bij zn rode kaart tijdens PSV-Milan hatelijk uitgezwaaid, dus die ligt niet meer zo goed. Best kan dat mensen hem zullen uitfluiten. Kluivert zal bij een invalbeurt door zowel het thuis- als uitpubliek worden toegejuicht. Maak je ook nooit mee bij een PSV-Ajax. :p
Reply
#60
Fabian Wrote:
Ekslem Wrote:Fabian, bij PSV zijn ze gewend oud spelers toe te zingen ipv uit te fluiten! Dus zal wel meevallen met gek worden, denk ik. Mss wat gefluit, maar het zal me verder worst wezen!

Ik weet dat Kluivert nog steeds door velen bij pisvlek gehaat wordt, als hij dan toegezongen wordt door ons, zullen die mensen het nog erger vinden dat hij in hun tenue loopt.

Oud spelers toezingen ? Jaap werd in de arena al diverse ziektes toegewenst en uitgefloten, dus doe niet alsof alles zo super is bij de boertjes Eks....

Kun je aub gewoon spreken over PSV? Heb een hekel aan die zogenaamde leuke varianten!

Kluivert is door het grootste gedeelte vh publiek wel geaccepteerd hoor. Voor mij had ie ook niet hoeven komen, maar hij is er nu eenmaal dus is het prima zo. Er is slechts een klein gedeelte dat hem nog steeds niet kan luchten.

Veel PSV-ers ervaren het als een mes in de rug dat Jaap voor Ajax heeft gekozen. Het zal dus best dat hij onheus bejegend wordt. Dit betreft echter een uitzondering!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: