The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




PSV - Ajax
Hoeveel geld zou hij bij de wedkantoren op 1-5 als uitslag hebben gezet? :razz: Zij er ook caps van hoe hij doet bij de andere Ajax goals? Mss dat ie daar ook al een lichte glimlach op zn gezicht heeft ofzo. Als dat niet zo is, klopt zn verhaal idd. Net of hij bij de 1-5 opeens zo blij is dat hij zn vreugde niet kan onderdrukken terwijl hij dat bij de eerste 4 goals wel kon. En vond ook dat ie zn verhaal overtuigend bracht bij de Wedstrijden.
Reply
Als Braamhaar nou gezegd had dat hij juichte omdat hij de wedstrijd zonder grote blunders tot een einde gebracht had, dan had ik het beter begrepen. Dit is genant, al klopt zijn verklaring wel.
Reply
waf Wrote:
Ad Wim Wrote:
Peter Wrote:Ik vind dat de Ajaxcieden op het forum zich niet zo in de underdog positie moeten praten. Dat past niet bij jullie club. :wink:

Braamhaar blijkt trouwens ook Ajax-supporter te zijn. :p

[Image: 1_026.gif]

[Image: 95852661.gif]
Mooi commentaar van Braamhaar zelf.

nou mooi he? :roll: ik zag niet eens wel vermeende overtreding hij bedoelde.

gek he al die complottheorieen?

sjonge, hoe duidelijk moet je het hebben. wat een teringlijer is die braamhaar. Puke

Het was de overtreding die op de Mul werd begaan. Dat er echt mensen twijfelen zeg. Je kunt natuurlijk op elke slak zout leggen...
The great old Ludwig von...
Reply
waf Wrote:nou mooi he? :roll: ik zag niet eens wel vermeende overtreding hij bedoelde.

gek he al die complottheorieen?

sjonge, hoe duidelijk moet je het hebben. wat een teringlijer is die braamhaar. Puke
cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Peter Wrote:Hoeveel geld zou hij bij de wedkantoren op 1-5 als uitslag hebben gezet? :razz: Zij er ook caps van hoe hij doet bij de andere Ajax goals? Mss dat ie daar ook al een lichte glimlach op zn gezicht heeft ofzo. Als dat niet zo is, klopt zn verhaal idd. Net of hij bij de 1-5 opeens zo blij is dat hij zn vreugde niet kan onderdrukken terwijl hij dat bij de eerste 4 goals wel kon. En vond ook dat ie zn verhaal overtuigend bracht bij de Wedstrijden.
[Image: spijker001.jpg]
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dr. Pils Wrote:Als Braamhaar nou gezegd had dat hij juichte omdat hij de wedstrijd zonder grote blunders tot een einde gebracht had, dan had ik het beter begrepen. Dit is genant, al klopt zijn verklaring wel.

Tuurlijk speelt dat mee, ook al zei hij het niet. Hij heeft zich de hele week druk lopen maken omdat hij bij Lille-Manchester omstreden was en na de vorige topper in Nederland de scheids een week lang de pispaal was van alle pro-Ajaxmedia. Hij zag de bui al hangen. Als t dan behoorlijk goed is gegaan en je na 89 minuten als kers op de taart de voordeelregel een keer goed toepast komt de opluchting er op zo'n manier uit.
Reply
gittermaster Wrote:Het was de overtreding die op de Mul werd begaan. Dat er echt mensen twijfelen zeg. Je kunt natuurlijk op elke slak zout leggen...

slak.. zout leggen? een scheids die juicht na een doelpunt van ajakkes, zo zout heb ik de slakken nog niet gegeten hoor.

het is toch normaal dat hij de voordeelregel toepast? of is hij zo blij dat hij een keer iets goed doet? wat gebeurt er de volgende keer? geeft hij een pingel (aan ajakkes) en als ze hem er in schieten gaat hij hard staan juichen met als reden dat hij het goed gezien had? (en als ze hem missen laat hij hem overnemen :wink: )

ik denk dat blom gister ook heel blij was toen hij die pingel niet aan fainoid gaf. hij was echter zo slim om dat niet te uiten. (en dan godverredomme die tering talpa commentator die ook zegt dat het niets is. nou, dit was een 100% pingel. Puke ).

