23-03-2007, 06:01 PM
Santoro gaat knallen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
MV Game 2007
|
24-03-2007, 02:24 AM
![]() ![]()
24-03-2007, 04:26 AM
Elikian Wrote: Dat is toch niet denigrerend bedoeld Michiel?? :wink: Wedstrijden van Fabrice zijn altijd leuk om naar te kijken.
25-03-2007, 03:28 PM
Eli, naar mijn mening ligt Hewitt inmiddels uit het toernooi en heeft 0 punten behaald. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
25-03-2007, 03:30 PM
Elikian Wrote: Een lob is volgens mij altijd met spin :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
25-03-2007, 06:40 PM
buurs Wrote:Eli, naar mijn mening ligt Hewitt inmiddels uit het toernooi en heeft 0 punten behaald. :wink:Sorry, vind ik sneu voor Jeroen.
25-03-2007, 06:41 PM
Elikian Wrote:buurs Wrote:Eli, naar mijn mening ligt Hewitt inmiddels uit het toernooi en heeft 0 punten behaald. :wink:Sorry, vind ik sneu voor Jeroen. :8: Hij is redelijk vaak gekozen. Ik ben als enige met Stepanek : ![]() Kom op apekop :8:
26-03-2007, 05:31 PM
Zie dat Davy met MV ook al zo'n troef is. Een kwartfinaleplaats is zeker mogelijk, daarna ligt 't open.
26-03-2007, 05:40 PM
Vind davydenko wel een vrij dure keuze eigenlijk. Mijn verwachtingspatroon voor hem was iig niet hoog.
26-03-2007, 05:45 PM
Als ie maar veel punten pakt mag ie best duur zijn.
26-03-2007, 07:39 PM
Hij verliest van Delic, maar daar had natuurlijk gewoon Benneteau moeten staan.
26-03-2007, 07:44 PM
Elikian Wrote:Vind davydenko wel een vrij dure keuze eigenlijk. Mijn verwachtingspatroon voor hem was iig niet hoog.Tja, het was een redelijke gok aangezien hij niet echt in vorm is, maar ik zag hem toch wel echt de kwart halen met een kans op de halve.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
26-03-2007, 08:51 PM
Nou dit valt toch wel erg tegen van Davydenko, ook als ie niet zo in vorm is moet ik verder kunnen komen dan dit. Als Chela in dat stuk doorloopt, gaat dit een slechte week worden...
27-03-2007, 01:40 AM
Elikian Wrote:Heb op het laatst Seppi nog veranderd in Delic. Iets minder geld over (staat leuk), en Delic speelt thuis, en op US Hardcourt speelt hij meestal wel ok.Voorlopig valt het me niks tegen ![]()
27-03-2007, 01:48 AM
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
27-03-2007, 01:55 AM
Elikian Wrote: Feli Eli :wink:
28-03-2007, 05:36 AM
Het wordt alsnog een mooie MV week voor mij
![]() Canas, Chela, Roddick, Djokovic en Murray nog over.....
He i’m back, koploper FTM 2018!
28-03-2007, 07:40 AM
Drama helaas, maar het kan niet elke week feest zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
28-03-2007, 08:51 AM
Voor mij nog:
Canas Chela Roddick Nadal
28-03-2007, 11:52 AM
Een 2e weekwinst met MV zit er niet in. Omyaca heeft nog dezelfde spelers over, maar 20 punten meer. Netjes gedaan. Als Roddick wint van Murray zal ik onze organisator nog inhalen.
Buurs zou nog een eind kunnen komen maar dan moet Nadal het wel voor hem doen. Ik gok op Djoko.. :wink: Maar ik blijf bovenin meedraaien, terwijl ik met TM alleen maar afzak. #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
28-03-2007, 11:55 AM
Ik ging echt supergoed, tot Nalbandian (zoals altijd
![]() ![]()
29-03-2007, 08:33 AM
:letitallout:
29-03-2007, 11:02 AM
Zo dankzij Djokovic en Murray (of eigenlijk door Roddick?) wordt de schade nog aardig beperkt.
30-03-2007, 04:25 PM
Dit is het grootste dieptepunt ooit. De enige twijfel die ik voor het toernooi had was of ik Gonzo of Murray én Canas zou nemen. :cry: :cry: Nu alleen Djokovic nog maar over.
09-04-2007, 10:57 PM
Behalve Melzer weer compleet op budget:
Russell Houston Melzer (5) Houston Monaco (8) Houston Horna Houston Ferrer (1) Valencia Roitman Valencia Starace Valencia Koubek Valencia Mayer (6) Valencia Ferrero (2) Valencia
09-04-2007, 11:19 PM
Ook compleet op budget gegaan. zelfs geen melzer. verder veel dezelfde als ad.
10-04-2007, 10:30 AM
Ik heb helemaal niemand, helemaal vergeten. :cry:
Die verdomde zondagcompetitie ook op een maandag.... |
« Next Oldest | Next Newest »
|