ajakkes is tegen az een keer benadeeld en dat kunnen we de komende 3 jaar weer horen als ze weer eens bevoordeeld worden. en gister is duidelijk geworden met welke opdracht die scheidsen in het veld staan. hij juichte wss omdat zijn bonus nu definitief binnen was. :razz:
Reply
:lol:
Heb je t gisteren gezien?
Was toch erg duidelijk na zijn commentaar dat dit een reden had.
Hij was gewoon zo blij als eenk ind, was echt grappig om te zien.
Maar we hadden de scheids idd een keer niet tegen dit seizoen. Mee overigens ook niet, hij floot gewoon een goeie pot.
The great old Ludwig von...
Reply
Ik stel voor dat we de wedstrijd overspelen nav dit dubieuze voorval.
Reply
gittermaster Wrote::lol:
Heb je t gisteren gezien?
Was toch erg duidelijk na zijn commentaar dat dit een reden had.
Hij was gewoon zo blij als eenk ind, was echt grappig om te zien.
Maar we hadden de scheids idd een keer niet tegen dit seizoen. Mee overigens ook niet, hij floot gewoon een goeie pot.

ja, huhhuh, wat had je dan verwacht, dat hij toe zou geven dat hij juichte omdat ajakkes scoorde?

hij was idd zo blij als een kind, maar ik vond het niet grappig om te zien. :wink:

en je had hem wel mee, want huntelaars had geel moeten hebben en dan was hij geschorst volgende week en dan waren jullie weer radeloos omdat je dan de arrogante perez op had moeten stellen. :razz:
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Het was de overtreding die op de Mul werd begaan. Dat er echt mensen twijfelen zeg. Je kunt natuurlijk op elke slak zout leggen...

slak.. zout leggen? een scheids die juicht na een doelpunt van ajakkes, zo zout heb ik de slakken nog niet gegeten hoor.

het is toch normaal dat hij de voordeelregel toepast? of is hij zo blij dat hij een keer iets goed doet? wat gebeurt er de volgende keer? geeft hij een pingel (aan ajakkes) en als ze hem er in schieten gaat hij hard staan juichen met als reden dat hij het goed gezien had? (en als ze hem missen laat hij hem overnemen :wink: )

ik denk dat blom gister ook heel blij was toen hij die pingel niet aan fainoid gaf. hij was echter zo slim om dat niet te uiten. (en dan godverredomme die tering talpa commentator die ook zegt dat het niets is. nou, dit was een 100% pingel. Puke ).

ajakkes is tegen az een keer benadeeld en dat kunnen we de komende 3 jaar weer horen als ze weer eens bevoordeeld worden. en gister is duidelijk geworden met welke opdracht die scheidsen in het veld staan. hij juichte wss omdat zijn bonus nu definitief binnen was. :razz:

Waf, niet zo uit je reet blaffen...

[Image: poepen.jpg]
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Peter Wrote:Ik stel voor dat we de wedstrijd overspelen nav dit dubieuze voorval.

Graag! Winnen we twee keer in een seizoen in Eindhoven.
beter voor jullie dat we het zo laten, hebben die knuppels weer een weekje extra rust........
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
Bumme Wrote:
Peter Wrote:Ik stel voor dat we de wedstrijd overspelen nav dit dubieuze voorval.

Graag! Winnen we twee keer in een seizoen in Eindhoven.
beter voor jullie dat we het zo laten, hebben die knuppels weer een weekje extra rust........

Mja.. Farfan, Sun en Culina hebben zich aangesloten bij de club van geblesseerden dus mss is dat idd geen goed plan. Stom van me. :razz:
Reply
Peter Wrote:Mja.. Farfan, Sun en Culina hebben zich aangesloten bij de club van geblesseerden

• Fysieke klachten houden Sun, Farfán en Culina thuis. Hebben de handschoentjes misschien te strak gezeten?
Niels Nooijen
[b]"Niets is geheel waar, en zelfs dat niet".[/b]
Reply
waf Wrote:
gittermaster Wrote:Het was de overtreding die op de Mul werd begaan. Dat er echt mensen twijfelen zeg. Je kunt natuurlijk op elke slak zout leggen...

slak.. zout leggen? een scheids die juicht na een doelpunt van ajakkes, zo zout heb ik de slakken nog niet gegeten hoor.

het is toch normaal dat hij de voordeelregel toepast? of is hij zo blij dat hij een keer iets goed doet? wat gebeurt er de volgende keer? geeft hij een pingel (aan ajakkes) en als ze hem er in schieten gaat hij hard staan juichen met als reden dat hij het goed gezien had? (en als ze hem missen laat hij hem overnemen :wink: )

ik denk dat blom gister ook heel blij was toen hij die pingel niet aan fainoid gaf. hij was echter zo slim om dat niet te uiten. (en dan godverredomme die tering talpa commentator die ook zegt dat het niets is. nou, dit was een 100% pingel. Puke ).

ajakkes is tegen az een keer benadeeld en dat kunnen we de komende 3 jaar weer horen als ze weer eens bevoordeeld worden. en gister is duidelijk geworden met welke opdracht die scheidsen in het veld staan. hij juichte wss omdat zijn bonus nu definitief binnen was. :razz:

En dit gisteren in de Kuip dan? :p

[Image: 34-18032007-DSCF0495.JPG]
Reply
tja, een groot complot....
The great old Ludwig von...
Reply
Ik vind het idioot dat een scheidsrechter gaat juichen als een club een doelpunt maakt, wat er ook de reden van is. Zo maak je jezelf niet geloofwaardig als onpartijdige. Ook de reden die hij opgaf vind ik nogal dubieus. Is een voordeelregel alleen terecht geweest als er een doelpunt uit voortkomt? Het lijkt mij dat de voordeelregel vooral bedoeld is om het spel vlotter te laten verlopen en zo min mogelijk te onderbreken. Als de 'benadeelde' partij normaal door kan spelen hoef je het spel niet te onderbreken, dat staat los van een eventueel daarop volgend doelpunt. Het hele voorval duidt op een grote onzekerheid bij Braamhaar, en dat is niet goed. Ik hoop dat hij door de scheidrechtercommissie op zijn vingers getikt zal worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
zodat ie nog meer onzeker wordt?
The great old Ludwig von...
Reply
Hem moet duidelijk gemaakt worden dat hij niet moet juichen. En aan zijn onzekerheid moet maar iets gedaan worden.
May The Schwartz Be With You
Reply
Goede omschrijving, BB =D>
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Pijnlijke nederlaag, feli ajacieden..

SLOTJE!
Hattrick: De Droeftoeters (209859)
Reply
Berend Botje Wrote:Ik vind het idioot dat een scheidsrechter gaat juichen als een club een doelpunt maakt, wat er ook de reden van is. Zo maak je jezelf niet geloofwaardig als onpartijdige. Ook de reden die hij opgaf vind ik nogal dubieus. Is een voordeelregel alleen terecht geweest als er een doelpunt uit voortkomt? Het lijkt mij dat de voordeelregel vooral bedoeld is om het spel vlotter te laten verlopen en zo min mogelijk te onderbreken. Als de 'benadeelde' partij normaal door kan spelen hoef je het spel niet te onderbreken, dat staat los van een eventueel daarop volgend doelpunt. Het hele voorval duidt op een grote onzekerheid bij Braamhaar, en dat is niet goed. Ik hoop dat hij door de scheidrechtercommissie op zijn vingers getikt zal worden.

ik ben het hier van harte mee eens. ik weet ook zeker dat hij op de vingers getikt wordt. ik weet ook zeker dat wij dat niet zullen horen. :wink:
Reply
Hé waf, vanavond De Wereld Draait Door gezien?
Misschien moet je je voegen bij de Nationale Alliantie en demonstreren tegen de linkse media cry
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Fascistiode hersenloze: "Als u maar wel weet dat als deze uitzending ons niet bevalt, uw foto wel op internet komt!"

Reljood: "Ja en dan?"

Hersenloze: "Dan weet iedereen dat u dit programma heeft gemaakt"

reljood: "Dat weten ze al want er kijken 1 miljoen mensen naar dit programma, dus wat is nou precies de bedreiging?"

*hersenloze hult zich in eindeloos stilzwijgen en een ongekend hulpeloze blik*

Echt GEWELDIGE tv! =D>
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ad Wim Wrote:Hé waf, vanavond De Wereld Draait Door gezien?
Misschien moet je je voegen bij de Nationale Alliantie en demonstreren tegen de linkse media cry

ik heb het helaas niet gezien, maar jij haalt, zoals wel vaker, 2 dingen door elkaar.

linkse media is niet het zelfde als ajakkesentegenwoordigookazmedia. mijn aversie tegen beiden dus ook niet.
Reply
goa Wrote:Fascistiode hersenloze: "Als u maar wel weet dat als deze uitzending ons niet bevalt, uw foto wel op internet komt!"

Reljood: "Ja en dan?"

Hersenloze: "Dan weet iedereen dat u dit programma heeft gemaakt"

reljood: "Dat weten ze al want er kijken 1 miljoen mensen naar dit programma, dus wat is nou precies de bedreiging?"

*hersenloze hult zich in eindeloos stilzwijgen en een ongekend hulpeloze blik*

Echt GEWELDIGE tv! =D>

:lol: schit-te-rend! Mooiste was dat die reljood tegen hem zei: "Het klinkt een beetje als bedreiging, ik wil die bedreiging graag in zijn volheid begrijpen!" ........klik, nog een foto!
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply
Fabian Wrote:Na de wedstrijd vond ik nog iets mooi. Tijdens de wedstrijd had Edje een ballenjongen verrot gescholden omdat hij de verkeerde (??) bal teruggooide, jongetje van een jaar of 10. Blijkbaar zat dit hem wel dwars. Meteen na afloop rendde Ed naar die jongen toe, sprak hem kort toe, klopje op de rug en gaf hem zijn shirt. Mooie actie.

helemaal geen mooie actie! die uilebal gaf het shirt aan de verkeerde ballenjongen. hattie zijn blindengeleidenbril weer op?

http://www.ad.nl/sport/article1194400.ece

:wink:
Reply
Het schijnt dat Braamhaar een shirt van alle ajakkesieden heeft gehad.
Overigens geeft meneer Blom hier denk ik 2 duimpjes richting de WII-ers. Dat was alvast voor het goed inschatten van een penalty-situatie
(\__/)
(O.o )
(> < )
Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
-----------------------------------------------------
HT: Vlampijpse Boys (209564)
Reply
waf Wrote:
Fabian Wrote:Na de wedstrijd vond ik nog iets mooi. Tijdens de wedstrijd had Edje een ballenjongen verrot gescholden omdat hij de verkeerde (??) bal teruggooide, jongetje van een jaar of 10. Blijkbaar zat dit hem wel dwars. Meteen na afloop rendde Ed naar die jongen toe, sprak hem kort toe, klopje op de rug en gaf hem zijn shirt. Mooie actie.

helemaal geen mooie actie! die uilebal gaf het shirt aan de verkeerde ballenjongen. hattie zijn blindengeleidenbril weer op?

http://www.ad.nl/sport/article1194400.ece

:wink:

Het gaat om het gebaar..
Reply
El Parasito Wrote:
waf Wrote:
Fabian Wrote:Na de wedstrijd vond ik nog iets mooi. Tijdens de wedstrijd had Edje een ballenjongen verrot gescholden omdat hij de verkeerde (??) bal teruggooide, jongetje van een jaar of 10. Blijkbaar zat dit hem wel dwars. Meteen na afloop rendde Ed naar die jongen toe, sprak hem kort toe, klopje op de rug en gaf hem zijn shirt. Mooie actie.

helemaal geen mooie actie! die uilebal gaf het shirt aan de verkeerde ballenjongen. hattie zijn blindengeleidenbril weer op?

http://www.ad.nl/sport/article1194400.ece

:wink:

Het gaat om het gebaar..

Ronald Koeman maakte trouwens ooit ook nog eens een leuk gebaar met een shirt, maar dan met dat van de tegenstander. :wink:
She was only the Gardener's daughter, but boy! What a melons!
Reply


Forum Jump: